Αναρτήσεις

Τετάρτη 6 Δεκεμβρίου 2023

.......

 



Galya Popova



Σκέφτομαι πως πρέπει να βάλω έναν τίτλο.

Τι τίτλο να βάλω στο κενό; Να το ονομάσω κενό;

Σαν σήμερα, έξι χρόνια πριν, έφυγε ο Νίκος μας, ο "Νικολός" της μάνας μας.

Τι ειρωνεία, να πενθείς για έναν θάνατο που συνέβη μέρα γιορτής... 


"Ένα κερί αρκεί. 

Το φως του το αμυδρό 

αρμόζει πιο καλά, 

θα 'ναι πιο συμπαθές σαν έρθουν της Αγάπης, 

αν έρθουν οι Σκιές. 

Ένα κερί αρκεί..." 


Κ. Καβάφης - (απόσπασμα από το ποίημα "Για να 'ρθουν" 

17 σχόλια:

  1. Μαρία μου, στέκομαι με απόλυτο σεβασμό στη μεγάλη αυτή ανάμνηση.
    Ανήμερα γιορτής, μια απώλεια παίρνει χαρακτηριστικά τραγικότητας, αποκτά μια ιδιαίτερη χροιά, μια ειρωνεία, καθώς λες.
    Δεν έχω λόγια. Μόνο να εκφράσω τη συμπαράστασή μου στα δικά σας συναισθήματα και να αγγίξω τις μνήμες.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μέρα μνήμης...όσοι φεύγουν Μαρία μου από κοντά μας γίνονται άγγελοι και μας προστατεύουν με την αύρα τους. Να είναι καλά όπου και να βρίσκονται!
    Βρήκα αυτό, από άγνωστο ποιητή.
    "Ένιωσα έναν άγγελο κοντά σήμερα, αν και δεν μπορούσα να δω
    Ένιωσα έναν άγγελο που ήταν τόσο κοντά, που έστειλε για να με παρηγορήσει"
    Αυτό πιστεύω...για παρηγοριά στέλνω αγκαλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ όμορφο Σμαραγδάκι μου, έτσι νιώθουμε. Σ' ευχαριστώ πολύ. Να είσαι καλά. Καλημέρα.

      Διαγραφή
  3. Ποτέ δεν ξεχνιούνται οι δικοί μας άνθρωποι, όσα χρόνια κι αν περάσουν. Να στε καλά να τον θυμάστε γιατί έτσι θα ζει για πάντα...
    Καλημέρα Μαρία μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, έτσι ζει όσο ζω κι εγώ Άννα μου. Σ' ευχαριστώ πολύ. Κι εσύ να είσαι καλά. Καλημέρα.

      Διαγραφή
  4. Πρώτα η σκέψη και στη συνέχεια ένα κερί, ναι αρκεί...
    Χθες γιόρταζε ο Νίκος και γιορτάζουν θα γιορτάζουν όλοι οι Νίκοι ακόμα και όσοι έφυγαν γιατί τους έχουμε στη καρδιά μας...
    ΑΦιλάκια αγάπης και καρδιάς πάντα Μαρία μου!
    Στεφανία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο Νίκος από τότε που έφυγε, γιορτάζει κάθε μέρα στην δική μου καρδιά Στεφανία μου. Σ' ευχαριστώ πολύ, να είσαι καλά. Πολλά φιλιά κι από μένα. Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οι δικοί μας άνθρωποι δεν φεύγουν από αυτό τον κόσμο όσα χρόνια και να περάσουν. Πάντα κάτι θα μας τους θυμίζει... Ένα τραγούδι, μια μυρουδιά, ένα αντικείμενο... Δεν σβήνουν όλα έτσι απλά... Όσο η ψυχή μας θυμάται το όνομά τους, είναι πάντα δίπλα μας και μας κρατάνε το χέρι

    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα συμφωνήσω μαζί σου morfea. Άλλο το σώμα και άλλο η ψυχή. Η συνειδητότητα του ανθρώπου που φεύγει από τη ζωή, μένει πίσω. Σ' ευχαριστώ πολύ. Καλημέρα.

      Διαγραφή
  7. Η απώλεια, η απουσία των αγαπημένων μας είναι το πιο επώδυνο πράγμα. Ωστόσο, παρ’ όλο το κενό που αφήνουν, έρχονται καθημερινά στη σκέψη μας και με κάποιο τρόπο ζουν μέσα απ’ τις αναμνήσεις μας. Αυτή η ανάμνηση που δεν σβήνει ποτέ κάνει πιο υποφερτή την απουσία τους. Μαρία μου να είστε καλά, να θυμόσαστε πάντα.
    Φιλιά πολλά!
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσο ζω Αννίκα μου, θα τον θυμάμαι και θα τον "μελετάω", όπως μου έλεγε κάποτε και η γιαγιά μου. Σ' ευχαριστώ πολύ. Καλό απόγευμα και πολλά φιλιά κι από μένα Αννίκα μου.

      Διαγραφή
  8. Αυτό το "ξύσιμο" τής πληγής, μας αφορά όλους, Μαράκι μου γλυκό, γιατί κανένας δε θα γλιτώσει από αυτές τις οδύνες, και δε θα "γλιτώσει" κι ο ίδιος αυτό το "ταξίδι".. Οι ημερομηνίες πονούν ακόμα περισσότερο από τις άλλες μέρες, σε καταλαβαίνω.. Η μητέρα μου έχασε τη μητέρα της την ημέρα που γιορτάζει η ίδια - η μητέρα μου.. Σου στέλνω την αγάπη μου και μιά μεγάλη αγκαλιά, νοητή μεν, αγκαλιά δε.. (πάρε το γάτο αγκαλιά, και μην τον αφήνεις με τίποτα.. είναι σκέτη γιατρειά, εκτός από κουκλί ζωγραφιστό! 😻) Σε φιλώ πολύ! 🧡

    Υ.Γ Κι ερχόμουν με φόρα να σου γράψω πόσο όμορφη είναι η εικόνα τής ανάρτησης!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σύμπτωση να έχετε κι εσείς μια ανάλογη εμπειρία! Κι εγώ καταλαβαίνω την μητέρα σου Πέτρα μου. Σ' ευχαριστώ πολύ για την μεγάλη αγκαλιά και για όλα. Τον γατούλη μας, ναι, αυτό το τρυφερό πλάσμα που όλα τα καταλαβαίνει :)
      Πολλά γλυκά φιλιά κι από μένα Πέτρα μου.

      Υ,Γ Σου αρέσει ε; Κι εμένα πολύ. :)

      Διαγραφή
  9. Αχ Μαρία μου! Η απώλεια, λένε πως με τα χρόνια, σταματάει να πονά.
    Δεν νομίζω πως είναι αλήθεια.
    Ο πόνος παύει να 'ναι νωπός, αλλά συνεχίζει να υπάρχει!
    Και εμείς το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να τους κρατάμε όσους φεύγουν, στην καρδιά μας ζωντανούς, μέσα από μνήμες και στιγμές.
    Μια μεγάλη αγκαλιά σου στέλνω. Να είστε καλά, να θυμάστε τον Νίκο σας με αγάπη!
    Σου στέλνω πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΄Έτσι είναι Μαρίνα μου. Η απώλεια με τα χρόνια παίρνει άλλο σχήμα και άλλο χρώμα μπορώ να πω. Αλλά δεν μειώνεται ούτε στο ελάχιστο. Προχωράμε μπροστά με μεγαλύτερο ψυχικό φορτίο. Να είσαι καλά κι εσύ κορίτσι μου. Σ' ευχαριστώ πολύ!
      Πολλά φιλιά κι από μένα Μαρίνα μου
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  10. Να θυμάσαι, να αναπολείς...
    Ζωή μέσα από την απώλεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή