Αναρτήσεις

Κυριακή 15 Ιουλίου 2018

Ένα φλερτ αλλιώτικο από τα άλλα!

Όλα ξεκίνησαν ένα απόγευμα του Ιουλίου.
Η ώρα πλησίαζε επτά και τα στόρια ήταν κατεβασμένα στη Δύση. Ο ήλιος όμως αυτή την εποχή βασιλεύει αργά και έτσι βρίσκει πάντα την ευκαιρία να μας επισκέπτεται το απογευματάκι για να μας...συγχίσει. 
Όπως κι αυτό το απόγευμα, με τους 36 βαθμούς να μας σιγοψήνουν στο γκριλ, ο κύριος ήλιος τρύπωσε ανάμεσα στις περσίδες του παραθύρου για να μας θυμίσει την παρουσία του.
Τράβηξα την πολυθρόνα μου στο πλάι για να μη με "πετύχει" και συνέχισα το διάβασμα της εφημερίδας μου.
Ώσπου ξάφνου, μια κόκκινη αχτίδα έγραψε μια γραμμή στον απέναντι τοίχο. Μετά ακολούθησε μια γαλάζια, μια πράσινη, μια μοβ... Δίπλα μου ένα ποτήρι, ξεχασμένο από το μεσημεριανό τραπέζωμα σε φίλους.
Ο ήλιος δεν είναι ποτέ τόσο γαλαντόμος μαζί μου για να βάζει τα καλά του όταν με επισκέπτεται σκέφτηκα, κολακευμένη ωστόσο στο βάθος.
 Όμως, η κρυφή μου χαρά ξεφούσκωσε άτσαλα όταν διαπίστωσα πως η φαντασμαγορία του δεν προοριζόταν για μένα αλλά για το ξεμεινεμένο ποτήρι πάνω στο τραπεζάκι. 
Τραβήχτηκα ακόμα πιο πολύ στην άκρη, από διακριτικότητα μπροστά στο "μοναδικό" φλερτ που μόλις ξεκινούσε ανάμεσα στο ήλιο και το ποτήρι!





































20 σχόλια:

  1. Αυτό κι αν είναι φλερτ...λουσμένο στο φως! Φωτιά πήραν εδώ που τα λέμε...χαχα!
    Πόσο καλά έκανες και τα φωτογράφισες για να απολαύσουμε κι εμείς το θέαμα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τί είναι το φως Μαρία μου!
      Φωτιά πήρα κι εγώ που έκανα...μάτι χαχα
      Καλή εβδομάδα
      Πολλά φιλιά κι από μένα!

      Διαγραφή
  2. Για μια ακόμα φορά αποδείχθηκε ότι η Τέχνη βρίσκεται παντού... φτάνει να "έχεις" μάτια για να μπορείς να τη δεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το λες εσύ Βασίλη που μας χάρισες τόσο όμορφες φωτογραφίες από το καλοκαιρινό σου ταξίδι!
      Και μάτια χρειάζονται αλλά και διάθεση Βασίλη μου.
      Πιστεύω πως ακόμα και οι γάτες όταν είναι σε κατάλληλη διάθεση κοιτάζουν τη βροχή από το τζάμι με τέτοιο δέος που λες πως βλέπουν δεν ξέρω κι εγώ τί;
      Οι περισσότεροι το έχουν το μικρόβιο κι εσύ είσαι ένας από αυτούς.
      Καλή εβδομάδα.
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  3. Χε! Είδες, Μαρία; Την ίδια μέρα που ο κύριος Λι ψευτοφιλοσοφεί περί οφθαλμών που βλέπουνε και στιγμών που βιώνονται, περί φωτογραφικών μηχανών που ξεχνιούνται στα ντουλάπια, εσύ τα κάνεις πράξη όλα, συλλαμβάνεις την ιδιαίτερη στιγμή, το ιδιαίτερο φλερτ ανάμεσα σε ένα ποτήρι και στον ήλιο, τα απαθανατίζεις κι αιχμαλωτίζεις το φως. Ο κύριος Λι με ρωτάει αν κάνεις μαθήματα κάπου, να παρακολουθήσει!

    Φιλιά, καλή βδομάδα - και θα είναι και ζεστή,ακούω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τί σύμπτωση κι αυτή :) ή μήπως δεν είναι σύμπτωση αλλά μπορεί να ΄μας το εξηγήσει η Κβαντική Φυσική. Για να το δούμε και λίγο έτσι το πράγμα :)
      Όσο για τον κ. Λι, δεν θέλω να μου τον μαλώνεις γιατί του έχω αδυναμία. Και δεν βρίσκω καθόλου πως αμπελοφιλοσοφεί. Τα λες αυτά επειδή τον ζηλεύεις. Ο κ. Λι αγαπητέ μου Διονύση δεν αμπελοφιλοσοφούσε. "Φωτογράφιζε" τις στιγμές με λέξεις. http://kyriosli.blogspot.com/ Ναι..ναι γίνεται. Καλή διάθεση να υπάρχει και φαντασία και όλα γίνονται.
      Καλή εβδομάδα Διονύση μου και ας είναι και λίγο αρπαγμένη.
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  4. Μαρία μου υποκλίνομαι στη ματιά και την έμπνευση σου! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαρίνα μου.
      Κι εσύ να έχεις μια όμορφη και σούπερ καλοκαιρινή εβδομάδα!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  5. Πόσο όμορφη ματιά σε κατι τόσο απλό! Σπουδαίο πράγμα το φως, τόσο δεδομένο κι όμως τόσο ιδιαίτερο, ένα μικρό θαύμα. Μας έφτιαξε την ημέρα και την εβδομάδα. Καλή εβδομάδα λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουράνια τόξα σε άλλα σχήματα ad infinitum.
      Καλώς ήρθες!
      Σ' ευχαριστώ πολύ και χαίρομαι που ξεκινάς την εβδομάδα σου με ευχάριστο τρόπο.
      Να περνάς όμορφα :)
      Σ'ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  6. Ωωωωωωωωω.....
    εδώ δεν μιλάμε για απλό φλερτ Μαρία μου....!
    Μιλάμε για μια ερωτική πανδαισία γεμάτη χρώμα και άναρχα πάθη.
    Κοίτα να δεις μερικές φορές τα παιχνίδια της φύσης με τα αντικείμενα που μπορεί να καταλήξουν.
    Εκείνο όμως που παρατηρώ είναι η δική σου άμεση ανταπόκριση να αποτυπώσεις αυτήν την τέχνη και να μας την προσφέρεις απλόχερα εδώ με την μαγεία και την ομορφιά της.
    Το γυαλί με το φως κάνει παιχνίδια υπέροχα.
    Μαρία μου ειλικρινά σε ευχαριστούμε.
    Καλή βδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Γιάννη μου :)
      Είδες τί κάνει ο έρωτας; Και γυαλιά ανασταίνει χαχα.
      Η ανταπόκριση είναι ανάλογη με το θέμα. Κι εσύ στη θέση μου θα έμπαινες άνετα στον πειρασμό να το κάνεις.
      Να είσαι καλά και να περνάς όμορφα.
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  7. Όταν η ματιά είναι καλλιτεχνική έχει υπέροχα αποτελέσματα. Καλησπέρα γλυκιά φιλενάδα μου σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατέβασα τα ρολά, δεν έκλεισαν καλά, τρύπωσε μέσα ο αδιάκριτος, τον τσάκωσα και τον εκμεταλλεύτηκα. Απλά πράγματα χαχα.
      Βιργινία μου, πόσο μας λείπεις εδώ!
      Να είσαι καλά και ας περνάς όποτε θέλεις.
      Πολλά φιλιά κι από μένα φιλενάδα μου :)

      Διαγραφή
  8. Γεια σου Μαρία. Και κάπως έτσι ο Νεύτωνας, πριν 350 περίπου χρόνια, ανακάλυψε (και πειραματικά επιδείκνυε) το φάσμα του φωτός (ότι το φως αναλύεται σε χρώματα, και όχι ότι το πρίσμα δημιουργεί τα χρώματα).

    http://www.thefleece.org/newton.html

    https://www.youtube.com/watch?v=uucYGK_Ymp0

    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γεια σου Γιάννη!
    Η ρεαλιστική προσέγγιση του θέματος απ' τη μεριά σου, συμπληρώνει τέλεια την δική μου μυθοπλαστική διάθεση :)
    Χαίρομαι τα σχόλιά σου γιατί φροντίζεις πάντα να εμπλουτίζεις την "κουβέντα" με κάτι παραπάνω. Επίσης χαίρομαι που διαπιστώνω κάθε φορά πως έχεις έντονο το "μικρόβιο" της μετάδοσης γνώσεων, γεγονός που χαρακτηρίζει μόνον όσους είναι γεννημένοι "δάσκαλοι"!!
    Τα είδα και σ' ευχαριστώ πολύ.
    Καλό απόγευμα Γιάννη μου
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλό δροσερό βράδυ Μαρία :) Μαγικές εικόνες του ήλιου με το ποτήρι , μπράβο . Μου έκανε εντύπωση το χρυσαφένιο φως που έβγαλες φώτο , γιατί σε κρυστάλλινα ποτήρια παρατηρούμε το φάσμα με τα χρώματα της ίριδας . Ωραία προσπάθεια , καλή συνέχεια με όμορφες καλοκαιρινές στιγμές ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Κυριακή μου :)
      Και για μένα ήταν μια μικρή αποκάλυψη αυτή η στιγμή γι' αυτό σκέφτηκα να το μοιραστώ μαζί σας.
      Σ'ευχαριστώ πολύ, να είσαι καλά και να περνάς υπέροχα.
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  11. Ωραίο θέμα, ωραίες φωτογραφίες, μα το κυριότερο, ωραίο φλερτ. Καλά έκανες κι ήσουν διακριτική... παπαράτσο! ;)
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στους δυο τρίτος δεν χωράει :)
      Έτσι δεν είναι; :)
      Σ'ευχαριστώ πολύ Kατερίνα μου για την επίσκεψη και το σχόλιό σου.
      Καλό ξημέρωμα
      Κι από μένα πολλά φιλιά!

      Διαγραφή