Αναρτήσεις

Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2019

Φθινοπωρινοί τύποι...


(Σεπτέμβριος 2019 -από τις διακοπές μου- )




 σόι φθινοπωρινοί τύποι είμαστε αν... 

-  δεν ξεχωρίζουμε τα φύλλα των δέντρων

- δεν φτιάχνουμε μια μηλόπιτα που να τρώγεται

- δεν ξέρουμε να ψήνουμε σωστά τα κάστανα

- δεν διακρίνουμε όλες τις αποχρώσεις του κίτρινου, του καφέ και του κόκκινου

- δεν σκαρώνουμε δυο –τρεις στίχους της προκοπής

- δεν καταλαβαίνουμε γιατί η γάτα μας -σώνει και καλά- θέλει να τρυπώσει στο κρεβάτι

- δεν θυμόμαστε ξαφνικά όλους τους πρώην

- δεν γυρίζουμε νοερά πίσω, στα παιδικά μας χρόνια

- δεν περπατάμε στη βροχή

- δεν ανάβουμε το βράδυ κεράκια με άρωμα βανίλιας

-  δεν ακούμε ξανά και ξανά το  Fur Elise τα βροχερά απογεύματα 

- δεν νοσταλγούμε τα σχολικά μας χρόνια

- δεν αγοράζουμε κρυφά μολύβια με ωραία χρώματα, γόμες ζωάκια, ρομαντικά τετράδια και μπλοκ (που θα μείνουν στο ράφι αχρησιμοποίητα μαζί με τα περσινά και τα προ περσινά)
Ε; τι σόι φθινοπωρινοί τύποι είμαστε; Όσοι είμαστε βεβαίως.
Επιτέλους, ήρθε η σειρά μας αδέρφια ! 
Ευτυχείτε! :)




Το πασίγνωστο Für Elise έκανε πρεμιέρα στις 27 Απριλίου του 1810. Οι ειδικοί μελετητές του έργου του Μπετόβεν δεν έχουν καταφέρει να μάθουν την πραγματική ταυτότητα της Ελίζας. Ή μήπως της Τερέζας; Στα σαράντα του χρόνια ο Μπετόβεν έγραψε ένα έργο  που το ονόμασε"Για την Τερέζα" προκειμένου να εντυπωσιάσει την δεκαοχτάχρονη Τερέζα Μαλφάτι φον Ρόρενμπαχ τσου Ντέτσα, στην οποία είχε κάνει και πρόταση γάμου.  Εκείνη τον απέρριψε πανηγυρικά και προτίμησε τη σιγουριά, τα νιάτα και τους τίτλους ευγενείας ενός ανώτερου υπαλλήλου της αυλής των Αψβούργων. Ο Μπετόβεν εκείνη την εποχή ζούσε σε μεγάλη φτώχεια.

Το έργο εκδόθηκε το 1865 και ο μουσικολόγος Λούντβιχ Νολ που μπερδεύτηκε από τον κακό γραφικό χαρακτήρα του Μπετόβεν, αντέγραψε λανθασμένα το όνομα και αντί Τερέζε έγραψε Ελίζε. 

Έχουν γραφτεί κι άλλες εκδοχές για την ταυτότητα της μούσας του Μπετόβεν. Όμως δεν έχει και τόση σημασία. Το σημαντικό είναι πως η άγνωστη γυναίκα ενέπνευσε τον μεγάλο συνθέτη ώστε αυτός με τη σειρά του να δημιουργήσει μια υπέροχη μελωδία που παίζεται και θα παίζεται μέσα στο χρόνο και πάντα θα μας μελαγχολεί λιγάκι. Ο Μπετόβεν δυστυχώς υπήρξε άτυχος στον έρωτα και όσες φορές ερωτεύτηκε, απογοητεύτηκε βαθιά. 


Πηγή: https://en.wikipedia.org/wiki/F%C3%BCr_Elise

43 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Γεια σου Κική μου! Το αγαπάμε ναι και το δηλώνουμε με θάρρος σε μια χώρα που θεοποιεί το καλοκαίρι :)
      Kαλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  2. Υπέροχη ανάρτηση για τους φθινοπωρινους τύπους. Μου αρέσει πολύ το φθινόπωρο με τη μελαγχολία του και τα όμορφα χρώματα του. Σηματοδοτεί για μένα τη καινούρια αρχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ειρήνη μου!
      Και για μένα το ίδιο!
      Ο νέος χρόνος ξεκινάει κάθε χρόνο απ' το φθινόπωρο.
      Έχω κόλλημα αξεπέραστο μαζί του, ίσως γιατί αναπνέω επιτέλους ελεύθερα χωρίς την αποπνικτική ζέστη της μεγαλούπολης να με παιδεύει.
      Γιατί υπάρχουμε κι εμείς που περνάμε το μεγαλύτερο μέρος, αν όχι όλο το καλοκαίρι, μέσα στις μεγαλουπόλεις με το μπετόν να πολλαπλασιάζει τη θερμότητα και την ασφυξία.
      Καλό απόγευμα :)

      Διαγραφή
  3. Παρά το γεγονός ότι μου αρέσουν όλες οι εποχές, Μαρία μου, οφείλω να ομολογήσω πως είμαι μάλλον φθινοπωρινός τύπος, αφού έχω όλα τα χαρακτηριστικά που περιέγραψες και γεννήθηκα φθινόπωρο... τις τελευταίες μέρες του, αλλά, φθινόπωρο!!
    Το Für Elise είναι από τα αγαπημένα μου και πραγματικά ταιριάζει απίστευτα στα φθινοπωρινά βράδια. Η δε "ιστορία" του σε όποια εκδοχή (τη συγκεκριμένη που αναφέρεις είχα ακούσει κι εγώ) το κάνει τόσο μοναδικό και ενδιαφέρον όσο και η άγνωστη Τερέζα που το ενέπνευσε.
    Είναι όμορφο να μαθαίνουμε τις αφορμές που γέννησαν σπουδαία έργα, τέτοιων συνθετών!
    Υπέροχη ανάρτηση!!
    Σε φιλώ
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Μαρίνα μου!
      Κι εγώ σε φιλώ διπλά γιατί συνεννοούμαστε ;) και επιπλέον γιατί εκφραζόμαστε με παρεμφερή τρόπο :) Κεράκια, μουσική, βροχούλα και ρεμβασμός, ένας χτύπος στην πόρτα, μια γάτα που γουργουρίζει...στιγμές ευτυχίας!!!
      Σ'ευχαριστώ πολύ!
      Καλό φθινόπωρο να έχουμε λοιπόν :)

      Διαγραφή
  4. Καλό Φθινόπωρο με όλα αυτά που στο θυμίζουν, με όλες του τις αποχρώσεις και μυρωδιές.
    Αγαπημένο λουλούδι το κυκλάμινο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ελένη μου!
      Να το ζήσουμε απολαυστικά με όλα τα μικρά "ασήμαντα" στιγμιότυπά του που ωστόσο φτάνουν και περισσεύουν για να μας γεμίσουν ενέργεια.
      Πολυαγαπημένο το κυκλάμινο ναι..ναι :)
      Καλό φθινόπωρο λοιπόν!

      Διαγραφή
  5. Αχ μη μιλάς για Φθινόπωρο! ζω το καλοκαίρι και δεν θέλω να τελειώσει ακόμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να και ο αιρετικός της παρέας :)
      Οφείλω να θαυμάσω το θάρρος σου να μπεις και να δηλώσεις ευθαρσώς την άποψή σου για το καλοκαίρι.
      Είσαι τυχερός όμως γιατί έπεσες σε τύπους με κατανόηση :) Έτσι είμαστε εμείς οι φθινοπωρινοί τύποι. Έχουμε υπομονή και κατανόηση χαχα
      Tι να σου ευχηθώ τώρα;
      Άντε...καλό φθινόπωρο Κώστα μου :)

      Διαγραφή
  6. Δεν είμαι από εκείνους που έχω κατά νου μια εποχή και εντάσσομαι σε αυτήν. Μπορώ και βρίσκω "πατημασιές" σε κάθε εποχή. Ξεχωριστές, ιδιαίτερες. Η Αλήθεια είναι ότι στο τέλος πάντα κάθε εποχής νιώθεις μιας ...νοσταλγία για την ...επόμενη. Ιδιαίτερα αν τα γνωρίσματα αυτής που φεύγουν σε έχουν πια κουράσει. Συνήθως συμβαίνει αυτό. Με αποτέλεσμα η εσωτερική πίεση για αλλαγή και προσδοκία σε αυτό που έρχεται να είναι εντονότερη.
    Αγαπώ το Φθινόπωρο. Αλίμονο αν δεν το έκανα. Ζω μέσα από αυτό τις μεγάλες του στιγμές.
    Στέλνω φιλιά Μαρία μου, στέλνω ευχές για ένα πραγματικά γόνιμο επόμενο διάστημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Γιάννη μου που κατανοείς τις εμμονές και τα κολλήματά μου :)
      Όλες οι εποχές έχουν τις χάρες τους βεβαίως αλλά μια αδυναμία την έχω πώς να το κάνουμε.
      Εσύ πάντως συμπεριφέρεσαι στις εποχές με περισσότερη ευγένεια και ήθος :)
      Πολλά φιλιά και καλό ξημέρωμα φίλε μου!!

      Διαγραφή
  7. Από τις ελάχιστες φορές που ήθελα να τελειώσει αυτό το καλοκαίρι.
    Μ αρέσει πολύ σαν εποχή το φθινόπωρο.
    Μ αρέσουν όλες οι εποχές, με ενοχλούν μόνο οι ακραίες καιρικές συνθήκες.
    Επίσης μ ενοχλεί το να στερούμαι το φως για πολλές μέρες.

    Ωστόσο είμαστε στο φθινόπωρο, η ζέστη ακόμη καλά κρατεί, μηλόπιτα φτιάξαμε και είμαστε αισιόδοξοι.

    Καλώς ήρθες Μαρία, μου έλειψε εκείνο το ''ψαροματάκι''
    καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε βρίσκω οκ ψαροματάκι. Κρατάς κι εσύ βλέπω τις φθινοπωρινές παραδόσεις!
      Οι ακραίες καιρικές συνθήκες σε καθεστώς ασφάλειας μου αρέσουν πολύ αλλά άντε τώρα να εξασφαλίσεις το καθεστώς ασφάλειας...
      Όσο για το φως θα συμφωνήσω απόλυτα. Ο ήλιος "πορτοκάλι" όπως τον ονομάζω, του φθινοπώρου είναι ο καλοδεχούμενος εισβολέας στο σπίτι μας. Ανοιχτά παράθυρα, τραβηγμένες κουρτίνες για το φθινοπωρινό φως.
      Καλώς σας βρήκα και να δεις, το "ψαροματάκι" θα βαρεθείς να το διαβάζεις :)
      Καλό ξημέρωμα ψαροματάκι μου! (στο είπα. δεν στο είπα;)

      Διαγραφή
  8. Φθινοπωρινοί τύποι;
    Εδώ! Είμαι ο άνθρωπός σου!
    Πιο Φθινοπωρινή από μένα, πεθαίνεις!
    Κι ας τις καίω τις μηλόπιτες, όπως τα τόουστ!
    Αλλά δεν πειράζει, γιατί ξεχωρίζω τα φύλλα των δέντρων. Αυτών που ευδοκιμούν στην περιοχή, εννοείται.
    Και εντάξει, εδώ καίω καν και καν, δεν θα κάψω τα κάστανα; Αλλά, όμως φτιάχνω ωραιότατο χοιρινό με κάστανα. Αρκεί να κλείσω το μάτι στην ώρα του!
    Και δώσε μου αποχρώσεις, όλες θα τις ονοματίσω!
    Εντάξει, στίχους δεν φτιάχνω, αλλά θυμάμαι αρκετούς διαφόρων καταξιωμένων ποιητών.
    Και μπορεί να μην έχω γάτα, αλλά ο σκύλος μας κοιμάται ήδη από το περασμένο Σάββατο στο κρεβάτι μας.
    Κοίτα, τους πρώην δεν τους θυμάμαι. Δεν είναι δική μου δουλειά να θυμάμαι τους πρώην. Διότι είμαι μια αρτίστα και οφείλουν να με θυμούνται εκείνοι!
    Και πολύ γυρίζω στα παιδικά μου χρόνια. Τελευταία όλο και πιο πολύ, που σημαίνει ότι μάλλον γέρασα πιο πολύ.
    Να με δεις εμένα να περπατάω στη βροχή και να πάθεις πλάκα! Κι αν δεν είναι δυνατή, χωρίς ομπρέλα. Κι ας συναχώνομαι μετά Κι αν είναι δυνατή και γεμίζουν νερό οι λακκούβες, φοράω τα γαλοτσάκια μου και πλατσουρίζω κιόλας!
    Καλά, το τι κερί βανίλια καίω κάθε βράδυ, ούτε εκκλησία σε μεγαλούπολη να ήμουν!
    Βέβαια δεν ακούω το Für Elise, αλλά ακούω άλλα άσματα ταιριαστά με τη βροχή, για παράδειγμα το She Brings The Rain, εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=xiuuSoPphxI.
    Και οπωσδήποτε δεν νοσταλγώ τα σχολικά μου χρόνια. Βαριόμουν... Άστα, πολύ βαριόμουν...
    Αλλά αγοράζω μολύβια χρωματιστά και γόμες μυρωδάτες και μπλοκ, τα οποία όμως κάθε περσινά τα δίνω στα παιδάκια των ανιψακίων του Ήρωα, που πάνε ακόμα στα Νηπιαγωγεία και στα Δημοτικά.
    Για αυτό σου λέω. Τι κι αν δεν τα κάνω όλα κατά πως πρέπει;
    Είμαι ο άνθρωπός σου.
    Ένας κατ’ εξοχήν Φθινοπωρινός τύπος!
    Και ευτυχώ δια τούτο!
    Και εύχομαι καλό βράδυ Μαρία Γ.!

    ΥΓ. Καλά, είμαι και Χειμωνιάτικος και Ανοιξιάτικος τύπος, μόνο καλοκαιρινή δεν είμαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή υποψιάζομαι πως όλες οι εποχές ερίζουν για την προτίμησή σου, χαίρομαι ιδιαίτερα που το ξεκαθαρίζεις το θέμα εδώ, για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις.

      Είσαι δική μας με τη βούλα, Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΟΥ,έχεις και την ικανότητα να το δηλώνεις ευθαρσώς οπότε θα σου κάνω χώρο στο πεζούλι να φάμε μαζί όλα τα κα(η)μένα.

      Για παρέα στις βροχές θα πρέπει να έρθω στον τόπο σου γιατί αν περιμένουμε να βρέξει εδώ, ατυχήσαμε. Βρέχει τόσο, όσο να μην ξεχνάμε πώς μυρίζει το χώμα στις γλάστρες μας.

      Είμαι τελείως γκαγκά που νοσταλγώ τα σχολικά μου χρόνια, το ξέρω και προσπαθώ χρόνια να το ξεπεράσω αλλά μου έχει εντυπωθεί αυτή η ανάμνηση. Μόνο με λοβοτομή πια έχω ελπίδες. Και να σου πω το μυστικό αυτής της ιδεοληψίας μου; Είναι η καρυδόπιτα! Ναι, η καρυδόπιτα που πήγαινα στην τάξη για κέρασμα επειδή είχα γενέθλια μια μέρα αφού ξεκινούσε το σχολείο :)

      Από παλιμπαιδισμό πάσχεις κι εσύ ε; μολύβια και γόμες κλπ. Εγώ όταν μαζεύονται πολλά τα χαρίζω στα παιδάκια όπου τα πετύχω. Ωραία φάση!

      Το "πρέπει" δεν υπάρχει στο λεξιλόγιο μιας φαν του φθινοπώρου οπότε μην ανησυχείς έχεις κερδίσει επάξια την ιδιότητα του μέλους της φθινοπωροπαρέας με καμένα ή χωρίς.

      Στο υστερόγραφο δεν θα διαφωνήσω. Κι εγώ κάπως έτσι κυκλοφορώ: με παραλλαγές.

      Το δικό σου τραγούδι μου αρέσει περισσότερο γιατί έχει το κοντραμπάσο (;)που δίνει μπάσο στα αισθήματα.

      Μου έλειψες Αρτίστα του βωβού και ελπίζω να μην μετανοήσεις που επέστρεψες στις ρίζες σου.
      Σε φιλώ γλυκά! Καλό ξημέρωμα!!!


      Διαγραφή
  9. Δεν είμαι φθινοπωρινός τύπος!!! Ναι, το ομολογώ :) Ίσα ίσα το αντίθετο!
    Το φθινόπωρο είναι η αρχή ενός δύσκολου χειμώνα, για μένα ο χειμώνας είναι η χειρότερη εποχή...
    Είμαι καλοκαιρινός τύπος, νομίζω ότι αυτό τα λέει όλα... ίσως πάλι να μην είμαι τόσο ρομαντικός τύπος...
    ( Υπέροχο το αφιέρωμα σου στο αγαπημένο Für Elise, με την άγνωστη σε εμένα ιστορία του. )
    Να σαι καλά Μαρία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Βασίλη με μπερδεύεις. Θα έκοβα το χέρι μου πως είσαι ένας σούπερ ρομαντικός τύπος. Θα με ρωτήσεις βεβαίως από πού τεκμαίρεται τούτο και θα σου απαντήσω αμέσως: από την ανάγκη σου να ταξιδεύεις. Εγώ τους ταξιδευτές τους κατατάσσω στους ρομαντικούς. Εσύ ιδιαίτερα, έχεις και μεγάλο πάθος για το "σπορ" αφού αφιερώνεις τόσο χρόνο για προετοιμασία. Υπάρχει άνθρωπος μη ρομαντικός που να είναι φανατικός οπαδός του road trip;

    Έχεις τα δίκια σου κι εσύ αφού με το φθινόπωρο ξεκινάει το ζόρι του χειμώνα. Δεν θα επιμείνω καθόλου να σου αλλάξω άποψη. Σέβομαι τα αισθήματά σου.
    Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
    Να είσαι καλά και σου εύχομαι να έχεις μια εύκολη σχολική χρονιά.
    Καλό ξημέρωμα Βασίλη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με έβαλες σε σκέψεις, λες;
      Καλό Σαβ/κύριακο, Μαρία!!!!!

      Διαγραφή
    2. Σ'ευχαριστώ Βασίλη μου! Επίσης! και μην ανησυχείς καθόλου, έχεις ένα ολόκληρο φθινόπωρο να το σκεφτείς με την ησυχία σου :)

      Διαγραφή
  11. Ευτυχώς που δεν σχολίασα πρώτη, γιατί θα χαλούσα την ωραία φθινοπωρινή ατμόσφαιρα!
    Δεν είμαι καθόλου φθινοπωρινός τύπος για πολλά πολλά γιατί, πρώτα γιατί λατρεύω τον ήλιο και αντέχω τη ζέστη:
    2. Οι μέρες μικραίνουν και ανάβουμε φώτα.
    3. Οι νύχτες μας προετοιμάζουν για κουβέρτες και παπλώματα. (έχω ήδη βάλει την πρώτη!)
    4. Τα ρούχα αργούν να στεγνώσουν έξω.
    5. Τελειώνουν τα καλοκαιρινά φρούτα και τα υπέροχα καλοκαιρινά λαχανικά.
    6. Δεν με πιάνει καμιά μελαγχολία, κυνηγώ τον ήλιο και λιάζομαι σαν γατούλα.
    7. Δεν μπορώ να περπατήσω ξυπόλυτη.
    8. Δεν συμπαθώ την χειμωνιάτικη μόδα γιατί δύσκολα βρίσκεις χρωματιστά ρούχα.
    9. Σταματώ γιατί πάει μακριά ο κατάλογος και θέλω πάνω απ΄όλα να σ' ευχαριστήσω για το αγαπημένο μουσικό κομμάτι και την ιστορία του που αγνοούσα!
    10. ΑΦιλάκια... αυτά πάσης εποχής και διάθεσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πως είμαστε πλειοψηφία εδώ Στεφανία μου :) Όμως τι πλειοψηφία θα ήμασταν αν δεν είχαμε την μειοψηφία να κάνει τη διαφορά; Οπότε έχεις την περίοπτη θέση σου μαζί τα αγόρια της παρέας, στα αριστερά έδρανα με τα κόκκινα καρτελάκια στα χέρια να μας τα κουνάτε αυστηρά :)
      Aλλά εμείς εκεί, το χαβά μας!

      Διαβάζω ένα προς ένα όλα σου τα επιχειρήματα και σε καταλαβαίνω, αφού ζεις σε βουνό έτσι θα είναι. Άλλο το μικροκλίμα εκεί.
      Έπειτα είναι τα γούστα σου που σεβόμαστε απολύτως και σε σημείο μάλιστα που να κρατάμε μια μικρή λύπη που θα στερηθείς όλα όσα αγαπάς.

      Τι να σου ευχηθώ όμως τώρα που με στρίμωξες για τα καλά;
      Μου έρχεται στο νου ο μύθος με τον κανατά και τον γεωργό που παρακαλούν τον Θεό, ο ένας να μην βρέξει και χαλάσουν τα πήλινα κανάτια του και ο άλλος να βρέξει για να ποτιστούν τα χωράφια του.
      Όπως και να έχει όμορφη μαγισσούλα, ας ζήσουμε το φθινόπωρο εσύ με λίγο περισσότερο ήλιο και εμείς με περισσότερη βροχή. Άλλωστε τα σύννεφα είναι ταξιδευτές και να πάνε όπου θέλουν.
      Πολλά φιλάκια κι από μένα -ηλιόλουστα

      Διαγραφή
  12. Καλό βράδυ Μαρία !! Πως ήταν οι τελευταίες καλοκαιρινές βόλτες ; Ωραίες οι προτάσεις σου για το φθινόπωρο αλλά ταιριάζουν περισσότερο στο μήνα Νοέμβριο, που πέφτει η θερμοκρασία αισθητά .
    Ευτυχώς ο ήλιος επιμένει ,οι ημέρες είναι ηλιόλουστες διατηρώντας τη καλοκαιρινή ανεμελιά με λιγότερα ρούχα και διάθεση για βόλτες στη θάλασσα και περιπάτους στη φύση . Εύχομαι η μετάβαση στο φθινόπωρο να γίνει γλυκά ,όπως όμορφα ακούγεται η μελωδία Für Elise . Να είσαι καλά Μαρία να μας χαρίζεις όμορφες στιγμές .Φιλάκια καλό φθινόπωρο , καλό σ-κ !!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κυριακή!! Kι εσύ Βρούτε;
    Έλεγα πως εκεί στο Βορρά θα είχες μεγαλύτερη προτίμηση στο φθινόπωρο λόγω των υπέροχων δασών της οξιάς με τα κόκκινα φθινοπωρινά της φύλλα και των μεταναστευτικών πουλιών που οργώνουν τον ουρανό σας.
    Σε βάζω κι εσένα στα αριστερά έδρανα μαζί με τους υπόλοιπους αντιρρησίες :)

    Σ'ευχαριστώ Κυριακή μου και χαίρομαι πολύ που σου αρέσει κι εσένα η μελωδία.
    Να έχουμε μια όμορφη εποχή με υγεία και χρώματα και αρώματα και ο ήλιος να είναι πιο καυτός για σας που τον επιθυμείτε έτσι.
    Καλό φθινόπωρο και καλό Σ/Κ επίσης!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Είμαι φθινοπωρινός τύπος και με πιστοποιητικό γεννήσεως! Οπότε δεν απαντώ στις προκλητικες ερωτήσεις σου 😍😊 που σκοπό έχουν να νοιώσω άβολα με το Δεν μου...στο κάθε σου Αν...(φτου και δεν έχω γάτα και δεν μ'αρέσει η μηλόπιτα και δεν έχω ψήσει ποτέ κάστανα και δεν σκέφτομαι τους πρώην φθινόπωρο μόνο το χειμώνα. Α τι άλλο; Ναι και δεν νοσταλγώ τα σχολικά χρόνια πουφ...α και δεν σκαρώνω στίχους α μάλλον σκαρώνω αλλά της προκοπής δεν θα το πεις!) Είδες τι μου έκανες; 🤣🤣
    Μελαγχόλησα και το φθινόπωρο λένε ότι μελαγχολεί ο κόσμος ενώ εγώ όχι. Με έβαλες στη διάθεση της εποχής μάλλον, σωστά;🤣🤣

    Φιλί γλυκό σκανταλιάρα❤❤❤
    ΥΓ Όσο για τον Μπετόβεν και τους έρωτές του, ίσως γι αυτό άφησε μουσική που μένει ζωντανή στους αιώνες. Όπως και οι πονεμένοι ποιητάδες γράφουν αριστουργήματα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εσύ κορίτσι έχεις μπει με "μέσον"!! Δεν κάνεις τίποτα από τα παραπάνω; Και θεωρείς τον εαυτό σου φθινοπωρινό τύπο. Άκου πράματα! Αυτό λέγεται αντιποίηση ιδιότητας. Μάλιστα.
    Τέλος πάντων επειδή γράφεις στίχους απ' την καρδιά σου, επειδή δηλώνεις φθινοπωρινός τύπος (αλλά ένα σεμινάριο θα το χρειαστείς, να τα λέμε αυτά)επειδή μπορεί να μη σου αρέσει η μηλόπιτα αλλά σίγουρα τα μήλα τα τρως και..άντε..να το καταπιούμε που δεν αναπολείς τα σχολικά σου χρόνια και κυρίως, επειδή ψιλο-μελαγχολείς (για αδιευκρίνιστους προς το παρόν λόγους) αλλά σημασία έχει πως είσαι μέσα στην κατάλληλη διάθεση, για όλους τους παραπάνω λόγους, αιτούμαι από από τους φθινοπωρινούς τύπους να στεφθείς entry level οπαδός και να σου δοθεί δίμηνη υποτροφία για δωρεάν εκπαίδευση στα φθινοπωρινά ήθη και έθιμα.

    Καλώς μας ήρθες Αννούλα!! Μας τιμάει η παρουσία σου και η διάθεσή σου να συμμετάσχεις.
    Πολλά γλυκά φιλάκια και καλό φθινόπωρο να έχουμε όλοι μας :) !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γατα δεν έχω & τα φύλλα των δέντρων δεν τα ξεχωρίζω, αλλά όπως και να 'χει το αγαπώ τα φθινόπωρο, για όλα τα υπόλοιπα που αναφέρεις και πόσα ακόμα.
    Εύχομαι να απολαύσουμε, κάθε στιγμή του.
    Σε φιλώ γλυκά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει Μαρίνα μου, μη σκάς, θα σου κάνουμε εντατικά και θα καλύψεις στο πιτσ φιτίλι τα κενά. Όπως και να'χει όμως εσύ στην παρέα με την ψυχή σου κι αυτό μετράει.
      Να το ζήσουμε με υγεία και όλα του τα χρώματα και τα αρώματα.
      Καλό μήνα Οκτώβριο (πότε φτάσαμε κιόλας στον δεύτερο κατά σειρά;)
      Γλυκά φιλάκια κι από μένα:)

      Διαγραφή
  17. Την πολλή καλησπέρα μου Μαρία μου!

    Αν και είμαι ΚΑΙ φθινοπωρινός τύπος, είμαι από εκείνους που λατρεύουν τα πρώτα κρυούλια του φθινοπώρου --ξέρεις, κλειστά παράθυρα, χουχούλιασμα με κουβερτούλα σε καναπέ, κούπα με ζεστό καφέ να μοσχοβολά και χάζεμα βροχής από το παράθυρο..
    Αν η βροχή μας πετύχει εκτός, τότε γίνομαι τύπος 'dancing in the rain' και πολύ μου αρέσει!

    Ο Σεπτέμβρης όμως μας βρίσκει πάντα τρεχάτους -φέτος ένα παραπάνω: προετοιμασίες σχολικών (ναι ok. λατρεύω νέα χρωματιστά μολύβια, μπλοκ κτλ), μετά προσαρμογή σε σχολεία, νέα προγράμματα, συντονισμός ξένων γλωσσών/μπάσκετ/κτλ, γάμοι/βαφτίσεις τα ΣΚ, πάρτυ για τον μικρό, άλλα πάρτυ φίλων, ΚΑΙ, φέτος το μενού έχει και βαψίματα στο σπίτι!
    ..Χώρια τα τρελάματα (σημ. νέα λέξη, σύντμηση του 'τρεχάματα με τρέλα) στην δουλειά!...


    Οπότε ναι.
    Θα ξαποστάσω λίγο στην εγγραφή σου, να σε κεράσω μηλόπιτα από τα χεράκια μου, να φάω φρεσκοψημένα κάστανα παρέα σου, να χορέψουμε μαζί στην βροχή και να θυμηθούμε τους πρώην πίνοντας ποτάκι κι ανάβοντας κεράκια με άρωμα βανίλιας..
    ..

    τα πιο γλυκά φιλούδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σχολεία, εξωσχολικά μαθήματα και καθημερινή ρουτίνα... πόσο μου έχουν λείψει!!..ναι αλήθεια λέω. Έχουν περάσει πολλά χρόνια από τότε που έκανα τα ίδια ακριβώς. Όταν όμως συνδυάζονται με την τρέλα της δουλειά, εκεί χάνουν κάπως την ομορφιά τους. Είναι αλήθεια αυτό.

      Θαυμαστή μου πράσινη, μου περιγράφεις αυτά που λατρεύω, που με ταξιδεύουν με παρέα ή χωρίς. Ξέρω..ξέρω. Είναι σαν να μπαίνεις σε άλλη διάσταση όπου οι οξυμένες αισθήσεις σου δεν αφήνουν περιθώρια για λογική και αναλύσεις.
      Λοιπόν, με την πρώτη δυνατή βροχή, ραντεβού στο δρόμο :) ή στις ταράτσες των πολυκατοικιών μας και μετά φωτογραφίες απ' το χορό της βροχής;
      Τι φθινοπωρινοί ιθαγενείς είμαστε :)
      Καλό μήνα εύχομαι και φθινοπωρινά φιλιά από μένα :)

      Διαγραφή
  18. Λοιπόν φθινοπωρινέ τύπε, Το Σάββατο, ζωγραφίζαμε με τα σποράκια μου, ωωω ναι πήρα καινούργιες μπογές , και έχω ξύσει όλα τα μολύβια μου, χθες Κυριακή πήγα μια μικρή μονοήμερη εκδρομή λίγο έξω από το Μόντρεαλ στο σπίτι μιας φίλης σε μια λίμνη και σε σκεφτόμουν. Στη διαδρομή έντονα πορτοκαλοκιντροπρασινοκαφεμπορντο φύλλα, όσο ψήναμε και τσιμπολογούσαμε έξω ήμασταν κοντά σε μια εξωτερική φουφού στην οποία καίγαμε ξυλαράκια μαζεμένα από το δάσος γύρω. Ο αέρας μου το έλεγε καθαρά, έρχεται ο Χειμώνας προετοιμάσου. Κάστανα όχι δεν έχουμε εδώ, έχουμε όμως μήλα πολλά, μετά που μπήκαμε στο σπίτι με θέα την λίμνη και ε ... δύο κομματάκια μηλόπιτα τα έφαγα!!!
    Νομίζω τα έχω κάνει όλα ε? Α πάω να ακουσω και το πως το λες φφφφφφφ και καλό χειμώνα αχμμ το λέω αυτό γιατί εμεις εδώ έχουμε φθινόπωρο με 9 βαθμούς Κελσίου
    αγκαλίτσα; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το πιστεύω!!!
      Πόσο βαθιά, απέραντα και απελπιστικά σε ζηλεύω!! Λίμνη,πορτοκαλοκιντροπρασινοκαφεμπορντο φύλλα, ξυλαράκια μαζεμένα από το δάσος ΚΑΙ μηλόπιτα!!! Εγώ πού ήμουν; Γιατί δεν ήμουν κάπου εκεί να κόβω βόλτες κλωτσώντας τα πεσμένα φύλλα και τρώγοντας ένα γενναίο κομμάτι απ' τη μηλόπιτα;

      Όπως πάντα χάνω τα καλύτερα (γκρίνια είναι αυτό) αλλά ευτυχώς που έχω ανταποκριτές δημοσιογράφους να με ενημερώνουν τουλάχιστον και έτσι να μπορώ να φτιάχνω τις εικόνες στο νου μου με ζήλια ή χωρίς ζήλια.

      Και ο χειμώνας μου αρέσει και ειδικά όταν μπορώ (κατόπιν συμβουλών του καλού σου) να φτιάχνω δικό μου χιόνι στο μπαλκόνι :) Bλέπεις όλα τα θυμάμαι από το Path.

      Αγκαλίτσες και φιλάκια και καρδούλες και λογάκια γλυκά πασπαλισμένα με άχνη και κανέλα.
      Καλό μήνα όμορφη φθινοπωρινή Μάνια!!

      Υ.Γ. Ελπίζω να δούμε τις όμορες ζωγραφιές που (πάλι) ελπίζω να έχουν και φύλλα μέσα.

      Διαγραφή
  19. Παιδι της τελευταίας μερας του φθινοπωρου Μαρια μου αγαπω τις δροσερες μερες..αν και δεν κανω ολα αυτα τα δεν ..μερικα ισως..το κριτς κριτς των ξεραμενων φυλλων .. μεσα σε ενα δασος..με ξετρελαίνει ομως επειδη εχω διπλα μου την θάλασσα..αν δεν κανεις κολυμπι με βροχη και ομπρελα..ε; χι..χι..
    Καλο Φθινοπωρο με όλα του ομορφα να εχεις Μαρία μου..φιλακιαααα!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλησπέρα Σμαραγδάκι μου!!
    Φθινοπωρινό σποράκι κι εσύ:) Πολύ χαίρομαι που μαζευόμαστε πολλοί σιγά-σιγά.
    Και η θάλασσα του φθινοπώρου έχει τη γλύκα της, μια χαρά είναι για κολύμπι και ακόμα περισσότερο όταν κολυμπάς μαζί με κίτρινα φύλλα να επιπλέουν γύρω σου. Τέλεια!!
    Κολύμπι με βροχή!! Το καλύτερό μου!
    Και χρήσιμο, να τα λέμε αυτά. Βγαίνεις μετά και ξεπλένονται τα αλάτια από πάνω σου με έναν απλό περίπατο :)
    Kαλό Φθινόπωρο να έχουμε Σμαραγδάκι μου. Να το ζήσουμε με την ησυχία μας :)
    Πολλά φιλιά κι από μένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. καλό μήνα
    που ένα καλοκαιρινό τύπο

    παρόλους τους καύσωνες που έχουμε εδώ στη Κύπρο και που κρατά πολλή καιρό το καλοκαίρι μας {από Μάρτη ως Νιόβρη}
    αγαπώ πολλά το καλοκαίρι , τη θάλασσα κλπ κλπ

    και χαίρομαι που παρόλα όσα ακούστηκαν για κακοκαιρίες , έχουμε καλοκαίρι ακόμα και είμαστε με τα καλοκαιρινά μας ρούχα ακόμα

    φθινόπωρο και χειμώνας δε μου αρέσουν καθόλου

    καλοκαίρι και άνοιξη αγαπημένες εποχές

    να περνάς καλά με ωραίες στιγμές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τυχερό Δελφινάκι, που σου έλαχε να ζεις στο κλίμα που επιθυμείς.
      Κι εγώ σου εύχομαι να μακρύνει ακόμα περισσότερο το καλοκαιράκι, για το χατήρι σου. Εκεί, όμως, στο νησί σου. Όχι εδώ :) Nα εξηγούμαστε :)
      Να είσαι καλά Δελφινάκι μου και να περνάς κι εσύ υπέροχα!! Σ'ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  22. Έχεις την αγάπη και την εκτίμησή μας.
    Καλό μήνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τότε είμαι ένας πολύ τυχερός άνθρωπος Ευρυτάνα μου :)
      Ευχαριστώ πολύ.
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  23. Είναι γνωστό ότι είμαι παιδί του φθινοπώρου ότι αν μπορούσα να φτιάξω τον κόσμο από την αρχή θα έκανα τέσσερα Φθινόπωρα μία άνοιξη και πάλι από την αρχή. Λατρεύω αυτή την εποχή τα χρώματα στην φύση, την μυρωδιά του βρεγμένου χώματος, τα φύλλα που πέφτουν, τον ήχο που κάνουν όταν κάνοντας περίπατο περπατάω απάνω τους. Όλα μα όλα με γοητεύουν το Φθινόπωρο φιλενάδα μου.
    Καλό βράδυ Μαρία μου σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει τη γαλήνη και την ηρεμία της φύσης που ξεκουράζεται.
      Ό,τι πρέπει για κουρασμένες ψυχές και για σκέψεις που καταλαγιάζουν μετά από το θόρυβο του καλοκαιριού.
      Αγαπάμε το φθινόπωρο φιλενάδα μου..ναι!
      Καλό απόγευμα με πολλά κιτρινοκοκκινομπορντωπορτοκαλί φιλιά από μένα :)

      Διαγραφή
  24. Καλή μου Μαρία,το κείμενό σου μ εξέπληξε ευχάριστα γιατί μέσα σ αυτό βρήκα και τα δικά μου ονειροπερπατήματα και ονειροβασίες. Παρόλο που ειμαι γέννημα θρέμμα χειμωνιάτικο,παρ' όλα αυτά αγαπώ την κάθε Εποχή και θάθελα νάμαι δικό της θρέμμα γιατί μου γεννά πολύ ξεχωριστά συναισθήματα και φαντασιώσεις.Αλλά ΝΑΙ,ΚΑΘΕ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ξαναγίνομαι παιδί και ξαναπαίρνω τη σχολική μου σάκκα γεμάτα τα ίδια όνειρα και ελπίδες ,σαν να μην πέρασε μια μέρα!Την αγάπη μου πάντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Σ'ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψή και το γλυκό σου σχόλιο Χαρά! (τι όμορφο όνομα που έχεις!)
    Μια συγγένεια την έχουμε λοιπόν. Έλα στο κλαμπ των φίλων του φθινοπώρου για να απολαύσουμε μαζί τα χρώματα και τα αρώματα του, έστω και με τη φαντασία μας βρε αδελφέ :)
    Καλό απόγευμα -τι γλυκό που είναι ειδικά σήμερα!
    Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή