Αναρτήσεις

Τρίτη 6 Απριλίου 2021

Αυτό το πλάκωμα ποιός θα το πάρει;

 



"Χαρίζεται... πλάκωμα βαρύ και ασήκωτο,  απροσδιορίστου προελεύσεως και αναμφιβόλου διαρκείας. Δεν επιδέχεται μεταποιήσεως. Είναι αυθεντικό και ευκολοφόρετο. Αν του φερθείτε με ευγένεια, μπορεί και να σας αγαπήσει. (δεν θα το συνιστούσα...)

Μαζί χαρίζεται ηλεκτρονικό πιεσόμετρο και δέκα μπουκαλάκια βαλεριάνας σε σταγόνες. 

(Για περισσότερες πληροφορίες αφήστε μήνυμα και εντός 24ωρου, θα επικοινωνήσω μαζί σας. Αν δεν επικοινωνήσω, σημαίνει πως το ξεφορτώθηκα!).


Sivert Hoyem - Prisoner Of The Road (...απ' την ανάποδη)













25 σχόλια:

  1. Ωωω το τραγούδι καταπληκτικό!!!
    Δεν θέλω να το πάρω το ψυχοπλάκωμα Μαρία, ο λόγος είναι πως από αυτό έχω. Το μόνο που σκέφτομαι, όταν με πιάνει είναι πως πού θα πάει πάλι θα περάσει. Και περνάει. Και για κάποιο άγνωστο λόγο έρχονται πάλι τα κέφια μου για να ξαναφύγουν κλπ κλπ Ασταμάτητα! Κουραστικά πολλές φορές. Κουραστικές οι εποχές που ζούμε, ήταν στραβό το κλίμα το έφαγε κι ο γάιδαρος. Αυτή είναι η αλήθεια μας, είναι πικρή και το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να επιβιώσουμε. Πολλές φορές θέλω να πω στη μαμά μου, εσύ πρόλαβες κι έζησες αυτό, κι εκείνο και το άλλο. Ήταν διδακτική η εποχή των γονιών μας, μπορούσες να κάνεις πράγματα, τα βρήκαμε εμείς αυτά τα πράγματα, βρήκαμε τις αξίες. Τώρα; Υπομονή και ευχές Μαρία μου, να ελπίζουμε και να ευχόμαστε να πάνε όλα καλά και θα πάνε.
    Σε φιλώ Μαρία Γ.
    καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ψαροματάκι μου, δεν παλεύεται η κατάσταση. Ένα χρόνο έχω να αγκαλιαστώ με το παιδί μου. Ένα χρόνο!Δουλεύει με κόσμο, φοβάται, προσέχουμε.. απομονωθήκαμε, μιλάμε απ' το τηλέφωνο "μαμά μου λείπεις..". Τι τα λέω; Τόσοι άνθρωποι περνούν τα ίδια και φως δεν φαίνεται ακόμα στην άκρη του τούνελ. Έρχονται στιγμές που δεν μπορώ να ανασάνω.
    Θα περάσει κι αυτό. Σίγουρα θα περάσει. Όλα περνούν τελικά, κι εμείς μαζί τους.
    Καλό βράδυ ψαροματάκι μου, να είσαι καλά και να προσέχεις. Σ'ευχαριστώ πολύ που πέρασες.
    Σε φιλώ πεντάγλυκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τώρα μάλιστα!! Μήπως να κάναμε ανταλλαγή ψυχοπλακωμάτων;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι κακή ιδέα.
      Το πλάκωμα είναι σαν το ηλιοβασίλεμα. Αλλιώς φαίνεται π.χ. από τη Σαντορίνη αλλιώς από την Ακρόπολη :)
      Καλό απόγευμα Χελώνίτσα μου!

      Διαγραφή
  4. Α. όχι Μαρία! Όλα για όλα, τέτοιο χάρισμα δεν το χρειάζομαι...τι; να προστεθεί στο δικό μου, τώρα που η άνοιξη μας ανοίγει μια χαραμάδα αισιοδοξίας. Ευχαριστώ, όχι!
    Νάσαι καλά Μαρία, πρωί πρωί με έκανες και χαμογέλασα... όσο για το ψυχοπλάκωμα, όλι μας έχουμε φτάσει στα όρια αλλά νομίζω ότι είμαστε κοντά στο τέλος. Να προσέχτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταλαβαίνω απόλυτα την απροθυμία σου, Βασίλη μου, να δεχθείς τέτοιο χάρισμα.
      Ακόμα κι αν το δεχόσουν, είμαι σίγουρη πως θα κοίταζες σε πρώτη ευκαιρία να το πασάρεις σε άλλους. Σαν την 16η καφετιέρα-δώρο, του γάμου.
      Σ'ευχαριστώ πολύ!
      Περαστικά...περαστικά...περαστικά εντελώς!!
      Η άνοιξη σε περιμένει :)

      Διαγραφή
  5. Ναι Μαρία μου, πονάει η κατάσταση αλλά σκέψου από την άλλη (για να παρηγοριόμαστε) πόσα μας έμαθε αυτή η "κατάσταση" που αλλιώς θα προσπερνούσαμε!
    Την αξία της αγκαλιάς, των φιλιών, την αξία να αναπνέουμε χωρίς φίμωτρα (γιατί είναι!), την αξία να είμαστε υγιείς και να λέμε ευχαριστώ γι αυτό!
    Το πλάκωμα= φόβο που με τόση επιμέλεια μας φόρτωσαν, είναι στο χέρι του καθενός φιλοσοφώντας να το αρνηθεί, εξ άλλου αυτό το κάνει και από μόνη της η Άνοιξη!
    ΑΦιλάκια αναγεννημένα και χαμογελαστά!
    ΥΓ: Το τραγούδι υπέροχο, ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν κάνω άλλη δουλειά Στεφανία μου ένα χρόνο τώρα. Όπως οι περισσότεροι άλλωστε. Το ρίξαμε στη φιλοσοφία. Τόση φιλοσοφία πια, τι να πω; Θυμηθήκαμε τους αρχαίους ημών φιλοσόφους αν και εκείνος που μου φάνηκε πιο αποτελεσματικός για την περίσταση, ήταν ο Επίκτητος. Ξέρεις. Εκείνος ο Στωϊκός φιλόσοφος που όταν ο Ρωμαίος άρχοντας τον απείλησε πως θα του κόψει το πόδι για να διαπιστώσει αν πράγματι είναι τόσο κουλ, του απάντησε πως δεν του καιγόταν καρφάκι για το πόδι του γιατί μπορούσε να ζήσει μια χαρά και χωρίς αυτό αφού το μόνο που του ανήκει πραγματικά είναι μόνον η ψυχή του. Όλα τα άλλα ακόμα και τα παιδιά του, είναι "δανεικά" και οι Θεοί μπορούν να του τα πάρουν όποτε θέλουν.
      Εγώ, κουλ μετά από αυτό, τι να σου πω; Δεν... :) Αχ..αστειεύομαι βεβαίως.
      Να προσέχεις τον εαυτό σου Στεφανία μου και ναι ας χαρούμε κι αυτή την άνοιξη πίσω απ' τα παράθυρά μας.
      Πολλά γλυκά φιλιά κι από μένα!

      Διαγραφή
  6. Η αλήθεια είναι πως όλο αυτό το διάστημα δοκιμάστηκαν πολλά απ’ τα συναισθήματά μας. Αυτή η ανησυχία, η αναμονή, η σιωπή, η διαρκής επιφυλακή για το μήπως και αν, και μας κούρασε και επηρέασε την ψυχολογία μας. Όμως θα συμφωνήσω με τη Στεφανία μου, ότι μας δίδαξε και πολλά. Έστω σε κάποιους συνειδητούς πολίτες. Βέβαια τα προβλήματα πολύ μεγάλα και φοβάμαι και οι επιπτώσεις τους.
    Μαρία μου να είσαι καλά, ας εστιάσουμε στο τραγούδι....κι ας ξεχαστούμε για λίγο!
    Φιλιά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο τραγούδι ναι στο τραγούδι Αννίκα μου.Όσο για τις μοναξιές και τις χαμένες αγκαλιές, ε... θα το φιλοσοφήσουμε σαν τον Επίκτητο.
      Αλήθεια υπάρχει αλγόριθμος για χαμένες αγκαλιές; Τι κάνουν αυτοί οι επιστήμονες τέλος πάντων;
      Καλό βράδυ Αννίκα μου. Πολλά φιλιά κι από μένα!

      Διαγραφή
  7. Βρε Μαράκι μου θα το παιρνα να ξαλαφρώσεις αλλά να σου πω ότι έχω γεμίσει με πλακώματα και δεν ξέρω πού να τα αποθηκεύσω. 😊😊
    Με την ελπίδα ζούμε και κάθε φορά ακούω και περισσότερα κρούσματα και αγριεύομαι πιο πολύ.
    Αυτή η αγκαλιά μου λείπει και εμένα
    Και μερικά φιλιά των παιδιών. Και μια βόλτα χωρίς μάσκα που δεν την μπορώ
    Και να δω λίγη φύση...που δεν μας αφήνουν να πάμε.
    Ουφ...ελπίζω όμως...ελπίζω
    Τα φιλιά μου και κρατήσου γερά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να ένας καλός άνθρωπος!
    Το πάρεις δεν το πάρεις Άννα μου δεν έχει σημασία. Η πρόθεση μετράει.:)
    Η ελπίδα είναι σταθερή αξία και το κυριότερο, πεθαίνει πάντα τελευταία.
    Αντέχουμε και ελπίζουμε και τι άλλο να κάνουμε δηλαδή;
    Καλό βράδυ Άννα μου, πολλά φιλιά κι από μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαρία μου και εμένα με πλησιάζει αυτό το ψυχοπλάκωμα καθημερινά. Είναι αδύνατον με όσα ζούμε (και όσα δε ζούμε, αχ βαχ) να μη μας πλησιάσει!
    Πείτε με αγενή, αλλά του γυρνώ την πλάτη.
    Χίλια σοκολατάκια έφαγα μικρή για να μάθω να μην κάνω κακές συναναστροφές χαχα Οπότε του λέω ξεκάθαρα του ψυχοπλακώματος ότι δε θέλω να κάνουμε παρέα. Ευτυχώς, ακόμα δε μου απαντά, οπότε όλα οκ!
    Πέρα από την πλάκα, τόσοι εγκλεισμοί, τόσοι περιορισμοί, απλά καθημερινά που μας λείπουν, αγκαλιές που μας λείπουν, είναι δυνατόν να μην ψυχοπλακωνόμαστε;
    Ας κάνουμε κουράγιο. Να περάσει και αυτό το ρημάδι ο κοροναιός και μετά δε νομίζω να λογαριάσουμε ξανά κάτι για δεδομένο.
    Σε φιλώ γλυκά Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι, δώστου να καταλάβει Μαρίνα μου. "Δεν σε παίζω" να του λες. Μια χαρά το αντιμετωπίζεις. Είδες βρε παιδί μου τα νιάτα! Τα αντιμετωπίζουν όλα με τσαμπουκά. Μπράβο σας. Έτσι πρέπει.
      Καλό βράδυ Μαρινάκι μου!
      Κι εγώ σε φιλώ πεντάγλυκα :)

      Διαγραφή
  10. Πιστεύω πως τώρα, λόγω καλοκαιριού - τουρισμού, θα μας ανοίξουν, μετά τον Οκτώβριο φοβάμαι το τι θα έλθει...
    Δύσκολες καταστάσεις.
    Κουράγιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προχωράμε με...προσευχές Κική μου :)
      Βήμα και προσευχή. Να πάρουμε και κανένα κομποσκοίνι να μας βρίσκεται λέω.
      Να είσαι καλά και να προσέχεις.
      Σ' ευχαριστώ πολύ, επίσης καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  11. Εκπληκτικό το τραγούδι, λατρεύω τον Hoyem.
    Τι να σου πω βρε Μαρία μου. Ότι έχεις άδικο; Ότι δεν είναι στέρηση, πίεση, βάσανο όλο αυτό; Δεν μπορώ να στο πω. Τι να πω. Πιστεύω ότι τώρα, ο ερχομός του καλοκαιριού άρει αυτή την απομόνωση για μια σειρά λόγους. Είτε αντικειμενικούς είτε επικοινωνιακούς.
    Ως τότε δύναμη, κουράγιο, αλληλεγγύη. Ειδικά αυτό το τελευταίο.
    Τα φιλιά μου και τη σκέψη μου κοντά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάποιες αγάπες τις μοιραζόμαστε Γιάννη μου.
      Μη μου λες τίποτα, δεν χρειάζεται φίλε μου, στιγμούλες ήταν και πέρασαν. Σήμερα είναι μια άλλη μέρα, κάπως χειμωνιάτικη βέβαια αλλά καινούργια μέρα.
      Προσδοκούμε άνοιξη εποχής και ψυχής.
      Καλό Σαββατοκύριακο και τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  12. Καταρχάς ξεκινώ από την αγγελία, που είναι όλα τα λεφτά! 😂 Τώρα για την κατάσταση, προφανώς και σε καταλαβαίνω, ωστόσο (πώς θα γίνει να στο πω για να μην με πεις αναίσθητη;), εγώ δεν ξέρω τί μου συμβαίνει (είμαι καλά γιατρέ μου;) και δεν την περνάω την καραντίνα τόσο τραγικά (βαράτε με!) Θέλω να πω πως αντέχω.. Ναι μεν περνάω φάσεις στριμενιάς, μελαγχολίας, βαριεστημάρας, αναποδιάς.. Ψυχοπλάκωμα όμως δεν έχω ακόμα, αλλά δεν προτίθεμαι και να "αγοράσω", κοινώς στο χαρίζω, Μαράκι μου! 😉😊 Με έχει κρατήσει "στα ίσα μου" πολύ, το διάβασμα βιβλίων (έχω διαβάσει καμιά εικοσαριά βιβλία από το φθινόπωρο μέχρι τώρα), αλλά και η ενασχόλησή μου με τις αναρτήσεις μου στο μπλογκ, όσο και το ίντερνετ. Πλήττω αρκετές στιγμές, αλλά μετά ανακτώ δυνάμεις και συνεχίζω με τα ενδιαφέροντα που σου ανέφερα. Κάνε υπομονή Μαρία μου (κι άμα ο ουρανός γίνει πιο γαλανός, σφύρα μου! 😂) Κοίτα να ασχοληθείς ακόμα πιο συστηματικά με πράγματα που σε ενδιαφέρουν, και να ακούς λίγο πιο ανεβαστική μουσική 😉 Και κυρίως, όποτε νιώθεις όπως τώρα, να το γράφεις σε εμάς να εκτονώνεσαι 😉 Καλό -και συγκλο!- σ/κ (ρε συ, δεν σε κοροϊδεύω, απλώς προσπαθώ να σε διασκεδάσω) Πολλά φιλιά! 🌸🌺🌷

    Υ.Γ Σταθερά έχω φόβο για΄τον ιό, επειδή γύρω μου/μας γίνεται χαμός.. Θέλει συνεχώς προσοχή σε βαθμό κακουργήματος, κι αυτό είναι ψυχοφθόρο, ναι. Στην κορυφή παραμένει ότι καθημερινά άνθρωποι κλείνονται σε νοσοκομεία, ή χάνουν τη ζωή τους.. Εκεί έρχεται η σύγκριση και..ομαλοποιεί την κατάσταση που νιώθει κανείς.. Είμαστε καλά, κι αυτό έχει πάνω από όλα αξία, και οφείλουμε να παίρνουμε δύναμη από αυτό..🌸

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα πώς να μην περάσω ένα συγκλονιστικό σ/κ μετά το σχόλιό σου Πέτρα μου. Δεν γίνεται, απλά δεν γίνεται. Κατά τα άλλα πολύ ωραία μας τα γράφεις κι έχεις απόλυτο δίκιο σε όλα. Να μωρέ, μερικές στιγμές είναι δύσκολες, υπάρχουν κι αυτές στη ζωή μας και επειδή θεωρώ πως είμαι δίκαιος άνθρωπος δεν θέλω να τις καταπιέζω. Όλα τα αισθήματα και συναισθήματα έχουν το δικαίωμα στα 15 λεπτά δημοσιότητας.
      Επίσης να πω πως τις μεθόδους σου τις έχω εφαρμόσει όλες και έπιασαν, δεν μπορώ να ισχυριστώ το αντίθετο αλλά η επίδρασή τους ήταν αντιστρόφως ανάλογη με την διάρκεια του φαινομένου της καραντίνας. Γιου νόου χαχα.
      Είσαι απόλαυση και μου φτιάχνεις πάντα το κέφι!
      Πολλά φιλιά και σου εύχομαι σύντομα και πολλά ταξίδια (εντός, εκτός δεν έχει ιδιαίτερη σημασία εδώ που φτάσαμε):)

      Διαγραφή
    2. Θέλω πολλά ταξίδια! Έχω παραισθήσεις σαν τον Σειληνό
      στην Έρημο στην ταινία "μια ελληνίδα στο χαρέμι" που
      έβλεπε όλο νερά!😊😂Πολλά φιλιά και καλό βραδάκι🌻🌼

      Διαγραφή
    3. Σου το εύχομαι ολόψυχα κούκλα μου! Καλό βράδυ και σε σένα :)
      Σε φιλώ πεντάγλυκα!3

      Διαγραφή
  13. Να πας να την βρεις. Μάσκα αυτή μάσκα και εσύ. Να πας και αντί για αγκαλιές να κάνετε κωλιές. Πλάτη πλάτη να ακουμπήσει η μια την άλλη και μετά πλάτη πλάτη να κρατηθείτε χέρι χέρι και να χορέψετε και να μιλάτε...όση ώρα θέλετε. Ενήλικοι είσαστε. Ο ιός κολλάει με συγκεκριμένους τρόπους. Βάλε την φαντασία σου να δουλέψει...
    Σε φιλώ η Μανιούσκα σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κατάλαβα..
    Στο ίδιο 'κλαμπ' κι εσύ....
    Η βαλεριάνα δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να βοηθήσει δεδομένων των συνθηκών...... Το κουταβάκι όμως, εύκολα!
    Έχοντας δοκιμάσει και το φάρμακο 'γούτσου-γούτσου-με-τα-πιτσικόκια', σου επιβεβαιώνω ότι το 'γούτσου-γούτσου' είναι μάλλον το μόνο με κάποια θετική επίδραση.
    Πολλές φιλοσοφίες και πολλές συμβουλές έχουμε να δώσουμε ο ένας στον άλλον... Αλλά μάλλον τα έχουμε ήδη δοκιμάσει όλα....
    Οπότε, σου αφήνω πολλά αέρινα φιλιά και νοερές, διαδικτυακές αγκαλιές.
    Μέχρι να βρεθούμε, να κάνουμε αληθινές!...

    Καλό Σαββατοκύριακο Μαρία μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Και η άλλη Σμαραγδάκι από εδώ ήρθα καθυστερημένα να σου ευχηθώ χρόνια πολλά Μαρία μου, ευτυχώς που οι Αναστάσιμες ευχές κρατάνε 40 μέρες... είθε η Ανάστασή Του να φέρει την αγάπη και την ελπίδα πως όλα θα περάσουν και θα ξαναπάρουμε τις ζωές πίσω...δεν θα το βάλουμε κάτω θα περάσει και αυτό, ένα κουράγιο θα κάνουμε ...και θα ξανά αγκαλιαστούμε.!!!🤗
    Χριστός Ανέστη Μαρία μου με υγεία και αγάπη παντού!!❤🌼🌻

    ΑπάντησηΔιαγραφή