Αναρτήσεις

Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου 2019

Χωρίς τίτλο..



Μέχρι 19 Σεπτεμβρίου θα αλητεύω :) :)

14 σχόλια:

  1. Αχ ομορφιές! Την καλησπέρα μου και καλά να περνάτε Μαρία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή αλητεία λοιπόν και να μας γυρίσεις ξεκούραστη, δημιουργική και χαμογελαστή ακριβώς όπως σε ξέρουμε!

    ΑΦιλάκια με πολλά πολλά χαμόγελα! :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να φύγεις, ν' αλητέψεις, να ταξιδέψεις, να χαρείς!
    Να χορέψεις, να φωτογραφίσεις, ν' αγκαλιάσεις, να γελάσεις!

    Να τα περάσεις ΥΠΕΡΟΧΑ! -και με το καλό να γυρίσεις με βαλίτσες 'γεμάτες' με νέες, μοναδικές στιγμές!

    πολλά-πολλά φιλούδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ, τι όμορφα!! Να είσαι καλά να "αλητεύτεις" Μαρία μου!
    Καλή επάνοδο, να το ευχαριστηθείς, φίλη!
    Φιλιά πολλά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τι να περιμένει κανείς από μια Αλήτισσα χαχαχαχαχαχα!!!
    Άντε θα σε περιμένουμε τι να κάνουμε ???
    Πάρε και παράταση αν σε βολεύει, σε αφήνω :)
    σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλος οι αλητιες; χι χι Εμ δεν τις πρόλαβα θα περιμένουμε όμως ρεπορτάζ Μαρία μου..
    Καλά να περνάς ότι και να κάνεις
    Καλό φθινόπωρο να είναι γλυκό με ομορφιές... Φιλακι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είπαμε μέχρι τις 19 ρε παιδί μου! Όχι και έτσι δηλαδή! Ειδοποιά!😃

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έχω καιρό να περάσω σίγουρα θα έχεις γυρίσει. Πάω σε πιο πρόσφατη εγγραφή μήπως μάθω νέα...
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή