Αναρτήσεις

Κυριακή 7 Ιανουαρίου 2024

Τα λόγια σας... (Για την Αριστέα και το 31ο Συμπόσιο)

 

catrin welz-stein


Τα λόγια σας



Κι ύστερα ήρθαν τα λόγια σας

κι έστησαν γύρω μου χορό.

Τα ένιωσα πάνω στο δέρμα μου - δεύτερο δέρμα.

Με ζέστανε η στοργή τους,

μαλάκωσαν τον τρόμο μου,

κι οι αποστάσεις μεταξύ μας μίκραιναν, όλο μίκραιναν, 

τόσο, που ακόμα κι άστοχα να ήταν διαλεγμένα,

μ' αγκάλιασαν σφιχτά.


Το 31ο Συμπόσιο με τις 31 συμμετοχές που οργάνωσε και διοργανώνει πάντα η Αριστέα μας στο blog της:  Η ζωή είναι ωραία, είχε θέμα, αυτή τη φορά, την "Αγκαλιά". Συμμετείχαμε με χαρά, βάζοντας τα δυνατά μας και ελπίζοντας να ικανοποιήσουμε την οικοδέσποινα αλλά και την... Ποίηση. Πρώτο ψηφίστηκε το ποίημα "Ο άνθρωπος που φοβόταν τα χέρια του", της φίλης μας Μαρίας ΚανελλάκηΌλες οι συμμετοχές ΕΔΩ

Χρόνια Πολλά σε όσους/ες γιόρταζαν των Φώτων και σε όσους/σες γιορτάζουν σήμερα.



23 σχόλια:

  1. Χαίρομαι ειλικρινά Μαρία μου, που διαβάζω εδώ το ποίημα σου που έχει ουσία, ευαισθησία και το κυριότερο δεν είναι φλύαρο!
    ΑΦιλάκια χαμογελαστά με πολλά εύγε και με μια δική μου ζεστή αγκαλιά!
    Στεφανία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι στίχοι αυτοί ίσως να φαίνονται λίγο παράταιροι αλλά υπάρχει λόγος που γράφτηκαν Στεφανία μου. Μου βγήκαν αυθόρμητα όταν διάβασα μια έκκληση της οικοδέσποινάς μας που με συγκίνησε κι έλεγε κάπως έτσι: "Σας ευχαριστώ που είστε εδώ, μου φτάνει η αγκαλιά σας, κάποια λόγια, αν και καλοπροαίρετα, δεν με βοηθούν". Έτσι γράφτηκαν αυτά τα στιχάκια.
      Να είσαι καλά Στεφανία μου, σ' ευχαριστώ για το σχόλιό σου.
      Καλή εβδομάδα -Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  2. Πόση τρυφεράδα έχουν τα "λόγια" σου Μαρία μου! και αυτή η αγκαλιά; μέχρι εδώ ένιωσα το αγκάλιασμα της!
    Δεν θα πάψω να το λέω πόσο διαφορετικά και ουσιώδη μηνύματα μπορούν να δώσουν όλες οι συμμετοχές, του συμποσίου όταν διαβάζονται στον δικό τους χώρο!
    Καλή χρονιά με πολλές σφιχτές αγκαλιές Μαρία μου σου εύχομαι, μαζί με την αγάπη μου ! 🤗🧡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ν' αγκαλιαζόμαστε γιατί χανόμαστε, θα συμφωνήσω κι εγώ μαζί σου Σμαραγδάκι μου.
      Καλή εβδομάδα με αγκαλίτσες ναι ναι πολλές :)
      Πολλά φιλιά με αγάπη κι από μένα Σμαραγδάκι μου!

      Διαγραφή
  3. Μέσα από μια καθαρή ποιητική σκέψη απλώνεις την ψυχή σου Μαρία μου και η κάθε λέξη περιεκτική και ευθύβολη δίνει ζωντάνια στην έννοια του λόγου. ¨ακόμα και άστοχα να ήταν διαλεγμένα….¨ Ίσως γιατί οι λέξεις δεν διαλέγονται μόνο απ’ την έμπνευση, αλλά κι απ’ την ψυχή του γράφοντος. ¨κι ύστερα ήρθαν τα λόγια….και μ’ αγκάλιασαν σφιχτά¨ Πολύ όμορφο ποίημα, ολιγόστιχο, με δυνατό όμως συναίσθημα με νόημα και ουσία.
    Μπράβο Μαρία μου! Συγχαρητήρια!
    Μια όμορφη βδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Αννίκα μου για το σχόλιό σου. Εξηγώ πιο πάνω στην Στεφανία, τον λόγο που με ώθησε να γράψω αυτούς τους στίχους. Σ' ευχαριστώ για την όμορφη κριτική σου τοποθέτηση. Να είσαι καλά, να έχεις μια καλή εβδομάδα.
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Αυτό το κάνει ακόμα πιο τρυφερό και συγκινητικό! Να είσαι καλά Μαρία μου!

      Διαγραφή
  4. Μικρό σε έκταση, αλλά πολύ μεγάλο σε ουσία και νόημα, το ποίημα σου.
    Μπράβο Μαρία μου!
    Με το καλό να ανταμώσουμε και σε άλλα συμπόσια και δρώμενα μας και να μας χαρίζεις πάντα δυνατές συμμετοχές!
    Καλή εβδομάδα και καλή χρονιά.
    Σε φιλώ γλυκά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Μαρίνα μου, επίσης θα ευχηθώ αφού έτσι κι αλλιώς μια παρέα έχουμε γίνει μετά από τόσα χρόνια που δίνουμε ο ένας στον άλλον δύναμη και παρουσία στα δύσκολα και τα εύκολα της ζωής μας, ο καθένας με τον δικό του λόγο.
      Καλή χρονιά και σε σένα
      Πολλά φιλάκια :)

      Διαγραφή
  5. Το ποίημα σου μας αγκάλιασε όλους Μαρία μου όχι μόνο την Αριστέα μας.
    Πολύ δυνατό το μήνυμα του.
    Καλή χρονιά.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Ρένα μου, καλή χρονιά και σε σένα και με την ευχή να γράφουμε στίχους για τη "ζωή που είναι ωραία" από 'δω και πέρα.
      Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  6. Το αγάπησα πολύ. Ευσύνοπτο αλλά τόσο περιεκτικό και συγκινητικό. Επίσης, πολύ όμορφη η φωτογραφία που διάλεξες. Ήταν μια σφιχτή αγκαλιά για την"Ζωή που είναι ωραία".
    Μαρία μου, συγχαρητήρια για την έμπνευσή σου♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Μαρία μου, και εύχομαι το επόμενο Συμπόσιο να έχει θέμα τη "Ζωή που είναι ωραία", όπως επισημαίνεις κι εσύ.
      Πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  7. Είναι γεγονός ότι τα λόγια μπορούν να αγκαλιάσουν ή να παγώσουν κάποιον. Και ο λόγος που γράφτηκε αυτό το ποίημα το κάνει περισσότερο να αξίζει
    Μπράβο σου!
    Καλή νέα χρονιά και εδώ στο σπιτικό σου
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Άννα μου, όλες οι συμμετοχές είναι πάντα βγαλμένες από την ψυχή μας, οι περισσότεροι δεν είμαστε ποιητές και ποιήτριες αλλά η ποίηση είναι γύρω μας, μας περιβάλλει με όλους τους τρόπους και είναι φυσικό να θέλουμε να εκφραζόμαστε κι έτσι και ιδιαίτερα όταν υπάρχει σοβαρός λόγος. Άλλωστε οι αποστάσεις δεν ευνοούν την πιο άμεση επαφή. Να είναι καλά η Αριστέα μας και όλοι μας.
      Πολλά φιλιά κι από μένα Άννα μου.

      Διαγραφή
  8. Για την Αριστέα γράφεις και η Αριστέα περνάει τελευταία από όλους! 😁
    Είναι όμως οι μέρες μετά τη χήμειο και μόλις σήμερα πήρα μια κάποια ανάσα από τους πόνους!
    Πολύ αγάπησα τη συμμετοχή σου, Μαρία μου! Μικρό και ευσύνοπτο, μίλησε μέσα μου, γιατί είναι τα δικά σας λόγια που με αγκάλιασαν όλο αυτό τον καιρό της θεραπείας μου και ένιωσα ότι το έγραφες για μένα!
    Σε ευχαριστώ θερμά που ήσουν κοντά μας με μια πανέμορφη συμμετοχή που αγαπήθηκε ! ♥
    Τα φιλιά μου και την αγάπη μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και... "Οι τελευταίοι έσονται πρώτοι" Αριστέα μου :)
    Σε καταλαβαίνω κορίτσι μου. Τελείωσε κι αυτό και τώρα θα μετράς ώρες χαράς και ηρεμίας. Σε περιμένει η άνοιξη! Πόση ανακούφιση θα νιώθεις!
    Να είσαι καλά έχει σημασία. Από 'δω και πέρα μόνο χαρές και ξάπλες πάνω στο γρασίδι, κάτω από τον ήλιο σου εύχομαι.
    Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε και σ' ευχαριστώ για το σχόλιό σου.
    Καλή χρονιά! Σε φιλώ πεντάγλυκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ήταν μια από τις επιλογές μου "τα λόγια σου", Μαράκι γλυκό, δε γινόταν αλλιώς, γιατί αγαπώ τα περιεκτικά ποιήματα (και κείμενα γενικότερα), επειδή καταφέρνουν να λένε πολλά με λίγα λόγια.. Την αγάπη μου! 🧡🎁😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σ' ευχαριστώ πολύ Πέτρα μου, να είσαι καλά και να περάσεις όμορφα το Σαββατοκύριακο.
    Κι εγώ σ' αγαπώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. A Wonderful Poesy of LOVE!!! Have a great start in this New Year that Will be full of Joy, love, happiness, and the best good things for you!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή