Αναρτήσεις

Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2019

Ήσυχες σκέψεις







Πόσο τρελό φαίνεται να προσπαθείς να μάθεις τα μυστικά του Σύμπαντος παρατηρώντας απλά ένα μυρμήγκι να περπατάει στωικά κουβαλώντας ένα, δυσανάλογα μεγαλύτερο απ' το μέγεθός του ψίχουλο ή μια μέλισσα να κάνει τους επίμονους κύκλους της πετώντας πάνω από το μοναδικό λουλούδι της ξεμεινεμένης  γλάστρας του μπαλκονιού!


Κι όμως, το μυστήριο της ζωής κλείνεται σε κάτι τόσο μικρό όσο μια φευγαλέα σκέψη, μια κοφτή ανάσα, ένα βλέμμα στον ουρανό.

Παρατηρώ από ώρα την επίμονη μέλισσα - που δεν ξέρω από πού μπορεί να ήρθε στον αφιλόξενο τόπο μου. 
Τι την έκανε να ψάξει και να βρει το μοναδικό λουλούδι της γλάστρας μου;
Η φτώχεια του περιβάλλοντος σε πράσινο ή η βεβαιότητα  πως κάπου μέσα σ’αυτό το γκρίζο πλήθος, σ’ αυτόν τον πολυσύχναστο δρόμο, σ’ αυτό το στριμωγμένο μπαλκόνι –ανάμεσα σε τόσα άλλα – υπάρχει ένα λουλούδι που την περιμένει;

H ελπίδα είναι σαν τη μέλισσα. 
Πάντα αναζητάει μέσα μας το νέκταρ της ζωής: την ευτυχία...

Καληνύχτα ονειροπόλοι μου...


Quiet Resource










45 σχόλια:

  1. Υπέροχος ο πίνακας και η μουσική επιλογή τέλεια!!
    Ευχαριστώ Μαρία μου να είσαι πάντα καλά!
    Φιλιά πολλά και μια μεγάλη αγκαλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καληνύχτα φιλενάδα μου!
      Σ'ευχαριστώ πολύ.
      Κι από μένα φιλιά κι αγκαλιά :)

      Διαγραφή
  2. Η Ελπίδα και η αναζήτησή της! Ακούγεται όμορφο. Είναι στιγμές που η ελπίδα εξασθενεί στην ψυχή μας. Γίνεται μια μακρινή χίμαιρα, ξεμακραίνει, χάνεται. Είναι στιγμές που αντικειμενικά και μινιμαλιστικά ζητάμε κάτι να γίνει αλλά αυτό δεν έρχεται. Δεν έρχεται ποτέ. Για μας δεν υπάρχει ελπίδα. Πολλές φορές με τυραννάει η έννοια του θανάτου. Το βίωμά του. Τι νιώθουμε, τι κάνουμε. Πως μπορεί να πάμε στο τίποτα, στο μηδέν. Και τότε ένας απέραντος πανικός, αυτός του αγνώστου με κατακυριεύει και με οδηγεί στην απόγνωση. Πολλές φορές η σκέψη μου ξοδεύει πρόστυχα το παρόν και το τώρα και πάει στο μακρινό αύριο. Το οποίο, όλως παραδόξως είναι μελανό, είναι βουτηγμένο στην απώλεια και στο θάνατο.
    Τίποτα από το παρόν δεν έχω χαρεί. Όλα ανάγονται και προβάλλονται στο αύριο της απώλειας.
    Δεν ξέρω αν αυτό είναι κατάρα από κάτι που με συνοδεύει. Δεν ξέρω τι να πιστέψω, δεν ξέρω πια.
    Με κουράζει αυτή η ιστορία, με διαλύει. Ένα σφιγμένο πρόσωπο που παίζει έναν όμορφο ρόλο, αυτόν του ξέγνοιαστου.

    Τώρα Μαρία εύλογα θα ρωτήσεις, "βρε Χριστιανέ μου, έχει σχέση αυτό που λες εδώ με το θέμα μου;" Θα σου πω ναι, έτσι λέω.
    Κουράστηκα με αυτήν την "φιλοσόφηση". Με τις αναζητήσεις και τις περισπούδαστες αναλύσεις. Θέλω κάτι απλό γήινο. Ένα λεύτερο γέλιο, ένα ποτήρι κρασί, μια ζάλη, ένα ξέδωμα. Κουράστηκα.

    Σε φιλώ καλή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί αφήνεις το φόβο του σίγουρου τέλους να σε καταδυναστεύει; Όταν ο φόβος μας κυριεύσει αυτός κάνει κουμάντο. Εξάλλου ποιος είναι σίγουρος για το πότε; Ζούμε το σήμερα έτσι ώστε να είμαστε ικανοποιημένοι από εμάς και αυτοί που θα μείνουν και μας γνώρισαν να λένε ένα καλό λόγο ναι; Το λεύτερο γέλιο θέλει απουσία φόβου. Το ξέδωμα διαρκεί ένα ορισμένο χρονικό διάστημα και μετά; Η ζάλη κι αυτή έχει ημερομηνία λήξης. Αν ο φόβος κουμαντάρει τπτ από αυτά δεν ευχαριστιόμαστε. Φιλοσόφησέ το. Ήλθε η ώρα για να το δεις αλλιώς.

      Διαγραφή
    2. Πρέπει κάποια στιγμή να αποφασίσουμε να βλέπουμε τα πράγματα αλλιώς! Αυτή η ....αγοραφοβία που μας κλείνει φυλακισμένους σε γκρίζες και μίζερες σκέψεις πρέπει να νικηθεί. Αλλά μετά αρχίζει το λιβάνισμα των δυσκολιών, τα πρέπει, τα "τι δεν έκανα", οι απολογισμοί, τα ¨τι θα μπορούσα να κάνω". Άννα μου, σε ευχαριστώ για το μοίρασμα των σκέψεών σου. Είναι άπειρες φορές που τρώγομαι με τα ρούχα μου σαν μανιακός. Ελπίζω κάποια στιγμή να τα καταφέρω.

      Διαγραφή
  3. Γιάννη μου, δεν θα διαφωνήσω μαζί σου. Σκέφτομαι όμως πως ο κάθε άνθρωπος έχει τον τρόπο του να ξεδίνει απ' την οδύνη του αναπόδραστου τέλους θα πω καλύτερα δανειζόμενη τον στίχο του ποιητή.
    Πρέπει να βρεις λοιπόν το δικό σου τρόπο να ξεφεύγεις απ' τις ζοφερές σκέψεις που σε βασανίζουν και σε καταβάλλουν.
    Αν το"...λεύτερο γέλιο, ένα ποτήρι κρασί, μια ζάλη, ένα ξέδωμα" είναι ο δικός σου τρόπος γιατί βρε μου παιδί μου δεν τα κάνεις πιο συχνά; Έχεις βρει τον τρόπο και αυτό είναι πολύ καλό. Άλλοι Γιάννη μου τον ψάχνουν μια ζωή και δεν τον βρίσκουν.

    Όσο για τις φιλοσοφικές αναζητήσεις έχω να σου γράψω τούτο: δεν υπάρχει άνθρωπος που να μην φιλοσοφεί. Ακόμα και όσα έγραψες εσύ παραπάνω στο σχόλιό σου, μια φιλοσοφική σκέψη είναι, ένας φιλοσοφικός προβληματισμός. Οπότε δεν είναι εκεί το πρόβλημα αλλά το πόσο ευχαριστημένος είναι ο άνθρωπος όσο ζει, πόσο τον γεμίζει η ζωή του ή καλύτερα με τι γεμίζει ο ίδιος τη ζωή του.

    Λυπάμαι αλλά δε μπορώ να μπω στη θέση σου γιατί το θέμα του θανάτου το έχω βιώσει έντονα, όπως οι περισσότεροι φαντάζομαι, αλλά παρ' όλα αυτά, αρνούμαι να υποταχθώ στο φόβο του.
    Κρατώ την ομορφιά της κάθε μέρας που μπορώ να βλέπω, να αισθάνομαι και να έχω υγεία και όλα τα άλλα τα αφήνω στο χρόνο. Εκείνος ξέρει. Πίστεψέ με. Ξέρει πολύ καλά να ετοιμάζει τις ψυχές μας για όλα.
    Πολλά φιλιά και μια αγκαλιά ίσως να σε κάνουν να κοιμηθείς πιο ήσυχα.
    Αύριο θα είναι μια πανέμορφη μέρα. Εντάξει;
    ΕΝΤΑΞΕΙ ΓΙΑΝΝΗ; :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια κουβέντα είναι το "εντάξει" Μαρία μου. Τέλος πάντων. Μερικές φορές πρέπει να την φωνάξουμε μπας και την πιστέψουμε. Δεν ξέρω. Είμαι σε φάση με πολλά στο μυαλό μου που με ζορίζουν. Θα δούμε προσεχώς. Φιλιά κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  4. Κοίτα να δεις Μαρία μου που διάβαζα σε ένα μπλογκ πριν λίγο ότι πρέπει λέει να βλέπουμε τα πράγματα ως παρατηρητές. Την ευτυχία πχ σαν ένα σύννεφο άσπρο που όμως θα περάσει και θα φύγει. Το ίδιο και την δυστυχία, ένα σύννεφο μαύρο που όμως θα περάσει και θα φύγει. Τότε λέει αποκτούμε μια έξτρα δύναμη, αυτη του παρατηρητή, κι αμέσως έπεται το ξεκλείδωμα της ευδαιμονίας, η οποία είναι λέει η μόνη σταθερή.
    Αυτό για την μελισσούλα σου που ψάχνει την ευτυχία :-)))

    καλό βράδυ γλυκό κορίτσι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Παρατηρητής ε; Τέλειο! Συμφωνώ. Έτσι πρέπει να βλέπουμε τις δυσκολίες που μας φοβίζουν, ως παρατηρητές. Όσες φορές αναγκάστηκα να το εφαρμόσω αυτό στη ζωή μου (στα πολύ δύσκολα που δεν παλεύονταν με τίποτα) κατάφερα να τα βγάλω πέρα.
    Πολύ σωστή λοιπόν άποψη και μάλιστα για όσους από μας βλέπουν μόνιμα το ποτήρι μισοάδειο.
    Μίλησε κανείς;
    Ησυχία. Είναι και περασμένη η ώρα.
    Κρατάμε λοιπόν την παρατήρηση ως διαδικασία και την ευδαιμονία ως αποτέλεσμα και προχωράμε με αγωνιστικό πνεύμα ως γνήσιοι πρόσκοποι της ζωής που είμαστε.
    Μίλησε κανείς; Αντίρρηση έχουμε; Αν έχουμε να το συζητήσουμε...

    Σ'ευχαριστούμε πολύ ψαροματάκι μας για το ενδιαφέρον και διαφωτιστικό σχόλιό σου. Ήρθε ακριβώς την ώρα που έπρεπε.
    Καλό σου ξημέρωμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημερα! Εξαιρετικό κειμενο που μας περιγραφεις τις σκεψεις σου,
    αλλά εγω εμεινα στην εικονα γιατι λατρευω τη λεβαντα
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. H λεβάντα!! ναι είναι απαλή με υπέροχη μυρωδιά, κι εγώ την αγαπώ πολύ Αριάδνη.
      Καλησπέρα! Καλησπέρα και σ'ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και το σχόλιό σου.
      Φιλί κι από μένα :)

      Διαγραφή
  7. Πόσες φορές έχω παρατηρήσει αυτές τις κινήσεις, λεπτομέρειες δίπλα μας και μέσα μας που μας οδηγούν σε ήσυχες ή και ανήσυχες σκέψεις. Όμορφη διαδικασία για μένα.
    Καλημερούδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε καταλαβαίνω απόλυτα!
      Κι εμένα με σαστίζουν τα μεγάλα μεγέθη στα πράγματα και στις καταστάσεις.
      Καλησπέρα :)

      Διαγραφή
  8. Δεν ξέρω γιατί τις αποκαλείς ήσυχες αυτές τις σκέψεις που είναι τόσο φιλοσοφημένες και προκάλεσαν κύματα άλλων σκέψεων στους σχολιασμούς!!Μας προβληματίζεις ευχάριστα και μ'αρέσει.
    Ναι όπως τα λες. Και εμείς μυρμηγκάκια στο σύμπαν είμαστε...
    Όσο για την ελπίδα...χωρίς αυτήν δεν θα μπορούσαμε να ανασάνουμε. Πεθαίνει και την ανασταίνουμε ξανά και ξανά.
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. E μα έτσι είναι Άννα μου, η φιλοσοφία ή καλύτερα η φιλοσοφική διάθεση είναι τριβέλι που μας τσιγκλάει. Σκέψεις, ψυχή, διαθέσεις και προθέσεις όλα στο φως.
    Η ελπίδα είναι η μεγαλύτερη απάτη άραγε;
    Η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία. Ναι. Κοινότοπο αλλά πέρα για πέρα αληθινό.
    Φιλιά και καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι όμορφες σκέψεις Μαρία μου!! Θα κρατήσω στο μυαλό μου αυτή που μίλησε κατευθείαν στην ψυχή μου! "H ελπίδα είναι σαν τη μέλισσα.
    Πάντα αναζητάει μέσα μας το νέκταρ της ζωής: την ευτυχία..."
    Να είσαι καλά φίλη και να μοιράζεσαι τέτοιες όμορφες, ήσυχες σκέψεις μαζί μας!
    Σε φιλώ
    Καλό σου βράδυ
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και το σχόλιό σου Μαρίνα μου.
      Καλό Σαββατοκύριακο εύχομαι!
      Κι από μένα φιλί.

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα Μαρία :) Μόνο θετικά συναισθήματα μου προκαλεί αυτή η κατάθεση ψυχής .
    Είναι όμορφη εικόνα να βλέπει κανείς τα χρυσά στάχυα , είναι σπόρος ζωής . Η ελπίδα να αιωρείται συνέχεια , ότι γύρω υπάρχει ζωή παντού σε κάθε σημείο . Πολύ σημαντικό το μήνυμα για τις ημέρες που διανύουμε , 'όταν άνθρωποι κάθε ηλικίας κινδυνεύουν από πολεμικές συρράξεις δίπλα μας .
    Να είσαι καλά Μαρία , να μας χαρίζεις τις όμορφες σκέψεις σου με τον ξεχωριστό δικό σου τρόπο !!
    Να έχεις μία όμορφη ζεστή φθινοπωρινή ημέρα ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάποιοι είμαστε τυχεροί και κάποιοι άτυχοι κάθε στιγμή που περνάει.Έτσι είναι όπως το λες.
      Εμείς περνάμε τη μέρα μας με τους δικούς μας ανθρώπους, τις συνήθειές μας και λίγο πιο πέρα κάποιοι άλλοι αγωνιούν για τη ζωή τους, βλέπουν να καταστρέφονται τα πάντα γύρω τους, χάνουν τους αγαπημένους τους, τα παιδιά τους..
      Μακάρι να βρίσκαμε τον τρόπο να ενωθούμε και να αλλάξουμε τον κόσμο. Μακάρι..
      Σ'ευχαριστώ πολύ Κυριακή μου.
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  12. Ήσυχες σκέψεις αυτό το κείμενο;
    Σοβαρά τώρα;
    Αυτό το κείμενο είναι, όπως έλεγε κι ένα τραγούδι του Ρασούλη "Αμάν βαριά φιλοσοφία, ας πούμε κάτι πιο απλό, καλές οι Η.Π.Α. και η Ρωσία, μα έχω το δράμα μου κι εγώ"!
    Τέλος πάντων, ας είναι...
    Λοιπόν που λες, του σύμπαντος του τα έχω μαζεμένα τελευταίως, αλλά δεν το βρίσκω πουθενά να του τα ψάλλω. Μου κρύβεται; Με αποφεύγει; Τι να πω...
    Φυσικά, έχει πάθει κι έναν σνομπισμό, από τότε που εκείνος ο Πάουλο ο Κοέλιο το πήρε και το έκανε κλισεδάκι και με κοιτάει, προφανώς, αφ' υψηλού.
    Αλλά δεν πειράζει, μπροστά του θα τα βρει όλα. Γιατί αυτό μπορεί να το λένε σύμπαν, αλλά εμένα με λένε αρτίστα και δεν θα του περάσει.
    Όσο για την ελπίδα, κάπου διάβασα το εξής: "Είναι καλό η Ελπίδα να πεθαίνει τελευταία, αρκεί να μην λένε έτσι την πεθερά σου"! Κάπως έτσι ήταν, πάει καιρός και δεν το θυμάμαι κατά λέξη.
    Αυτά και πάω να ταΐσω τη μητέρα!
    Καλό μεσημέρι Μαρία Γ.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΄Βρίσκεσαι μέσα σε κυκλώνα Αρτίστα μου, σε καταλαβαίνω.
      Τι σύμπαν και κουραφέξαλα όταν έχεις τόσα στο κεφάλι σου.
      Φοβάμαι πως η κατάσταση της μητέρας σου έχει αγριέψει.
      Πολύ δύσκολη περίοδος για σένα αυτή.

      Πώς να μην του τα έχεις μαζεμένα αφού σου τα έστειλε μαζεμένα.
      Τι να πρωτοαντιμετωπίσεις!
      Ο αυτοσαρκασμός και το χιούμορ σου είναι μια διέξοδος αλλά κάποιες στιγμές στομώνουν κι αυτά.
      Πολύ καλό αυτό με την ελπίδα και την πεθερά :) Eυτυχώς όμως δεν είναι όλες οι Ελπίδες πεθερές έτσι.
      Καλή δύναμη Αρτίστα του βωβού και ελπίζω (να πάλι η ελπίδα)να βρίσκεις και λίγο καιρό για σένα!

      Διαγραφή
  13. Κοίτα να δεις πως το βλέπω Μαρία μου, οι μέλισσες τα μυρμηγκάκια και τα άλλα ζουζουνάκια που δεν κυκλοφορούν άνετα όλο τον χρόνο, ξέρουν που πάνε και μάλιστα όταν βάλλουν κάτι στο μάτι πάντα τα καταφέρνουν, γι αυτό και εμείς οι άνθρωποι πολλά μπορούμε να διδαχτούμε από αυτά και το πιο σίγουρο είναι πως τα πλάσματα της φύσης δεν ζουν με μια ελπίδα, γιατί η ελπίδα δεν γέμισε ποτέ το στομάχι κανενός!
    Καλό μας ήσυχο βραδάκι με πολλά γλυκά ΑΦιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Θα συμφωνήσω μαζί σου Στεφανία μου και θα προσθέσω πως η ελπίδα δεν γεμίζει μεν το στομάχι αλλά βοηθάει να αντέξει κανείς σε φαινομενικά μη αναστρέψιμες καταστάσεις. Άλλωστε δεν ξέρουμε τι σκέφτεται π.χ. η αλεπόύ όταν καίγεται το δάσος και βρίσκεται εγκλωβισμένη. Μια ελπίδα σωτηρίας θα την έχει μέσα της. Δεν μπορεί. Οπότε χρήσιμη η ελπίδα. Την κρατάμε :)
    Καλό Σαββατοκύριακο και πολλά φιλιά κι από μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλησπέρα.
    Ο λόγος που γράφω σήμερα εδώ με μαγάλη δυσκολία είναι για να σας ενημερώσω (εάν θέλεις) να ενημερώσεις και το ψαροματάκι,ότι την Πέμπτη πέθανε η μητέρα μου.Προσπαθώ να γράψω και δεν μπορώ.Τρέχουν τα μάτια μου.
    Οσο για το θέμα με το mail μου νομίζω ότι είναι πολύ προσωπικό,Δεν θέλω να δώσω mail και δεν δίνω.Δεν προσβάλω κανέναν πάντ σέβομαι όλους και ολους σας εκτιμώ.
    Δεν με γνωρίζει κάνενας σας γιατί ήρθα τυχαία στα blog σας.Απλά μου αρέσει να κρατώ την ανωνυμία μου για δικούς μου λόγους.
    Ευχομαι ότι καλύτερο πάντα,να έχουμε ολοι την υγεία μας και σας ευχαριστώ πολύ για την φιλοξενία.
    Πιστεύω κάποια στιγμή που θα κλείσει η "πληγή" μου να τα ξαναπούμε.
    ΥΓ : Ότι έγραφα και ότι γράφω είναι όλα αλήθεια.Ενδιαφέρομαι για τον συνάνθρωπο και ευτυχώς είμαι πολύ ερωτευμένος με την γυναίκα μου που με στηρίζει πολύ και στα δύσκολα.
    Καλό χειμώνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ μου Ανώνυμε τα θερμά μου συλλυπητήρια για το θάνατο της μητέρας σου.
      Καταλαβαίνω τι σημαίνει αυτό για σένα γιατί έχω βιώσει κι εγώ την ίδια απώλεια.
      Χαίρομαι αληθινά που έχεις την αγάπη και την συμπαράσταση της συζύγου σου. Αυτό είναι η μεγαλύτερη και ουσιαστικότερη στήριξη που μπορεί να έχει ένας άνθρωπος τέτοιες στιγμές.

      Το θέμα του email σου αφορά αποκλειστικά στην φίλη fish eye και δεν καταλαβαίνω γιατί δεν γράφεις κατευθείαν σε εκείνη.
      Όπως και να έχει πάντως δεν έχω αντίρρηση να της μεταβιβάσω το μήνυμά σου.
      Να είσαι καλά και εύχομαι με τον καιρό να καταφέρεις να διαχειριστείς ψυχικά την μεγάλη σου απώλεια.
      Με χαρά να τα ξαναπούμε.
      Καλό χειμώνα επίσης.

      Διαγραφή
    2. Πραγματικά λυπάμαι πολύ. Θερμά συλληπητήρια.
      Σιωπή και σεβασμός στα συναισθήματα σου για τη δύσκολη αυτή στιγμή.

      Εδώ είμαστε πάντα!

      Διαγραφή
    3. Και εγώ με τη σειρά μου βλέπω εδώ την θλιβερή είδηση και απώλεια. Να πω στον "Ανώνυμο" φίλο τα πιο θερμά μου συλλυπητήρια και καλή δύναμη στην οικογένειά του. Να του ζητήσω να επανέλθει όταν νιώσει καλύτερα, αυτή τη φορά με την οντότητα και την παρουσία του επώνυμα. Είμαστε πάντα εδώ όπως λέει και η Στέλλα.

      Διαγραφή
  16. Η ελπίδα είναι νοητική λειτουργία και οι αλεπουδίτσες όπως και οι άνθρωποι μπροστά σ΄ένα κίνδυνο πχ της πυρκαγιάς, δεν σκέφτονται, δεν ελπίζουν πχ να αλλάξει φορά η φωτιά, απλά τρέχουν να δοθούν, το έχω κάνει πράξη τρεις φορές!
    ΑΦιλάκια ηλιόλουστα και χαμογελαστά! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλησπέρα Στεφανία μου :)
      Πολλά γλυκά φθινοπωρινά φιλιά κι από μένα!

      Διαγραφή
  17. Αχ, Μαρία μου! Μου θύμισες όλες εκείνες τις φορές, που σαν πιτσιρίκι χάζευα τις μακριές διαδρομές των μυρμηγκιών στην αυλή του σπιτιού μας. Τα ακολουθούσα με το βλέμμα καθώς κουβαλούσαν στωικά το κάτιτίς τους, σε μια πιστή σειρά πήγαιναν στην τρυπούλα τους και μετά ξανά για νέα αναζήτηση.
    Και τόσο πιο ενδιαφέροντα μου φαίνονταν, και τα χάζευα με τις ώρες, λες και προσπαθούσα όπως λες να μάθω τα μυστικά του σύμπαντος!..
    Και κάπου εδώ, ήρθαν τα ..μελισσάκια μου και ζουζουνίζουν τριγύρω μου αποσπώντας με από το κάτι ακόμα που πήγαινα να σου γράψω..
    Ετσι, δεν μου μένει να σχολιάσω την Ελπίδα της μελισσούλας σου...
    Πιάνω τα δικά μου μελισσάκια που προφασίζονται ό,τι να 'ναι προκειμένου να τα προσέξω :)

    Εις το επανειδείν :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Xαίρομαι που στάθηκα η αφορμή να θυμηθείς αυτές τις όμορφες στιγμές της παιδικής σου ηλικίας. Γλυκαίνουμε όταν έρχονται και μας βρίσκουν τέτοιες σκέψεις.
    Παίξε με τα μελισσάκια σου Σμαραγδάκι μου και η ελπίδα κάπου εκεί γυροφέρνει και σας χαζεύει κρυφογελώντας.
    Καλό απόγευμα
    Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Η ευτυχία είναι ο πιο γλυκός στόχος μας καλό είναι να την ψάχνουμε στα απλά πράγματα γύρω μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνούμε Νατάσσα μου.
      Όπως απλή επί της ουσίας είναι και η ζωή.

      Διαγραφή
  20. ΣΤΑ ΜΙΚΡΆ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΒΡΊΣΚΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΥΤΥΧΊΑ ΣΤΙΣ ΣΤΙΓΜΈΣ.
    ΚΑΛΗΜΈΡΑ ΜΑΡΊΑ ΜΟΥ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Λενιώ μου!
      Εσύ το διδάσκεις χρόνια τώρα αυτό σε μας.
      Σε φιλώ πεντάγλυκα :)

      Διαγραφή
  21. Ρώτησαν τον Αριστοτέλη: "Τι είναι ελπίδα;" Κι αυτός απάντησε: "Το όνειρο ενός ξυπνητού ανθρώπου."»Οι λεβάντες στη φωτό σου και η θαυμάσια μουσική, με κάνουν να ελπίσω ότι και σήμερα θα είναι μία πολύ όμορφη ημέρα....Καλημέρα Μαρία μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ μου αρέσει η απάντηση του Αριστοτέλη.
      Και σαν όνειρο βεβαίως μπορεί να πραγματοποιηθεί..
      Ελπίζω -είδες η ελπίδα;- να ήταν πράγματι μια όμορφη μέρα σήμερα και για σένα προσωπικά Κλαυδία μου
      Καλό απόγευμα, σε φιλώ :)

      Διαγραφή
  22. Ποσο πρεπει να παραδειγματιζομαστε απο την φυση Μαρια μου..νομιζω οτι η μελισσουλα που βρηκε το μοναδικο της λουλουδι στο μπαλκονι σου ηταν ετυχισμενη..μακαρι να είμαστε και εμεις οι ανθρωποι με τα απλα που μας δινονται απλόχερα ..και δωρεαν ..ας ειναι η καθε μερα μας μια καινουργια μερα ακομα και μεσα απο απωλειες..
    Εμεις επιλεγουμε πως θα ζησουμε την ζωή μας.. που ειναι μια και μοναδικη..και οσο εχουμε τα ματια μας ανοιχτα ας την απολαυσουμε...
    Να περνας ομορφα Μαρια μου μονο θετικες σκεψεις..μας κανουν καλό.. φιλω σε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Έτσι είναι Σμαραγδάκι μου!!
    Στην απλότητα κρύβεται η ευτυχία. Όσο νωρίτερα το αντιλαμβάνεται κανείς τόσο πιο καλά περνάει στη ζωή του.
    Σ'ευχαριστώ πολύ, προσπαθώ κι εγώ όσο μπορώ να το κάνω αυτό πράξη. Δεν είναι πάντα εύκολο αλλά προσπαθώ.
    Καλό απόγευμα και φιλιά από μένα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλό μήνα!!!!! https://www.youtube.com/watch?v=x5Jd7BdwXGM
    Με αγαπημένο τραγούδι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Ανώνυμε για την επίσκεψη και το τραγούδι!
      Το απόλαυσα πίνοντας τον καφέ μου με βροχή.
      Ελπίζω να είσαι καλά.
      Επίσης καλό μήνα!

      Διαγραφή
  25. Πολύ μ'αρέσουν αυτές οι ήσυχες σκέψεις!!! Και τώρα που τις διαβάζω αλλά και όταν κάτι αντίστοιχες γεννιούνται στον νου μου!! Καλημέρα Μαράκι, καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλγα μου συγγνώμη που καθυστέρησα να απαντήσω. Βασικά δεν πήρα είδηση τα σχόλια του Ανώνυμου και το δικό σου. Έχει αλλάξει η διάταξη των Στατιστικών απ' τη μια κι απ' την άλλη έχω καιρό να μπω και να κάνω ανάρτηση οπότε έχασα τον "προσανατολισμό" μου. Τον βρίσκω όμως τώρα.
      Οι ήσυχες σκέψεις συναντήθηκαν λοιπόν και πολύ χαίρομαι γι' αυτό.
      Μου έλειψες πάντως, να το ξέρεις και ελπίζω να σε διαβάζω συχνότερα τώρα που φθινοπωριάζει.
      Σ'ευχαριστώ πολύ, Καλό απόγευμα :)

      Διαγραφή
  26. Μια ήσυχη καλημέρα "αποθετω" Μαράκι... είχα αφήσει ένα σχόλιο εδώ πριν λίγες μέρες και δεν το βλέπω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή