Αναρτήσεις

Σάββατο 20 Ιουλίου 2019

Ύψιστες εμπειρίες μας οι ήσυχες στιγμές μας...








Ύψιστες εμπειρίες μας, 
οι ήσυχες στιγμές μας...

Nietzsche (1844 -1900)




Γιατί βαθιά μου δόξασα
και πίστεψα τη γη
και στη φυγή δεν άπλωσα
τα μυστικά φτερά μου,
μα ολάκερον ερίζωσα
το νου μου στη σιγή,
να που και πάλι αναπηδά
στη δίψα μου η πηγή
πηγή ζωής, χορευτική πηγή,
πηγή χαρά μου...

Άγγελος Σικελιανός  (1884-1951)

Sophie Hunger - Le Vent nous portera



Ο άνεμος θα μας μεταφέρει

Δεν φοβάμαι το ταξίδι
πρέπει να το δούμε, να το γευτούμε.
Τα καλά και τα κακά βαθιά μέσα
Όλα είναι καλά εκεί.
Ο άνεμος θα μας μεταφέρει.


Το μήνυμά σου στη Μεγάλη Άρκτο
και η κατεύθυνση του ταξιδιού
μια στιγμή απαλότητας ακόμα κι αν
δεν οδηγεί σε τίποτα.
Ο άνεμος θα το πάρει.
Όλα θα εξαφανιστούν.
Αλλά ο άνεμος θα τα μεταφέρει.



Η φροντίδα και το μυδράλιο
και η πληγή που μας τραβά,
το παλάτι περασμένων χρόνων
του χθες και του αύριο…
Ο άνεμος θα μας μεταφέρει.

Η γενετική μας δένει.
Χρωματοσώματα στην ατμόσφαιρα
ταξί για τους γαλαξίες και
το μαγικό μου χαλί λέει;
Ο άνεμος θα το πάρει.
Όλα θα εξαφανιστούν αλλά
ο άνεμος θα μας μεταφέρει.


Αυτά μπορούν να σου χτυπήσουν
την πόρτα.
Αιωνιότητα των πεπρωμένων.
Θέτουμε κάτι αλλά μπορούμε
να το τηρήσουμε;

Όσο η παλίρροια του κόσμου συνεχίζεται
και ο καθένας μετράει τις απώλειές του
θα σε πάω στα βάθη της σκιάς μου
Οι σκόνες σου…
Ο άνεμος θα τα μεταφέρει
Όλα θα εξαφανιστούν
αλλά ο άνεμος θα μας μεταφέρει.

22 σχόλια:

  1. Φέρνει αγαλλίαση στην ψυχή μου κάθε φορά που μπαίνω στον υπέροχο κόσμο σου. Να είσαι καλά Μαρία μου!
    Η ζωγραφιά σου εξαιρετική! Καλησπέρα σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Βιργινία μου.
      Λίγη ησυχία που και που μας τρέφει αφού κατορθώνει να μας αδειάσει απ' όλα τα στρεσογόνα αισθήματά μας.
      Κι εσύ να είσαι καλά, καλό βράδυ φιλενάδα μου!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Μοσχοβόλησε το τριαντάφυλλο σου, Μαρία μου!
    Τα λόγια του τραγουδιού με την ήρεμη φωνή της Sophie και το κόκκινο ηλιοβασίλεμα (λόγω αέρα) που ετοιμάζεται, ήρθαν αυτό το βραδάκι και έφεραν μια γλύκα στη καρδιά, γι αυτό και ένα ακόμα ευχαριστώ!
    Ευχές για ένα όμορφο καλοκαιράκι και ότι και αν συμβεί "το αεράκι θα τα πάρει μαζί του"!
    Πολλά και τα ΑΦιλάκια καρδιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με γλύκανες, με χρωμάτισες χρυσοκόκκινη και με δρόσισες με το μελτέμι σου Στεφανία μου.
      Το τριανταφυλλάκι, μια μικρή λεπτομέρεια στον πίνακα που ζωγράφισες εδώ για το χατίρι μου.
      Εγώ σ' ευχαριστώ απ' την καρδιά μου.
      Le vent nous portera...
      Πολλά γλυκά φιλιά από μένα και να έχεις ένα ήσυχο και γλυκό βράδυ!!

      Διαγραφή
  3. Ταξιδιάρικη και καλοκαιρινή η ανάρτηση, Μαρία μου. Τα φιλιά μου! ��

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φευγάτη και σιωπηλή τόσο όσο να "ακουστεί" Φακιδούλα μου.
    Eύχομαι να περνάς όμορφα.
    Πολλά φιλιά και στους δυο σας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό δροσερό μεσημέρι Μαρια ! Μου έκαναν μεγάλη εντύπωση οι στιχοι , η απλότητα η έννοια της φύσης έχουν κεντρικό ρόλο στη ζωη μας .Δίνουν πολλά διδάγματα στη ποιότητα ζωής .
    Το τραγουδι μου άρεσε πολύ ο ρυθμός ,όλα θα τα πάρει ο άνεμος..
    Καλό ήρεμο καλοκαιρι όπως το ονειρευεσαι Μαρία ! Να απολαυσετε την ημερα σας με δροσια !!😛

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Κυριακή μου.
      Χαίρομαι που σου άρεσε. Καλά να περνάς.
      Σε φιλώ:)

      Διαγραφή
  6. Όταν η Μαρία Γ. εδώ στο "σπιτικό" της ανεβάσει θέμα, κατά ένα παράξενο τρόπο, μια απαλή διακριτική ευωδία και ένα θρόισμα αγέρα πλημμυρίζει τη γειτονιά!
    Είναι σαν να σε καλεί στο σπιτικό της, στην αυλή, να διαβείς την εξώπορτα και να ξαποστάσεις κοντά της.
    Έτσι και σήμερα. Με τους στίχους και τη μουσική εδώ. Να γεμίσεις δροσιά και στοχασμό.
    Ανάσα μια!
    Καλησπέρα Μαρία μου, καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλώς πέρασες από την αυλή μου φίλε Γιάννη, να σε κεράσω ήσυχες σκέψεις και απαλή μουσική :)
      Σ'ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου.
      Να είσαι δυνατός και αισιόδοξος και όλα θα πάνε τέλεια. Ξέρεις εσύ :)
      Φιλιά καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  7. Μαρια μου στοχαστικοί οι στιχοι σε ηρεμουν οπως και η μουσική που εβαλες να τους συντροφευει ..ολα ειναι ανεμος ...και εμεις χρωματοσωματα που ταξιδευουμε στην ατμοσφαιρα..
    Ξεχωριασα και αυτόν...
    Δεν φοβάμαι το ταξίδι
    πρέπει να το δούμε, να το γευτούμε. .. αυτο ακριβως πιστευω και εγω Μαρια μου..
    να είσαι καλα να περνας ομορφα καλο υπολοιπο καλοκαιρακι .. φιλακιααααα!! 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. TΤο ταξίδι είναι προορισμός μας. Να το ζήσουμε και να το χαρούμε ο καθένας με το δικό του τρόπο Σμαραγδούλα μου, συμφωνούμε όλοι σ'αυτό. Κι αν κάποιες φορές μας πέφτει λίγο στενάχωρο, να σκεφτόμαστε την επόμενη μέρα που όλα τα ενδεχόμενα (καλά) θα είναι ανοιχτά. :)
      Σ' ευχαριστώ κι εσύ να περνάς τέλεια...φιλάκια κι από μένα!!

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα Μαρία μου! Σοφά λόγια, μοναδικά, από σπουδαίους ανθρώπους. Καλό Καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα κορίτσι μου! Ναι χρειάζεται να ξεσκονίζουμε πότε-πότε όσα μας άφησαν όμορφες αναμνήσεις.
      Καλό καλοκαίρι και στους τρεις σας :)

      Διαγραφή
  9. Τελεια η αναρτηση σου!!! ⛵ Περασα να σου ευχηθω καλο υπολοιπο καλοκαιριου με υγεια και ομορφες στιγμες ⛵

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Skroytzako μου.
      Κι εσύ να περάσεις τέλεια!!

      Διαγραφή
  10. ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΜΑΡΊΑ ΜΟΥ, ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΦΑΣΑΡΊΑ;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καθόλου Ελενάκι μου :) Kάνε όση φασαρία θέλεις :) Να παρασύρεις κι εμένα που πέφτω εύκολα!
    Καλά να περνάς. Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ευεργετικοί οι στίχοι που ανασύρονται από τη σκόνη της λήθης για να μας "πουν" κάμποσα...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χαίρομαι πολύ που το νιώθεις έτσι αγαπητέ μου Ιχνηλάτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. 'Υψιστες εμπειρίες μας,
    οι ήσυχες στιγμές μας'.
    ...
    Ιδιαίτερα αυτό, κρατώ μέσα μου - τίποτα άλλο δεν θα πω..
    Συνεχίζω το ταξίδι μου και προχωρώ...

    Την πολλή Καλησπέρα μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Σμαραγδούλα μου!
      Συνέχισε να προχωράς με ησυχία ή χωρίς, είσαι σε καλό δρόμο :)
      Φιλιά και Καλό μήνα!

      Διαγραφή