Αναρτήσεις

Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2020

Μια σκέψη αστραπή…






Στο σούπερ μάρκετ, Σάββατο μεσημέρι.


-Θα πάρω μανταρίνια. Θέλεις κι εσύ;
-Είναι καλά;
-Μπα δε λένε τίποτα..
-Είδα κι εκεί.
-Πού;
-Εκεί, στην άλλη άκρη.
-Πάμε να δούμε; Ίσως εκείνα να είναι καλύτερα.
………………
- Δυο δίχτυα έμειναν.
-…
-Και τα δύο θα πάρεις;  Πολλά δεν είναι;
-Ε..να έχεις.
-Για μένα τα παίρνεις;
-Ναι.
-Όχι ρε μαμά. Κράτησε το ένα.
-Έχω στο σπίτι. Κι αν μου τελειώσουν, δίπλα είναι ο μανάβης, θα πεταχτώ να αγοράσω.
----------------
Τελειώσαμε με τα τρόφιμα;
-Τελειώσαμε.
-Πάμε μέχρι τα χαρτικά να δω κάτι;
-Πάμε.
..................
-Έλα... Γιατί σταμάτησες; Ξέχασες κάτι;
-...μου λείπεις…
-Τι έπαθες;
-...μου λείπεις…
-Μαμά! Συγκρατήσου, είμαστε σε κόσμο!
-…
-Γιατί κλαις τώρα;
-...
-...μαμά...γιατί κλαις;
-Σε θυμήθηκα μικρή... που ερχόμασταν οι τρεις μας…πόσο ήσουν; Τριών;
-Ναι, το θυμάμαι…
-...που καθόσουν κοντά στα ταμεία για να βλέπεις. 
-Μου άρεσε που πατούσαν τα πλήκτρα χαχα.. Με μάγευε αυτή η κίνηση.
- Μας ζήτησες ταμειακή μηχανή για δώρο στη γιορτή σου. 
- χαχα και γι’ αυτό κλαις; Έλα από ‘δω…έλα. Μας κοιτάνε.
-Δεν με νοιάζει...μου λείπεις.
-Μαμά έλειπα τόσα χρόνια...
-Έλειπες, αλλά πάντα γύριζες σπίτι. Τώρα...
-Είμαι καλά μαμά.
-Το ξέρω κούκλα μου..το ξέρω..αλλά μου λείπεις…


27 σχόλια:

  1. Υπέροχες, αθάνατες μαμάδες, αξιαγάπητες, αξιοθαύμαστες και πόσο μου αρέσει που είναι ευαίσθητες και το δείχνουν.
    Καλά κι εσύ άπονη Μαρία Γ. πήγαινε λίγο πιο συχνά από το σπίτι της :)))

    Κι εγώ μιλάω κάθε μέρα με τη μαμά μου και της λέω πως μου λείπει. Πόσο ευτυχισμένη νιώθω που την έχω ακόμη στη ζωή μου, πόσο!!!

    Μια αγκαλιά στη μαμά σου από μένα
    να την προσέχεις όσο μπορείς Μαρία μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ψαροματάκι μου, εγώ είμαι η μαμά :)
      Και η δική μου μαμά τα ίδια έκανε, μη νομίσεις, όπως όλες οι Ελληνίδες μάνες :)
      Δεν ζει πια.
      Σε φιλώ γλυκά!!

      Διαγραφή
  2. Συνυπογράφω το "μου λείπεις" της μαμάς και καταλαβαίνω το αγκαθάκι που τρυπάει τις Μαμάδες.
    Με συγκίνησες πολύ φιλενάδα μου! Να είσαι καλά να την αγαπάς και να της το λες όσο την έχεις.
    Καλό απόγευμα σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ φιλενάδα μου.
      Της το λέω νοερά κι εγώ το λέω στη δική μου κόρη. Έτσι είναι η ζωή, κάνει κύκλους όπως η αγάπη, και μας κλίνει μέσα.
      Καλό απόγευμα :)
      Και τα δικά μου φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Συγκλονιστικό! Η Αίσθηση της απουσίας. Πόσο δυνατή μπορεί να γίνει! πόσο εκδηλωτική. Δεν σταματά πουθενά ούτε καν μπροστά στις πιο αμήχανες στιγμές.
    Αχ βρε Μαρία! Τι συναισθήματα πας και μας ανεβάζεις κυριολεκτικά.
    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι κάποιες στιγμές που...μας εκθέτουν ανεπανόρθωτα Γιάννη μου :)
      Tην πάτησα. Οκ. Είμαι πια σε ηλικία που δεν με νοιάζει τίποτα όταν μου λείπει το παιδί μου.
      Φιλάκια πολλά
      Σ'ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  4. Έτσι είναι όπως τα λες Μαρία μου.
    Περνάνε γρήγορα τα χρόνια.

    Με συγκίνησες φίλη μου.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είναι καλά Ρένα μου, αυτό μόνο.
      Καλό βράδυ
      Πολλά φιλιά κι από μένα.

      Διαγραφή
  5. Τώρα αν διάβαζα το παραπάνω το πολύ σε κανένα μήνα, εκεί να δεις κλάμαααααααααααααα...
    Η μητέρα μου, στις 25 έκλεισε τα 94 και ετοιμάζεται ή καλύτερα, μας ετοιμάζει να δεχτούμε την απουσίαση της, είναι γαλήνια, έχει τα λογικά της, απλά κουράστηκε...
    Δεν ξέρω αν είναι δύσκολα, απλά είναι έτσι!

    ΑΦιλάκια με μια μεγάλη μαμαδίστηκη αγκαλιά που όλοι μας έχουμε τόσο ανάγκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάντως εύχομαι να τα εκατοστήσει η μαμά σου Στεφανία μου. Κι ελπίζω να μην έχει προβλήματα με την υγεία της και γι'αυτό νιώθει τόσο κουρασμένη.
      Το ότι σας προετοιμάζει, βρίσκω πως είναι πολύ σοφό εκ μέρους της.
      Σ'ευχαριστώ πολύ για την αγκαλιά σου, δεν τις χορταίνω τις αγκαλιές :)
      Πολλά φιλιά κι από μένα!!

      Διαγραφή
  6. Καλησπέρα Μαρία ! ;) μου αρέσει πολύ η ζωγραφιά , ο πίνακας με τα ανθισμένα λουλούδια αμυγδαλιάς είναι ; πόσο τέλεια θέλεις να είναι όλα , όταν μιλάς για την αγάπη !! Καλό βράδυ , καλή αποκριά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με βολεύει να σκέφτομαι πως είναι ροδακινιά. Τσίμπησα το ροζ λίγο παραπάνω :)
      Πεθαίνω με το κλείσιμο του ματιού σου! "Καταλαβαινόμαστε τώρα, δε χρειάζονται περισσότερα" που λέει και ο Ρίτσος.
      Τέλεια; Δύσκολο να είναι τέλεια Κυριακή μου. Μου αρκεί να είναι αρμονικά.
      Την αγάπη της μαμάς ροζ την χρωμάτιζα πάντα :)
      Κι εσύ εύχομαι να περάσεις τέλεια!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Πόσο όμορφο! Με συγκίνησες Μαράκι... Να είστε κι οι δυο καλά!

    Καλό ξημέρωμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κι εσύ να είσαι καλά με τη δική σου μαμά Όλγα μου.
    Πολλά φιλιά κι από μένα
    Καλές Απόκριες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλό μήνα Μαρία και καλή σαρακοστή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σ'ευχαριστώ πολύ Κώστα μου. Επίσης!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Με τη γραφίδα της καρδιάς αρθρώνεις το γραπτό σου λόγο.
    Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Ιχνηλάτη μου.
      Κι εσύ να είσαι καλά και να μας εκπλήσσεις πάντα με τις σπουδαίες αναρτήσεις σου.

      Διαγραφή
  12. Αχ αυτή η απαιτητική καταλυτική σχέση εξάρτησης Μάνας με παιδιού και κυρίως παιδιού με Μάνας....Η τελευταία ενίοτε εγγίζει τα όρια του νοσηρού...Κι αλίμονο όταν προκύψει και η εκ των πραγμάτων ανεπίστροφη απουσία.

    Το Μαράκι μου απαιτεί ακόμη κι όταν βρισκόμαστε μαζί,δίπλα-δίπλα και συζητάμε ....
    " Να με κοιτάς στα μάτια λυγερή όταν σου μιλώ"

    Τ'ακούς Μαρία μου Εσύ που "κεντάς" με την γραφίδα σου την ψυχή τ'ανθρώπου;
    Τ' ακούω να λες.

    Με την ιδιαίτερη εκτίμησή μου πάντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν ξέρω εάν τελικά λείπει σε μια μητέρα περισσότερο το ίδιο της το παιδί -όταν εκείνο μεγαλώνει και φεύγει- ή η ανάμνησή του ως μωρό. Αυτή δηλαδή η ιδιαίτερη επαφή που υφαίνεται ανάμεσά τους στα παιδικά του χρόνια και οδηγεί σιγά σιγά στην ψυχική αλληλεξάρτησή τους. Έχω αναρωτηθεί γι' αυτό πολλές φορές.
    Η κορούλα σου Λυγερή μου δεν αναπνέει χωρίς εσένα :)
    Νομίζω όμως πως χρειάζονται και οι μανούλες λίγες στιγμές μοναξιάς για να γεμίζουν τις μπαταρίες τους.
    Να είστε καλά.
    Καλό Σαββατοκύριακο Λυγερή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ συγκινητική ιστορία και όντως η μάνα θέλει να βλέπει το παιδί της

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΤΑ ΠΑΙΔΙΆ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΗΤΕΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΩΡΑ.
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΜΑΡΊΑ ΜΟΥ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Και μια έννοια που δεν τελειώνει ποτέ Ελένη μου.
    Καλό απόγευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Η παντα Ελληνιδα μανα ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ
    να είστε καλα και να προσεχετε η μια την αλλη..το πέρασα και σε καταλαβαίνω...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή