Αναρτήσεις

Τρίτη 21 Νοεμβρίου 2023

Έλα...





 



Εκείνο το απόγευμα του 2022, Οκτώβριος μήνας, όλοι ήταν χαρούμενοι με την δυνατή νεροποντή. Την περίμεναν πέντε ολόκληρους μήνες. Ο κύριος Μάρκος όμως, που την χάζευε από το παράθυρο, δεν ένιωθε το παραμικρό. Κρατούσε σφιχτά, στη χούφτα του ένα γράμμα. Τόσο σφιχτά, που οι κόμποι των δαχτύλων του είχαν μελανιάσει. Στεκόταν όρθιος, ακλόνητος, αψηφώντας τους πόνους στα γόνατά του, αλλά μέσα του είχε φουρτούνα. Λες και ήταν έτοιμος να τα βάλει με το νερό, με τον πλημμυρισμένο δρόμο, με τους περαστικούς που έτρεχαν πανικόβλητοι, και σίγουρα θα φαινόταν εντελώς παράταιρη η εικόνα του σε όποιον δεν γνώριζε τι σκεφτόταν.

 Εικόνες είχαν κατακλύσει και τον νου του. Τον πήγαιναν πίσω στα χρόνια της νιότης του. Σ' εκείνον τον Οκτώβρη που γνώρισε την γυναίκα του, την Ελπίδα - 29 Οκτωβρίου 1969 - μια μέρα μετά τον εορτασμό της Εθνικής Επετείου.

Είκοσι πέντε χρονών γεμάτος ζωή και όνειρα σηκώθηκε το πρωί με την προαίσθηση πως κάτι καλό θα του συμβεί. Ντύθηκε και κατέβηκε στην πλατεία. Ο Νικηφόρος, ο κολλητός του, τον περίμενε στο στέκι τους. Γύρω τους κάποιοι θαμώνες αγουροξυπνημένοι έπιναν τον καφέ τους διαβάζοντας την εφημερίδα τους  ενώ κάποιοι άλλοι φλυαρούσαν μεταξύ τους. 

Άραξαν σε μια ηλιόλουστη θέση κι ο φίλος του έκανε νόημα στην σερβιτόρα. Ο Μάρκος ήταν αλλού. Παρατηρούσε με προσήλωση ένα περιστέρι που τσιμπολογούσε τα υπολείμματα της τυρόπιτας του προηγούμενου πελάτη. Ξαφνικά, το περιστέρι τρόμαξε και, κρατώντας ακόμα το ψίχουλο στο ράμφος του, πέταξε μακριά. 

-Τι θα πάρετε; 

Ο Μάρκος θα ακολουθούσε ακόμα με το βλέμμα του το περιστέρι, αν εκείνη η φωνή δεν τον χτυπούσε ίσια στην καρδιά. Γύρισε και κοίταξε πίσω του. Η σερβιτόρα στεκόταν πάνω από το κεφάλι του συνοφρυωμένη και περίμενε την παραγγελία του. Το ύφος της ήταν ακατάδεκτο, λες και του έκανε χάρη. 

-Τι θα πάρετε; ξαναρώτησε ανυπόμονα. 

-Ένα φραπέ γλυκό, απάντησε τελικά εκείνος, και μια ανεξήγητη ταραχή τον έκανε να κοκκινήσει. Το κορίτσι έφυγε. Ο Μάρκος αναθαρρημένος την ακολούθησε με το βλέμμα του.  

- Ελπίδα! Έναν ελληνικό μέτριο! Το κορίτσι κούνησε το κεφάλι του καταφατικά στον πελάτη που της έδωσε φωναχτά την παραγγελία του και μπήκε στην καφετέρια.

- Ελπίδα! μουρμούρισε ο Μάρκος και εκείνη ακριβώς η στιγμή ήταν που οι ουρανοί του έδειξαν το πεπρωμένο.  Η έκπληξη που ένιωσε ήταν τόσο ισχυρή, που του 'κοψε την ανάσα.

~~~~~~

Με την ανάμνηση αυτή να γυροφέρνει στο νου του, ο κύριος Μάρκος άφησε το παράθυρο και κάθισε στο τραπέζι. Ένα κουτί παπουτσιών γεμάτο παλιά γράμματα τον περίμενε.  Οι λέξεις φτεροκοπούσαν στο κεφάλι του. Συνέχιζε να σφίγγει στη χούφτα του το γράμμα σε μια ύστατη προσπάθεια να κρατήσει τα νοήματά του ζωντανά, προστατευμένα από τον χρόνο. Μετά, άλλαξε γνώμη. Το άπλωσε πάνω στο τραπέζι και ίσιωσε καλά τα τσακίσματα με την παλάμη του

-Πώς ήταν άραγε όταν το έγραψε; Τί φορούσε, πού καθόταν; Είχε πιασμένα τα μαλλιά της πίσω, όπως τη βόλευε; Κρατούσε σταυρωμένα τα πόδια της όπως συνήθιζε; Τι ένιωθε; Ορμή; Πάθος; Την ίδια ορμή, το ίδιο πάθος που είχαμε  μοιραστεί το πρώτο μας βράδυ; Μονολογούσε. Του κόστιζε που δεν ήξερε. 

Φόρεσε τα γυαλιά του και ξεκίνησε να διαβάζει ξανά, δυνατά το γράμμα. Οι λέξεις πετούσαν σαν πουλιά μες στο δωμάτιο. Τις αναγνώριζε μία προς μία.


1 Δεκεμβρίου 1969, Κυψέλη,  1:45

 "Μάρκο μου, 

" Το παραμικρό σου πείραγμα, το παραμικρό σου υπονοούμενο, μετατρέπει το σώμα μου σε τεντωμένη χορδή. Φαντάσου τη χορδή του τόξου. Το βέλος είναι η ορμή που καθηλώνει το νου μου. Σκέψεις βέλη κατευθύνονται στα πιο σκοτεινά βάθη μου. Αλλά δεν χάνονται, όπως θα έπρεπε να γίνει. Ξυπνούν τη Λίλιθ, το πιο βαθύ και πρωτόγονο ένστικτο. "Έλα", ψιθύρισες, "Έλα", ψιθύρισες ξανά. Δεν ακούω τίποτα άλλο πέρα από το "Έλα". Βγαίνω έξω και δεν ξέρω ποιο δρόμο να πάρω. Έχω χάσει προ πολλού την πυξίδα και τους χάρτες μου. Δεν ξέρω πώς να σε βρω, πού να σε βρω, πώς να σε αγγίξω, τι να σου πω; Και η Λίλιθ εκεί, αδυσώπητη. Η φωνή σου, το βλέμμα σου, οι λέξεις, οι τελείες, τα αποσιωπητικά σου, όλα, έγιναν σημάδια του δρόμου που χαράζεις μέσα μου. Εδώ: "Περίμενε..." . Πιο κάτω: "Σταμάτα...". Εδώ: "Τρέξε". Πιο κάτω: "Φανερώσου. Όπως είσαι, όπως νιώθεις". Με φοβίζει η σιγουριά σου, μου αρέσει κιόλας. Απαγορεύεις, επιτρέπεις, αποφασίζεις, μαλώνεις, συγχωρείς, αποκλείεις, αγαπάς. Ακολουθώ. Αυτό είναι ο έρωτας; Δεν ξέρω. Μαθαίνω απ' την αρχή. 

Βυθίζομαι μαζί σου στο νερό. Δεν μιλάμε. Νιώθω το σώμα σου, τις αλλαγές του, σου δείχνω τις δικές μου. Χαμογελάς. Τα ξέρεις όλα για μένα. "Το νερό έχει μνήμη...", μου λες, "μας γυρίζει πίσω στη μήτρα που μας γέννησε". 

Πλέουμε μαζί, δυο απειροελάχιστα έμβρυα, δυο μικροί ιππόκαμποι. Αγγίζουμε δειλά ο ένας τον άλλον. Μαγικά αγγίγματα! Ένα παιχνίδι αισθήσεων, ποιος θα αντέξει λιγότερο; 

Μεγάλη η ανάγκη μου να σε γνωρίσω, να σε μεταμορφώσω, για μένα. 
Μην κοιτάς. Νιώσε μόνο. Άκου τις σκέψεις μου. Σου αρέσει; Περίμενε... Σε κλέβω, σιγά-σιγά..."

Η Ελπίδα σου

~~~~~~

 Ο κύριος Μάρκος πήρε μια βαθιά ανάσα και δίπλωσε με τρυφερότητα το τσαλακωμένο γράμμα. Το έβαλε στο κουτί, μαζί με τα άλλα. Μετά, σηκώθηκε και πήρε πάλι τη θέση του μπροστά στο παράθυρο. Είχε νυχτώσει για τα καλά και η μπόρα είχε γίνει ψιλόβροχο. Η λάμπα του δρόμου φώτιζε χλωμά το ιριδίζον οδόστρωμα. Ο δρόμος που ανοιγόταν έως πέρα, φαινόταν ατελείωτος. Κάπου στο βάθος σκοτείνιαζε απότομα.

-Έλα, ψιθύρισε. Έλα, ψιθύρισε ξανά, αλλά απάντηση δεν πήρε… 



 Αυτή είναι η συμμετοχή μου στο δρώμενο Στείλε μήνυμα, της φίλης μας της Μαίρης από την ΓΗΙΝΗ ΜΑΤΙΑ. Μας κάλεσε να επιλέξουμε μια από τις 9 εικόνες που μας έδωσε και πάνω σ' αυτήν να γράψουμε μια ιστορία.  Θα βρείτε όλες τις συμμετοχές ΕΔΩ.

  









34 σχόλια:

  1. Πολύ δυνατή η ιστορία σου Μαρία μου!
    Μας αφήνεις να σκεφτούμε διάφορα που μπορεί να συνέβησαν στη διάρκεια τόσων χρόνων.
    Μου άρεσε και το αναποδογυρισμα της εικόνας.
    Είχα σκεφτεί να τη χρησιμοποιήσω έτσι.
    Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ρένα μου, χαίρομαι που σου άρεσε και πέρασες καλά διαβάζοντας.
      Καλημέρα, φιλιά κι από μένα.

      Διαγραφή
  2. Όπως πάντα, η γραφή σου χαράζει το δικό σου προσωπικό στυλ, Μαρία μου. Έχει τη δική της τρυφερότητα, ακολουθεί το δικό σου λυρισμό, τα ερωτικά σκιρτήματα. Παίζεις έντονα με τα συναισθήματα και τη νοσταλγία, όπως ακριβώς το ξέρεις καλά.
    Και μάς δίνεις μια μικρή ιστορία ανάλογα πολύ μεγάλη για να μάς συγκινήσει.
    Πόσο όμορφα συναισθήματα αυτές οι εναλλαγές. Τι ταξίδι στο χρόνο και στα βιώματα.
    Αχ Μαρία, ξέρεις πάντα είμαι θαυμαστής της γραφής σου γιατί κατοικοεδρεύει μέσα της κομμάτι του κόσμου μου.
    Την καλησπέρα μου, καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μετά από τόσα χρόνια που γράφουμε εδώ μέσα Γιάννη μου, μάθαμε καλά το στυλ του καθενός μας. Είναι ωραία αυτή η παρέα.
      Σ' ευχαριστώ πολύ για το όμορφο σχόλιό σου. Χαίρομαι που σου άρεσε.
      Ναι, καλά το λες αυτό για τα συναισθήματα. Όπως είπε και ο Χάρβεϊ Καϊτέλ στο "Youth", μόνον τα συναισθήματα έχουμε τελικά.
      Ευγνωμονώ "το κομμάτι του κόσμου σου" που μου κάνει παρέα.
      Καλημέρα Γιάννη μου.

      Διαγραφή
    2. Ναι και εγώ θα την πω ευλογημένη αυτήν την παρέα, Μαρία μου. Μάς δίνει την παρόρμηση της δημιουργίας και της έμπνευσης. Την καλησπέρα μου, κοπέλα μου.

      Διαγραφή
  3. Πω πω συναίσθημα, αγάπη και ανάγκη, έως εξάρτηση. Νοσταλγία, και θαλπωρή που σου φέρνουν οι μνήμες! Πόσο ωραία τα έχεις αποδώσει! Και μετά από αυτό τίποτα δεν είναι ίδιο, τίποτα δεν είναι σημαντικό παρά μόνο το πρόσωπο που γεμίζει το ''είναι'' σου! Υπέροχα! Φιλιά πολλά Μαρία μου!
    Να μας έρχεσαι συχνότερα γιατί αυτή η πένα σου μας λείπει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμείς σ' ευχαριστούμε Μαίρη μου που μπαίνεις στην διαδικασία να οργανώνεις για μας το όμορφο λογοτεχνικό σου δρώμενο. Χαρά μου να συμμετέχω, όταν έχω λίγη έμπνευση :) ή όταν έχω κάτι να πω.
      Καλή δύναμη στη δουλειά και να έχεις μια εύκολη και χαρούμενη μέρα.
      Πολλά φιλιά κι από μένα!

      Διαγραφή
  4. Συγκινήθηκα Μαρία μου. Οι αναμνήσεις του κύριου Μάρκου γέμισαν το είναι του. Οι μνήμες τι είναι!!! Ένα κάτι, όπως μια βροχή σου θυμίζουν στιγμές ανεξίτηλες που έζησες. Και χαίρομαι που ο κύριος Μάρκος τις έζησε. Πολύ ωραία το απέδωσες όπως πάντα. ''Ελα''! Μια τόσο δα λεξούλα και έχει τόση αγάπη μέσα της! Μπράβο σου!
    Τα φιλιά μου Μαρία μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που επισημαίνεις τη δύναμη αυτής της λεξούλας "Έλα" Άννα μου. Πραγματικά απ' αυτήν τη λέξη ξεκίνησε η ιστορία.
      Κι εδώ θα ήθελα να επισημάνω πως οι ηλικιωμένοι άνθρωποι δεν παύουν να ερωτεύονται και να ποθούν τη ζωή. Μέσα τους δεν παροπλίζονται ποτέ, κι αυτό οι νεότεροι δεν το λαμβάνουν υπ' όψη τους ή το ξεχνούν. Οι περισσότεροι ηλικιωμένοι άνθρωποι πιστεύω πως έχουν μια δυναμική και παθιασμένη εσωτερική ζωή που δεν τολμούν ποτέ να την εκφράσουν για να μην γελοιοποιηθούν.
      Σ΄ ευχαριστώ πολύ Άννα μου για το όμορφο σχόλιό σου. Χαίρομαι που σου άρεσε η ιστορία.
      Καλημέρα και πολλά φιλιά κι από μένα.

      Διαγραφή
  5. Τρυφερότητα, ευαισθησία, βάθος λόγου, εικόνες που σου δίνουν την αίσθηση πως ξέρεις καλά αυτά τα συναισθήματα της μνήμης και της απουσίας. Στο πρόσωπο του κ. Μάρκου καθρεφτισμένες οι δικές μας εμπειρίες. Μαρία μου στην ερημιά της μοναξιάς, είναι λύτρωση οι αναμνήσεις. Είναι μια κάποια λύση να περιπλανιέσαι στης νιότης σου τα σοκάκια με οδηγό μια βιωμένη αγάπη. Υπέροχο το κείμενό σου! Μπράβο!
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο τέλος αυτό που μένει είναι τα συναισθήματα.
      Τι θα ήμασταν χωρίς αυτά;
      Χαίρομαι που σου άρεσε Αννίκα μου και σ' ευχαριστώ θερμά για το όμορφο σχόλιό σου.
      Καλημέρα

      Διαγραφή
  6. Εγγραφή γεμάτη δυνατά συναισθήματα, για τον έρωτα και τα παιχνίδια του, αλλά και για την βάσανο της μνήμης σε συνδυασμό με την απώλεια. Κι όλα αυτά με μια τρυφερότητα, που ξεπερνά την δύσκολη πραγματικότητα που βιώνει ο πρωταγωνιστής σου.
    Όμορφη συμμετοχή!
    Την καλημέρα μου, Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Βασίλη μου. Ο χρόνος προσδίδει έτσι κι αλλιώς μια δραματικότητα στα αναβιωμένα συναισθήματα ακόμα κι αν αυτά δεν εκδηλώνονται με κάποιον τρόπο.
      Χαίρομαι που σου άρεσε η ιστορία και σ' ευχαριστώ πολύ για το όμορφο σχόλιό σου.
      Καλημέρα Βασίλη.

      Διαγραφή
  7. Μια απλή ιστορία γεμάτη τρυφερότητα και γραμμένη με πραγματικό αίσθημα!
    Δεν είναι καθόλου απλή η διαχείριση αναμνήσεων ειδικά όταν λείπει το αγαπημένο πρόσωπο...
    Πόσο μου αρέσουν αυτά τα δρώμενα Μαρία μου που δίνουν ευκαιρίες να ξεδιπλώσει κανείς τη φαντασία του και να συγκινήσει!
    Γράφω πάλι ανώνυμα γιατί οι πλατφόρμες μας, δεν επιτρέπουν την επωνυμία!
    Είμαι η Στεφανία και στέλνω με την αγάπη μου πολλά μπράβο και ΑΦιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου αρέσουν αυτά τα δρώμενα Στεφανία μου και συμμετέχω με χαρά όταν έχω έμπνευση. Αλλά κι όταν δεν έχω, διαβάζω με μεγάλο ενδιαφέρον τις συμμετοχές των άλλων.
      Οι αναμνήσεις μας είναι η ζωή μας Στεφανία μου. Φαντάζομαι κάποιον άνθρωπο χωρίς αναμνήσεις και τον λυπάμαι. Σίγουρα η διαχείρισή τους δεν είναι εύκολη υπόθεση και απαιτεί σε πολλές περιπτώσεις μεγάλη ψυχική δύναμη.
      Σ' ευχαριστώ πολύ Στεφανία μου για τον έπαινο και την αγάπη σου.
      Καλό ξημέρωμα και πολλά φιλιά με αγάπη κι από μένα!

      Διαγραφή
  8. Πόσο μου άρεσε αυτό το γράμμα της Ελπίδας! Είναι ευδιάκριτοι οι ρόλοι που είχαν στην κοινή ζωή τους. Μάθημα ζωής από δυο ανθρώπους της παλιάς γενιάς που ήξεραν την τέχνη της συνύπαρξης. Υπέροχη συμμετοχή, Μαρία μου! Ο επίλογος με τον Μάρκο στο παράθυρο, έγινε εικόνα μέσα μου και είναι σαν να βλέπω το βλέμμα του. Συγκινημένο, αλλά και με την επίγνωση και την αξιοπρέπεια που έχει ένας απόμαχος της ζωής. Πόση δύναμη θέλει να κουμαντάρεις μέσα σου αυτά τα αναπάντητα "έλα"...
    Να είσαι καλά! Μάς πήγες σε όμορφα μονοπάτια με τη συμμετοχή σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που σου άρεσε το γράμμα Μαρία μου. Σκιαγραφείς τον κύριο Μάρκο όπως τον είχα στο νου μου. "Πόση δύναμη θέλει να κουμαντάρεις μέσα σου αυτά τα αναπάντητα "έλα".." Πόσο ωραία το διατυπώνεις! Θα ήθελα να προσθέσω "...και μάλιστα όταν ξέρεις πως είναι πλέον πολύ αργά".
      Σ' ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!
      Καλό ξημέρωμα

      Διαγραφή
  9. Θα μπορούσε να ήταν μια καλογραμμένη σκηνή από ταινία.
    Αποδίδεις αριστοτεχνικά Μαρία μου, τα συναισθήματα των ηρώων και μας παρασύρεις και εμάς να τα νιώσουμε.
    Μέσα από την επανάληψη, χωράς σε μια λέξη τριών γραμμάτων "έλα", τον πόθο, την νοσταλγία, την απόγνωση, την λύπη, την αγάπη, το "θέλω".
    Μπράβο σου, υπέροχη συμμετοχή!!! Καλογραμμένη και με χαρακτήρα.
    Σε φιλώ γλυκά.
    Καλό βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όλα αυτά που αναφέρεις μέσα στο "έλα". Πόσο χαίρομαι όταν συγκλίνουν οι σκέψεις μας Μαρίνα μου! Χαίρομαι πολύ που πέρασες ωραία διαβάζοντας κορίτσι μου και σ' ευχαριστώ πολύ για το όμορφο σχόλιο σου.
    Καλό βράδυ και πολλά φιλιά κι από μένα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  11. Μα τι σου κάνουν αυτές οι θύμισες Μαρία μου όταν θέλουν; Πως μπορούν και αναποδογυρίζουν στο λεπτό τις αναμνήσεις; και εσύ τι κάνεις; δεν μπορείς να τους αντισταθείς...ίσως και να μην το θέλεις κατά βάθος , ίσως και να θέλεις να τις αγκαλιάσεις και να μείνετε έτσι μαζί για πάντα, στο "έλα σας"...αφού κανείς δεν μπορεί να σου το πάρει.
    "Πλέουμε μαζί, δυο απειροελάχιστα έμβρυα, δυο μικροί ιππόκαμποι. Αγγίζουμε δειλά ο ένας τον άλλον. Μαγικά αγγίγματα! Ένα παιχνίδι αισθήσεων, ποιος θα αντέξει λιγότερο; " Υπέροχο!
    Λόγο ηλικίας, με άγγιξε πολύ η συμμετοχή σου Μαρία μου, όπως και γραφή σου.
    Όταν είδα αυτήν την εικόνα, είπα να...κάτι που με αφορά. Αλλά με κέρδισε η εικόνα με το βιβλίο ποτιστήρι! Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου φίλη μου. 🤔
    Να είσαι καλά, να περνάς όμορφα με ότι κάνεις. Καλό σου ξημέρωμα φιλιααα!🤗

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστεύω πως οι περισσότεροι άνθρωποι κάποια στιγμή στη ζωή τους, έχουν να διηγηθούν μια παρόμοια ιστορία, γιατί μέσα από τέτοιες ιστορίες γινόμαστε πιο σοφοί.
      Σ' ευχαριστώ πολύ Σμαραγδάκι μου για το σχόλιό σου και χαίρομαι που, σ' ένα βαθμό, ταυτίστηκες με κάποια σημεία.
      Κι εσύ να είσαι καλά. Πολλά φιλιά κι από μένα.
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  12. Μαρία μου χαίρομαι που έβαλες αυτόν τον τίτλο στο κείμενό σου. Αυτό κάλεσμα κρύβει τόση απόγνωση, νοσταλγία, αγάπη και τρυφερότητα, αφού τώρα πια ο κύριος Μάρκος ξέρει πως μάταια περιμένει.
    Υπέροχη η συμμετοχή σου.
    Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ελένη μου για την επίσκεψη και το σχόλιό σου, και χαίρομαι πολύ που σου άρεσε.
      Να είσαι καλά, Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  13. Τρυφερή, με έντονα συναισθήματα Μαρία μου η ιστορία σου καλογραμμένη
    συγκινεί οποίον τη διαβάζει.Μπράβο σου Καλό Σαββατοκύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σ' ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και το όμορφο σχόλιό σου.
    Χαίρομαι που σου άρεσε, να είσαι καλά Μαρία μου και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ όμορφο το μήνυμά σου και ωραία η εικόνα που διάλεξες, Μαρία μου! Παρ'όλο που δίνεις τη δική σου ερμηνεία, αφήνεις ταυτόχρονα και τη φαντασία μας να καλπάσει, όπως κάλπασε και η δική σου φαντασία.
    Να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Mπροστά στη δική σου φαντασία Πίπη μου, παραδίνομαι χαχα.
    Έχεις κόψει το νήμα προ πολλού. Να είσαι καλά, και σ' ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και το σχόλιό σου Πίπη μου.
    Καλό Σαββατοκύριακο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μου δίνετε ένα "έλα", σας παρακαλώ; Είναι μιά μικρή λεξούλα με τρία γράμματα, που μπορεί να δώσει σε έναν Μάρκο μια Ελπίδα, για όλη του τη ζωή.. "Κέντημα" το "έλα" σου, Μαράκι γλυκό! Κυριακάτικες καλημέρες και πολλά φιλιά 🎁🧡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη πως έτσι και βγεις στο μπαλκόνι σου και φωνάξεις αυτή την λεξούλα θα το μετανιώσεις πικρά Πέτρα μου. Θα σχηματιστεί έξω από το σπίτι σου μια ουρά από πρόθυμους Μάρκους που δεν θα ξέρεις τι να τους κάνεις. :) Είμαστε για τέτοια τώρα; :)
      Κατά τα άλλα σ' ευχαριστώ πολύ που πέρασες και διάβασες την συμμετοχή μου.
      Καλό ξημέρωμα όμορφη :) και πολλά φιλιά κι από μένα!!

      Διαγραφή
  18. Ήρθα ξανά, να σχολιάσω εδώ, (όπως λέμε με ένα σπάρο δυο τρυγόνια;)την προηγούμενη σου ανάρτηση Μαρία μου, γιατί δεν ξεπερνιέται ασχολίαστη μια τέτοια ανάρτηση με τίποτα... 🤣🤣
    Μα τι συζήτηση! να μην αφήσεις μια κουβέντα να πέσει κάτω βρε Μαρία μου; αλλά κι ο εαυτό σου όμως να λέμε την αλήθεια, σε χλωρό κλαδί δεν σε άφησε να κάτσεις...αμάν πια! κανόνισε να σου πάρει τον αέρα και να μην μπορείς να μιλήσεις...🤣 τον νου σου να τον έχεις...δεν ξέρεις, εαυτός είναι αυτός!
    Απολαυστικότατη ανάρτηση!! φιλιαααααα! 🧡😊🤗

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έίδες τί κάνει η κλεισούρα Σμαραγδάκι μου; Διπλή προσωπικότητα μου προέκυψε, και νεύραααα! Δεν σου λέω τίποτα. Πάει όμως, πέρασε κι αυτό και σήμερα το θυμόμαστε σαν έναν κακό όνειρο. Γελάς. Τώρα που το διαβάζω κι εγώ γελάω με τον εαυτό μου. :)
      Σ΄ ευχαριστώ πολύ που πέρασες και χαίρομαι περισσότερο που γέλασες :)
      Καλό ξημέρωμα Σμαραγδάκι μου.
      Πολλά φιλιά κι από μένα.

      Διαγραφή
  19. Υπέροχη ιστορία Μαρία, τρυφερή μα και πονεμένη, πάντα κοιτώ λίγο περισσότερο τους άντρες που μένουν μόνοι τους, πέφτει ο ουρανός στο κεφάλι τους, ανίκανοι να κάνουν το παραμικρό συνήθως, απλώς προσπαθούν να επιβιώνουν ζώντες με τις αβάσταχτες μνήμες τους.
    Νάσαι καλά, Μαρία, που μας χάρισες αυτήν την τόσο λυπητερή αλλά και αγαπησιάρικη ιστορία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Έχω κι εγώ τέτοιες περιπτώσεις στο περιβάλλον μου Βασίλη και είναι πράγματι έτσι όπως το γράφεις. Δεν ξέρω πώς μπορεί να γίνει αλλιώς όταν έχει μάθει κανείς να ακουμπά σ' έναν σύντροφο σε όλη του τη ζωή και μετά τον χάνει. Για τους περισσότερους άνδρες είναι πιο δύσκολο, αλλά και για τις γυναίκες το ίδιο, μα με διαφορετικό τρόπο. Σ' ευχαριστώ πολύ που πέρασες, να είσαι καλά. Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή