Αναρτήσεις

Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2020

Θέλω να μου χαρίσεις κάτι

 







Άλλη - Θέλω να μου χαρίσεις κάτι.

2021 - Ό,τι θέλεις.

Άλλη - Ό,τι θέλω; Τ' ορκίζεσαι;

2021- Τ' ορκίζομαι.

Άλλη- Είναι δύσκολο.

2021- Δεν πειράζει.

Άλλη- Είναι ακριβό.

2021- Δεν με νοιάζει.

Άλλη- Είναι σπάνιο.

2021- Τόσο το καλύτερο.

Άλλη- Είναι επικίνδυνο.

2021- Δεν φοβάμαι.

Άλλη- Μπορεί να καείς άμα το πιάσεις.

2021- Θα γίνω νερό να σβήσω τη φωτιά.

Άλλη- Μπορεί να σου γλιστρήσει απ' τα χέρια και να φύγει.

2021- Θα το ξαναπιάσω.

Άλλη- Μπορεί να πάει πολύ μακριά.

2021- Θα το κυνηγήσω.

Άλλη- Μπορεί να χαθεί στον ουρανό.

2021- Θα γίνω πουλί να το ψάξω.

Άλλη- Μπορεί να βυθιστεί στη θάλασσα

2021- Θα γίνω αγκίστρι να το πιάσω.

Άλλη- Θέλω να μου χαρίσεις κάτι.

2021- Ό,τι θέλεις.

Άλλη- Ό,τι, ό,τι θέλω; Τ' ορκίζεσαι;

2021- Στ' ορκίζομαι.

Άλλη- Θέλω κάτι που δεν υπάρχει πουθενά.

2021- Χμμ... 

Άλλη- Τι θέλω;

2021- Κατάλαβα.

Άλλη- Τι θέλω;

2021- Αυτό που δεν υπάρχει πουθενά.

Άλλη- Και ποιο είναι αυτό που δεν υπάρχει πουθενά;

2021- Το "Για πάντα".

Άλλη-  Τι θα πει για πάντα;

2021- Ό,τι Σ' αγαπώ.

Άλλη- Αυτό θέλω, καινούργιε χρόνε. Να μ' αγαπάς :))


(Μικρή παράφραση αποσπάσματος από το "Θέλω να μου χαρίσεις κάτι" των Ανθή Δοξιάδη Τρύπη-Αλέξη Κυριτσόπουλου, Εκδ. Άγρα 1985)


Ποιο το χρώμα της Αγάπης- Λουδοβίκος των Ανωγείων







29 σχόλια:

  1. Καλή χρονιά με υγεία και κάθε ευλογία Μαρία! 🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Κώστα μου, Καλή Χρονιά να έχουμε.
      Να ελευθερωθούμε απ' όλα τα δεσμά.
      Ό,τι καλύτερο για σένα.
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Μεγάλη κουβέντα το, για πάντα.
    Πολύ ωραίο το τραγούδι.
    Καλή χρονιά με υγεία και αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά Ρένα μου!
      Ο νέος χρόνος να είναι όπως τον έχεις ονειρευτεί.
      Υγεία και αγάπη και για σένα και την οικογένειά σου.
      Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  3. Όταν η αγάπη στοχεύει στην καρδιά στο μυαλό, είτε σαν θύμηση, είτε σαν σκέψη, πάντα θα υπάρχει θέση για το "για πάντα"
    Καλή Χρονιά Μαρία μου με υγεία και καλύτερες μέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά Αννίκα μου!
      Σημείο αναφοράς μας η αγάπη. Το '21 εύχομαι κι εγώ μαζί σου να επουλώσει όλων των ειδών τις πληγές και να μαλακώσει τον πόνο από τις απώλειες. Ειδικά συνανθρώπων μας που έχουν χάσει αγαπημένους τους.
      Ξεκινάμε δυναμικά έναν καινούργιο κύκλο ζωής, μηδενίζοντας το κοντέρ μας.
      Να έχεις ό,τι επιθυμείς.
      Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  4. Καλή Χρονιά με υγεία και αγάπη (για πάντα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ χελωνίτσα μου!
      Εύχομαι ο νέος χρόνος να σου φέρει όλα όσα έχεις επιθυμήσει μέχρι τώρα.
      Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  5. Καλή και ευλογημένη χρονιά Μαρία μου!
    Γεμάτη ...αγάπη!
    Πολλά φιλιά!
    💖

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Αριστέα μου!
      Κι εσένα εύχομαι να σε καλομάθει, να σε φροντίσει, να σε αγαπήσει όπως ποτέ ξανά.
      Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  6. Μαρία, μπαίνω με το δεξί - να τηρήσουμε τα έθιμα, να ευχηθώ Καλή Χρονιά σε εσένα και την οικογένειά σου.
    Ό,τι κι αν μας φέρει το 2021 στο πέρασμά του από τη ζωή, ας κάνουμε το καλύτερο δυνατό να μαθαίνουμε και να χαιρόμαστε με όσα βλέπουμε, ακούμε και μαθαίνουμε, παρέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ και ανταποδίδω τις όμορφες ευχές σου Τζοάννα μου.
      Να βάλει η Αθηνά το χεράκι της να βάλουμε κι εμείς το δικό μας και κάτι καλό θα γίνει.
      Καλή Πρωτοχρονιά και για σένα και την οικογένειά σου!
      Κάλή Χρονιά!
      Τ

      Διαγραφή
  7. Καλή χρονιά, Μαρία μου, με όλα της αγάπης τα χρώματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, με όλα της τα χρώματα, ακόμα και τα σκούρα έχουν τη χάρη τους. Αγάπη να υπάρχει!
      Επίσης φιλεναδα μου! Ό,τι επιθυμείς να το φέρει στο σπιτικό σου το '21 (που έχει και καλή κληρονομιά. Μην το ξεχνάμε :)
      Καλή Πρωτοχρονιά!
      Καλή Χρονιά!

      Διαγραφή
  8. Ευτυχισμένη και χαμογελαστή να είναι η νέα χρονιά Μαρία μου και θα είναι γιατί το αξίζουμε όλοι μας!

    ΑΦιλάκια φωτεινά, με υγεία, χαρά και Αγάπη στις καρδιές μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είναι Στεφανία μου, το καλό που της θέλω.
      Να είσαι υγιής και χαρούμενη και να συνεχίσεις να μας χαρίζεις το φως σου κι αυτό τον χρόνο.
      Καλή Χρονιά!

      Διαγραφή
  9. Καλησπέρα και χρόνια σου πολλά Μαρία μου!
    Εντάξει είναι πανέμορφος ο διάλογος έτσι; Και πολύ διδακτικός!
    Στέλνω μια αγκαλιά ευχές. Η αγάπη με την υγεία είναι οι δύο κολόνες πάνω στις οποίες να ξεκινήσουμε το οικοδόμημά μας.
    Τις ευχές μου.

    Υ.Γ. Κάτι ενημερωτικό νέο. https://giannispitarokilis.wordpress.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Γιάννη μου, σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και τις ανταποδίδω με αγάπη.
      Καλή Χρονιά για σένα και την οικογένειά σου.

      Υ.Γ. ο σύνδεσμος δεν με οδηγεί κάπου...

      Διαγραφή
  10. Καλή χρονιά Μαράκι μου με υγεία, αγάπη, αισιοδοξία, ελπίδα και υπομονή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ φιλενάδα μου!
      Ανταποδίδω τις όμορφες ευχές σου με πολλή αγάπη!
      Καλή Χρονιά!

      Διαγραφή
  11. Μαρία μου χρόνια πολλά, καλή χρονιά.
    Μεγάλη υπόθεση το για πάντα! Να έχουμε δίπλα μας αυτούς που αγαπάμε, να είμαστε υγιείς. Να ζούμε και όχι να επιβιώνουμε!

    πολλά φιλιά από καρδιάς :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια Πολλά Ψαροματάκι μου!
    Συμφωνώ μαζί σου. Η ποιότητα στις σχέσεις είναι το ζητούμενο.
    Υγεία ανευ όρων :) σου εύχομαι κι εγώ. Την αγάπη σίγουρα την έχεις.
    Καλή Χρονιά!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλή χρονιά. Να είναι μια νέα αρχή. Να φέρει το 2021 χαμόγελα και όμορφες στιγμές που αναγεννούν τον άνθρωπο.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για όλους, και για τους πολύπαθους συνανθρώπους.
      Να είμαστε καλά να ξεκινήσουμε απ' την αρχή Άννα μου.
      Καλή Χρονιά!

      Διαγραφή
  14. Είσαι απίστευτη, και πάντα καταφέρνεις και με ενθουσιάζεις!
    Ας μας φέρει αγάπη, ας φέρει κάτι, γιατί ο προηγούμενος είχε
    έρθει μόνο για να πάρει... Καλή χρονιά με δύναμη! Φιλάκια 💕

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να δώσει Πέτρα μου!
      Με τόσα ευχολόγια και καλοπιάσματα θα δώσει. Αλλιώς τι να πω; Θα αναγκαστούμε να πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας :)
      Καλή Χρονιά Πέτρα μου!





      Διαγραφή
  15. Μια καινούργια χρονιά ανατέλλει ,οι ελπίδες φουντώνουν , οι προσδοκίες περιμένουν καρτερικά να πραγματοποιηθούν , στο εύχομαι ολόψυχα Μαρία ότι ποθείς , ότι επιθυμείς ελεύθερα , με υγεία και ευτυχία . Περισσότερο χαρά , λιγότερο πόνο , χαμόγελα χαράς καθόλου λύπη να υπάεχει στη ζωή σου .
    Χρόνια Πολλά !! Καλή Χρονιά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σ'ευχαριστώ πολύ Κυριακή μου!
    Να είναι μια καλή χρονιά και για σένα με όλα τα όμορφα που μου εύχεσαι.
    Χρόνια Πολλά!!
    Καλή Χρονιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Θα συμφωνήσω μαζί σου Μαρία μου με τόσο όμορφο και υπέροχο καλόπιασμα το λάτρεψα έστω και καθυστερημενα ήρθα να σου αφήσω και εγώ τις ευχές μου αν και ό καινούργιος χρόνος ήδη έχει ξεκινήσει να μετράει τις μέρες του...
    Καλή και ευλογημένη χρονιά να έχεις Μαρία μου με υγεία χαμόγελα😊 και ότι καλύτερο εύχεσαι...φιλιααα!!❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή