Αναρτήσεις

Κυριακή 31 Δεκεμβρίου 2023

Η θέα του νου - 2024!!!

 




Χρήστος Μποκόρος  


  Κάθε χρόνο, τέτοια μέρα, ξαναγεννιέται η ελπίδα. Η ελπίδα για καλύτερες μέρες, χωρίς αγωνία, φόβο και θάνατο παρά μόνο με χαρά, ειρήνη και ευημερία. Μας το χαλάει όμως η καρδιά που πεισματώνει κρυμμένη σε γωνίες και στενά περάσματα. Αυτή η καρδιά που χτυπάει πάντα δυνατά και γρήγορα στα δύσκολα, αλλά περνάει σαν αέρας πάνω από τα εύκολα και τα απλά.

Ο χρόνος είναι μια ατελείωτη ροή, χωρίς κόμματα και τελείες, γεμάτος με ερωτηματικά, θαυμαστικά και αποσιωπητικά. Τον τεμαχίζουμε για να τον χωρέσει ο νους μας, να τον κατανοήσει, ίσως γιατί μόνον έτσι μπορούμε να κατανοήσουμε και τις πράξεις μας, τις επιλογές μας, δηλαδή τους εαυτούς μας. Τον πάμε βήμα-βήμα, κοιτάζοντας περισσότερο πίσω μας, και χάνουμε τη θέα που απλώνεται μπροστά μας. 

Πέρα απ' τις ευχές μου για τον νέο χρόνο, νιώθω επιπλέον φέτος την επιθυμία να ρίξω μια "κατάρα" σε όλους του πολεμοχαρείς και αιμοδιψείς τύπους του κόσμου. Τους ρίχνω λοιπόν την "κατάρα" να ερωτευθούν με πάθος κι αγιάτρευτα για όλη την υπόλοιπη ζωή τους. Να λιώνουν από έρωτα κάθε στιγμή. Κάθε πρωί να κλέβουν τριαντάφυλλα από τον κήπο του γείτονα για να τα χαρίσουν στην καλή τους. Να ξημερώνονται κάτω απ' τα παράθυρά της και να τους παίρνει ο ύπνος αρθρώνοντας μόνον στίχους. 
Ίσως έτσι να αφήσουν ήσυχη την ανθρωπότητα να ζήσει μια ειρηνική ζωή με τις οικογένειες ενωμένες, τα χωράφια καλλιεργημένα, τα παιδιά χαρούμενα και χορτασμένα στην αγκαλιά της μάνας τους και τον ήλιο να ανατέλλει και να δύει σε ξάστερο ουρανό, χωρίς καπνούς από φωτιές και βόμβες. 

Ολόκαρδα εύχομαι όλα αυτά να γίνουν πραγματικότητα! 
Και για σας, τους γνωστούς εδώ και τους άγνωστους φίλους σε όλο τον κόσμο, εύχομαι ο νους σας, το 2024, να έχει την ωραιότερη θέα!! 

💝😊🎅🎈


Ωδή Στη Χαρά/Ελευθερία, πληροφορίες ΕΔΩ 


Ode To Joy/Freedome  - André Rieu 





35 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία τα είπες, Μαρία μου! Και βρίσκω και ιδιαίτερα πρωτοποριακή και πρωτίστως εξαιρετική την ιδέα σου για τους αιμοδιψείς του κόσμου!
    Είχα ακούσει ότι κάποτε, στην Παλαιστίνη, τότε που συζητούσαν την ειρήνη μεταξύ ισραηλινών και παλαιστινίων, και ενώ είχαν προηγηθεί πολλές επιθέσεις παλαιστινίων καμικάζι που ανατινάζονταν με το όνειρο του Παραδείσου, για να ηρεμήσουν τα πράγματα και να σταματήσουν οι επιθέσεις των καμικάζι, η οργάνωση που τους έλεγχε όλους εκείνους τους ανήσυχους νεαρούς, τους βρήκε γυναίκες, τους πάντρεψε και τους έκανε οικογενειάρχες, οπότε όλα ηρέμησαν, ως δια μαγείας. Πού μυαλό για ανατινάξεις, όταν στο σπίτι έχεις γυναίκα και παιδιά!
    Γι'αυτό, εύχομαι πραγματικά οι ευχές σου να γίνουν πραγματικότητα! Υγεία και αγάπη σε όλο τον κόσμο!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια!! Δεν το είχα υπόψη μου αυτό. Για δες τώρα Πίπη μου τι σου κάνει ο έρωτας...στην πράξη! Λέω να προτείνουμε την ιδέα στο διπλωματικό μας σώμα για να το προτείνει με τη σειρά του εκεί που πρέπει. :) :)
      Σ' ευχαριστώ για την πληροφορία. Είμαι σίγουρη πως θα πιάσει τόπο. :) Να το ευχηθούμε τουλάχιστον.
      Με το καλό να υποδεχτείς Πίπη μου το 2024 κι εκείνο να σου εκπληρώσει όλες σου τις επιθυμίες.
      Πολλά φιλάκια κι από μένα ()

      Διαγραφή
  2. Από το στόμα σου και στου Θεού το αυτί Μαράκι μου!!
    Καλή Χρονιά με υγεία και όλα του κόσμου τα καλά Μαράκι μου!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σ' ευχαριστώ πολύ φιλενάδα μου!
    Να περάσεις όμορφα αύριο και να υποδεχτείς το 2024 με υγεία και με την αγάπη της οικογένειας και των φίλων σου.
    Καλή Χρονιά!!
    Πολλά φιλιά κι από μένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τί τρυφερή ψυχή που έχεις βρε Μαράκι μου!
    Τόσο, που αδυνατείς (με την καλή έννοια) να
    καταλάβεις ότι αυτά τα όντα δεν ανήκουν καν
    στο ανθρώπινο είδος, και το μόνο που μπορούν
    να ερωτευτούν και να το.. ραίνουν με τριαντάφυλλα,
    είναι το γ@μημένο το χρήμα.. Οπότε, ας καταφέρουμε
    όσοι μπορούμε να αντικρύσουμε τη..θέα, και βλέπουμε!
    Την αγάπη μου και καλή παραμονή πρωτοχρονιάς 🧡🎄🎁

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ κατάρα έριξα χαχα Πέτρα μου. Κι ελπίζω να πιάσει. Γίνονται και θαύματα. Ποτέ δεν ξέρεις χαχα. Καλή Πρωτοχρονιά να περάσεις κι εσύ, να μαζέψεις δυνάμεις και να επανέλθεις δριμύτερη από τις 2/1. ;)
      Φιλάκια με πολλή αγάπη κι από μένα!

      Διαγραφή
  5. Μακάρι Μαρία μου! Μακάρι να βγουν και οι ευχές και οι "κατάρες" σου!
    Μακάρι το 2024 να 'ναι απρόσμενα ωραίο, σε σχέση με τις περασμένες χρονιές.
    Οι επιθυμίες σου, ευχές μου για την νέα χρονιά.
    Κάθε καλό να σου φέρει το '24.
    Πολλά πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ωραία να τους καταριόμαστε όλοι μαζί! :)
      Σ' ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου, και ανταποδίδω όλες τις ευχές σου με πολλή αγάπη.
      Καλή Χρονιά, Καλή Πρωτοχρονιά.
      Πολλά φιλιά κι από μένα Μαρίνα μου

      Διαγραφή
  6. Μαρία μου, γίνομαι ένα με τις εξαίρετες ευχές σου. Μια ψυχή, μια σκέψη και μια καρδιά.
    Να έχετε υγεία, να χαμογελάτε, να αγαπάτε. Όμορφες και δημιουργικές στιγμές για σένα και την καλλιτεχνική σου ευαισθησία, καλή μου φίλη.
    Τα φιλιά μου από καρδιάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Γιάννη μου, σ' ευχαριστώ πολύ.
      Υγεία, ευημερία και αγάπη στο σπιτικό σου!
      Καλή χρονιά, χαρούμενη Πρωτοχρονιά για όλη την οικογένειά σου!

      Διαγραφή
  7. Μακάρι θα πω και εγώ Μαράκι μου αλλά τέτοια κατάρα δεν την περίμενα. Γιατί ήδη είναι ερωτευμένοι. Κι αν η τρύπα που έχουν για καρδιά είναι γεμάτη έρωτα για την εξουσία και το χρήμα τότε δεν χωράει τίποτε άλλο. Θα συνεχίσουν να βομβαρδίζουν τα τριαντάφυλλα για άλλους ρομαντικούς....αλλά ποιος ξέρει; Ας το ευχηθούμε όλοι μαζί με δύναμη ψυχής και ίσως το σύμπαν πάρει τη θετική μας αύρα....
    Παρόλα αυτά εύχομαι το 2024 να έχει για σε σένα και την οικογένειά σου την ωραιότερη θέα.
    Καλή νέα χρονιά Μαρία μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απόψε μπορεί να γίνουν και θαύματα. Ας τους καταραστούμε όλοι μαζί, με μια φωνή, και ας περιμένουμε τις εξελίξεις :)
      Άννα μου σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου, τις ανταποδίδω με πολλή αγάπη.
      Να περάσεις όμορφα αύριο και να έχεις μια από τις καλύτερες χρονιές της ζωής σου!

      Διαγραφή
  8. Μια γιγαντιαία φωνή μαζί με τη δική σου ευχή και κατάρα Μαρία μου, τον καινούργιο χρόνο να είναι τόσο δυνατό το φως που να μην αφήσει ίχνος σκιάς στις ψυχές του κόσμου. Γαλήνιο, ήρεμο, ειρηνικό ας είναι το ’24 μακριά από μεγάλους πανηγυρικούς και ιδιοτελείς υποσχέσεις.
    Σ' εσένα και την οικογένειά σου υγεία και στιγμές χαρούμενες!
    Καλή Χρονιά Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ωραία που το γράφεις Αννίκα μου! Ναι, ένα δυνατό φως χρειαζόμαστε οι άνθρωποι. Ανταποδίδω όλες τις ευχές σου με πολλή αγάπη και σ' ευχαριστώ πολύ.
      Να περάσεις όμορφα την Πρωτοχρονιά με την οικογένειά σου και να έχεις μια ήρεμη και δημιουργική χρονιά με υγεία!

      Διαγραφή
  9. Όμορφες ευχές.... εύχομαι κι εγώ υγεία, δύναμη, αγάπη και κάθε χαρά στο σπιτικό σου, Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σ' ευχαριστώ πολύ Βασίλη μου για τις ευχές σου που τις ανταποδίδω με πολλή αγάπη. Να είσαι υγιής και ευτυχισμένος το 2024!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ω! Δεν έχω διαβάσει πιο ωραία κατάρα, έβερ!
    Καλή χρονιά, Μαρία μου!
    Υγεία και πάλι υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κι εγώ ένιωσα πολύ ωραία όταν την έριχνα χαχα. Καλή Χρονιά πυργοδέσποινα! Η ευχή σου Αριστέα μου είναι ολόκαρδη ευχή όλων μας!! Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. "Να πάνε όλοι τους ν' αγαπηθούν!" λοιπόν.
    Μαρία μου, εκφράζεις τις αγωνίες και τις προσευχές όλων μας για τους ανθρώπους που δοκιμάζονται άγρια και άδικα απ' τους ισχυρούς του πλανήτη.
    Ενώνω τη φωνή μου με τη δική σου και σου εύχομαι μια ήρεμη και ανέφελη χρονιά, με υγεία και χαρές στην οικογένειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς χαχα. Να είσαι καλά Μαρία μου, να έχεις μια καταπληκτική χρονιά σε όλους τους τομείς και να χαίρεις άκρας υγείας! Σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  14. Χρόνια Πολλά !! Καλη Χρονιά καλή μου φίλη Μαρία ;)Ειρήνη το αγαθό που οφείλουμε να υπερασπιζόμαστε καθημερινά για την εξασφάλιση της ηρεμίας στη ζωή μας . Υγεία , Αγάπη , Ευτυχία , Ελπίδα, Δημιουργία ας φέρει το 2024 !! Φιλιά ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Κυριακή μου, κι εσύ να είσαι καλά, να ξεπεράσεις όποιο πρόβλημα έχεις και να χαρείς έναν ήρεμο και δημιουργικό χρόνο με υγεία και ευημερία. Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  15. Η προσευχή όταν γίνεται με πίστη, ακούγεται γιατί όχι και η κατάρα;
    Αν το κάνουμε ομαδικά, θα πιάσει σίγουρα Μαρία μου.
    Καλή χρονιά με υγεία και χαρά.
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα πιάσει σίγουρα Ρένα μου :)
      Σ' ευχαριστώ πολύ, Καλή Χρονιά να έχεις κι εσύ με υγεία και όλα τα καλά για σένα και την οικογένειά σου!
      Πολλά φιλιά κι από μένα!

      Διαγραφή
  16. Το κάνω εικόνα Μαρία μου...για σκέψου να τους ψέκαζαν όλους αυτούς τους πολεμοχαρείς, και εκεί που θα συζητούσαν τι όπλα να αγοράσουν, να τους ψέκαζε η αγάπη με την μαγική της χρυσόσκονη και να άρχιζαν να αγκαλιάζονται και να φιλιούνται!! ωραία η ευχοκατάρα σου Μαρία μου! μαζί σου και εγώ!
    Καλή χρονιά να έχεις, τα κλασσικά θα πω και εγώ, μα τόσο ουσιαστικά... υγεία, αγάπη και επι γης ειρήνη Μαρία μου! την αγάπη μου φιλιάααα!! 🧡🎄🤗

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. :) :) Χαίρομαι Σμαραγδάκι μου που μαζευόμαστε πολλοί. Σ' ευχαριστώ για τις ευχές σου, τις δίνεις με όλη σου την καρδιά και πιάνουν. Καλοδεχούμενες είναι πάντα. Κι εσύ να έχεις υγεία και έναν χρόνο σκέτο λουκουμά χαχα, φτιαγμένο απ' τα χεράκια σου. Είσαι από μόνη σου Πρωτοχρονιά κι ανοίγεις διάπλατα τις καρδιές όσων σε συναναστρέφονται Σμαραγδάκι μου.
    Καλή Χρονιά σε σένα και όλη σου την οικογένεια!
    Πολλά φιλιά κι από μένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλή χρονιά ποιοτική μας φίλη.
    Με υγεία και με αξιοποίηση των πιο σημαντικών "όπλων" μας:
    της αλληλεγγύης και της ανθρωπιάς, για έναν κόσμο που δεν θα φλέγεται από τις βόμβες των εξουσιαστών της γης, αλλά από το πάθος των ανθρώπων για ζωή, και δημιουργία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Σ' ευχαριστώ πολύ αγωνιστή Ευρυτάνα!
    Καλή δύναμη να έχεις και υγεία για να συνεχίζεις απτόητος να διατηρείς ακμαίο το πνεύμα της αντίστασης όλων μας, απέναντι σε κάθε επιβουλή της αήθους εξουσίας.
    Καλή χρονιά αγαπητέ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μακάρι η νέα χρονιά να είναι μια ωδή στην χαρά και στην ανθρωπιά Μαρία μου!

    ". Τους ρίχνω λοιπόν την "κατάρα" να ερωτευθούν με πάθος κι αγιάτρευτα για όλη την υπόλοιπη ζωή τους. Να λιώνουν από έρωτα κάθε στιγμή. Κάθε πρωί να κλέβουν τριαντάφυλλα από τον κήπο του γείτονα για να τα χαρίσουν στην καλή τους. Να ξημερώνονται κάτω απ' τα παράθυρά της και να τους παίρνει ο ύπνος αρθρώνοντας μόνον στίχους.
    Ίσως έτσι να αφήσουν ήσυχη την ανθρωπότητα να ζήσει μια ειρηνική ζωή με τις οικογένειες ενωμένες, τα χωράφια καλλιεργημένα, τα παιδιά χαρούμενα και χορτασμένα στην αγκαλιά της μάνας τους και τον ήλιο να ανατέλλει και να δύει σε ξάστερο ουρανό, χωρίς καπνούς από φωτιές και βόμβες..."

    Αυτο το κρατάω πολυ βαθιά μέσα μου! Σε ευχαριστώ πολύ! Καλή χρονιά με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aχ ναι Μάκη μου, αυτό θα ήταν ένα μεγάλο δώρο για όλους μας.
      Κι εγώ σ' ευχαριστώ πολύ για τη βόλτα σου από 'δω, το σχόλιο και τις ευχές σου.
      Καλή Χρονιά με υγεία, χαρά, αγάπη και επιτυχία στους στόχους σου Μάκη μου. Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  21. Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαρία Έλενα για την ευχή σου.
      Καλή χρονιά με υγεία και όλα τα καλά για σένα και την οικογένειά σου!
      Σε φιλώ γλυκά :)

      Διαγραφή
  22. Καλό 2024 Μαρία μου και να είναι φωτεινό, δυναμικό, χαμογελαστό και με ότι επιθυμεί κανείς!
    Δεν μου αρέσουν οι κατάρες απλά στέλνω φως στους ανεγκέφαλους να μαλακώσει η καρδιά τους για να σταματήσει η βία...
    ΑΦιλάκια γιορτινά και πάντα με αγάπη!
    Στεφανία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΜΟΥ, Καλή Χρονιά και σένα με υγεία, ηρεμία και αντοχή σε κάθε κακουχία της ζωής μα πάντα με το αγαπημένο αισιόδοξο πνεύμα σου να μας φωτίζει.
      Σ' ευχαριστώ πολύ! Σε φιλώ πεντάγλυκα :)

      Διαγραφή