Αναρτήσεις

Παρασκευή 5 Ιουλίου 2019

Μαίρη μου, σ'ευχαριστώ!!!





Με τους ταχυδρόμους είχα πάντα ένα θεματάκι. Ή δεν έρχονταν ποτέ ή έρχονταν νωρίς και δεν με έβρισκαν. Άλλες φορές πάλι μου άφηναν ραβασάκια τύπου "πέρασα αλλά δε σε βρήκα" ενώ εγώ ήμουν στημένη και περίμενα.
Μια ερωτική σχέση είναι αυτή. Ιδιότυπη μεν αλλά ερωτική. Ένα παιχνίδι με την αδημονία να πάρω επιτέλους στα χέρια μου αυτό που περιμένω σε κόντρα με τον ταχυδρόμο που με βλέπει όπως τον φάκελλο που κουβαλάει για μένα.
Και έρχεται η μέρα που συντονιζόμαστε και γίνεται η συνάντηση. Παίρνω ό,τι μου δίνει, κλείνω πίσω μου την πόρτα και πάω κατευθείαν να ανοίξω το δέμα μου.

Η Μαίρη είχε φροντίσει από πριν να με ενημερώσει και έτσι ήμουν κάπως προετοιμασμένη. Όμως όσο προετοιμασμένη κι αν ήμουν, η συγκίνηση που ένιωσα ανοίγοντας το δέμα μου ήταν πρωτόγνωρη γιατί ένας άνθρωπος που δεν με έχει δει ποτέ και δεν με ξέρει μου έστειλε την αγάπη του με τον πιο γλυκό τρόπο. Ένα όμορφο χειροποίητο κουτί - που κόστισε πολλή ώρα δουλειάς στη Μαίρη - με μια γλυκιά καρτούλα αγάπης και ένα πήλινο στεφανάκι να το συνοδεύουν. 


Όλα αυτά μέσα στα πλαίσια της γνωστής σε όλους μας Φωτο-συγγραφική σκυτάλη # 3 που διοργανώνει η Marypertax  με τη ΓΉΙΝΗ ΜΑΤΙΑ  της.

Θέλω να σ' ευχαριστήσω πολύ και από εδώ Μαίρη μου για την πρόσκλησή σου να συμμετάσχω στο αξιόλογο λογοτεχνικό σου δρώμενο, τη χαρά και την πληρότητα που ένιωσα διαβάζοντας τις σπουδαίες συμμετοχές και βέβαια για τα πανέμορφα δώρα σου.

Τέτοιες προσπάθειες Μαίρη πλουτίζουν πρώτα απ' όλα εμάς τους ίδιους!!

Καλό Καλοκαίρι σε όλους και καλή συνέχεια από φθινόπωρο!


















20 σχόλια:

  1. "η συγκίνηση που ένιωσα ανοίγοντας το δέμα μου ήταν πρωτόγνωρη γιατί ένας άνθρωπος που δεν με έχει δει ποτέ και δεν με ξέρει μου έστειλε την αγάπη του με τον πιο γλυκό τρόπο"
    Γουέλκαμ του δε κλαμπ Μαρία μου!
    Όσοι έχουμε λάβει δώρα από ανθρώπους που ποτέ δεν συναντήσαμε (κι έχουν βάλει μέσα την αγάπη τους) σε συναισθανόμαστε!
    Να είσαι πάντα καλότυχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αριστέα μου, είναι καινούργιο για μένα και ειλικρινά το χαίρομαι πάρα πολύ.
    Είναι μαγικό αυτό που συμβαίνει σε μέρη που δεν περιμένει κανείς όπως σε μια διαδικτυακή γειτονιά σαν αυτή που έχουμε εδώ.
    Σ'ευχαριστώ πολύ καλά να περνάς. Θα σε επισκεφτώ σύντομα :)
    Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είδες, είδες Μαρία μου, χαρά;
    Την έχω νιώσει αυτή τη χαρά απ΄αρκετούς bloggers και η στιγμή που ανοίγεις το κουτί, δεν έχει λόγια να περιγραφεί!
    Πάντα τέτοια εύχομαι!
    ΑΦιλάκια πολύ γλυκά και να έχεις ένα καλοκαίρι όπως εσύ το επιθυμείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδα..είδα!!! Και ένιωσα...ένιωσα Στεφανία μου :)
      Mια μεγάλη αγκαλιά γεμάτη δημιουργία, αγάπη, καλή προαίρεση και τρυφερότητα!
      Να είσαι καλά, σ'ευχαριστώ πολύ και ανταποδίδω τις ευχές σου για ένα όμορφο καλοκαίρι.
      Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  4. Ωωωω τι λες τώρα!
    Υπέροχο Μαρία μου! Το γούστο και η τέχνη της Μαίρης είναι γνωστά. Να τα χαρείς τα δωράκια σου που είναι όμορφα σαν την ψυχή σου.
    Γέλασα με την ...σχέση σου με τους ...ταχυδρόμους. Ασυντόνιστοι ένα πράμα. Μεγάλη ιστορία αυτή πραγματικά.
    Όμως τώρα, πλήρης συντονισμός και άψογος.

    Φιλιά πολλά καλή μου και πάντα τέτοιες όμορφες στιγμές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασυντόντιστοι αλλά απαραίτητοι Γιάννη. Σκέψου τι ρόλο έχει παίξει ο ταχυδρόμος στις ζωές μας, στην τέχνη, στον κινηματογράφο χαχα. Θυμάμαι πολλούς έτσι ξαφνικά και χαμογελώ γιατί έχουν πάντα ξεχωριστή θέση στη φαντασία μου. Il Postino...The Postman Always Rings Twice...ξέρεις εσύ :)
      Σ'ευχαριστώ πολύ, θα τα χαρώ, αυτό είναι το μόνο σίγουρο.
      Καλό Καλοκαίρι να έχουμε Γιάννη μου.

      Διαγραφή
  5. φαίνεται πολύ όμορφο
    μόνο που είναι χειροποίητο όπως λές και εσύ φτιαγμένο με αγάπη
    αξίζει που μόνο του πολλά
    να τα χαρείς όλα
    καλό καλοκαίρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι. Ο χρόνος που αφιέρωσε η Μαίρη για να το φτιάξει μαζί με την αγάπη και τη χαρά της να το προσφέρει είναι ό,τι πιο πολύτιμο!!
      Σ' ευχαριστώ πολύ!
      Καλό καλοκαίρι να έχεις κι εσύ Δελφινάκι μου!!

      Διαγραφή
  6. Σε καταλαβαίνω Μαρία μου, γιατί κι εγώ το έχω νοιώσει πολλές φορές αυτό το συναίσθημα.
    Με γειά να χαρείς το δώρο σου.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Ρένα μου, το χαίρομαι ήδη :)
      Κι εσύ να είσαι καλά και να περνάς όμορφα!
      Πολλά φιλιά κι από μένα :)

      Διαγραφή
  7. Εύχομαι η τύχη (κι όχι μόνο αυτή) να συνωμοτήσει υπέρ σου και να το νιώσεις ουκ ολίγες φορές αυτό το συναίσθημα, Μαρία μου - τόσο όμορφο και "πυροτεχνηματικό" μέσα μας, σαν ξεχασμένο γλύκισμα σε τσάντα ή τσέπη (μη μου πεις πως δεν το νιώθεις κι εσύ, έτσι; χαχα). Μπράβο και στον Εγκέφαλο αυτής τής γλύκας (βλ Μαίρη). Τι να πούμε για την καλαισθησία και το γούστο της - είναι γνωστά. Κάνει και τόσο όμορφα γράμματα, το ατιμούτσικο. Άριστα δέκα, σε όλα της. Την περνάμε στην επόμενη φάση. Ναι, ναι. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλύτερα δεν θα μπορούσες να με σιγοντάρεις Λυσσίπη μου. Για μένα ήταν πρωτόγνωρο αλλά εσείς βλέπω την έχετε ιδρώσει τη φανέλα :) Και ναι, έτσι το ένιωσα ακριβώς, όπως το λες τόσο εύστοχα!! "...τόσο όμορφο και "πυροτεχνηματικό" μέσα μας, σαν ξεχασμένο γλύκισμα σε τσάντα ή τσέπη"
      Να είναι καλά, έριξε πολλή δουλειά με πολύ όμορφο αποτέλεσμα.
      Καλό βόλι για σήμερα και πολλά φιλιά από μένα :)

      Διαγραφή
  8. Χαίρομαι τόσο που σου άρεσε! Και είχα κι εγώ αγωνία μέχρι να το παραλάβεις ώστε να σιγουρευτώ πως έφτασε σωστά. Ευτυχώς όλα καλά. Δεν υπάρχει ωραιότερο πράγμα να φτιάχνεις κάτι και να το στέλνεις με γεμάτη καρδιά από χαρά και αγάπη σε αγαπημένο φίλο. Και να ξέρεις ότι θα το κοιτάζει και θα θυμάται στιγμές όμορφες που μοιράστηκε με τους υπόλοιπους και μαζί σου! Μαρία μου πολλά φιλιά να περάσεις ένα όμορφο καλοκαίρι, και ελπίζω να με τιμήσεις πάλι με την παρουσία σου στην τέταρτη σκυτάλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαίρη μου έστησες μια γοητευτική παγίδα με τη σκυτάλη σου. Με έπιασες στο δίχτυ σου :)
    Στο όμορφο κουτί θα φυλάξω τις ακουαρέλες μου. Το αποφάσισα! Το συναίσθημα της προσφοράς είναι ανεκτίμητο. Σε πλουτίζει, το καταλαβαίνω πολύ καλά αυτό που γράφεις.
    Να είσαι πάντα καλά κορίτσι μου και να χαρίζεις χαμόγελα και αγάπη με το δικό σου τρόπο.
    Πολλά φιλιά και χίλια ευχαριστώ Μαίρη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πέρασα να πω μια 'Καλησπέρα' στο σπιτικό σου και βλέπω όμορφα δώρα!!
    Ανοιξιάτικα, λουλουδάτα στεφάνια και ανάγλυφα, μαγικά κουτιά!
    Να κρύψεις μέσα όνειρα, χαμόγελα και νέες αναμνήσεις..

    Φιλούδια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλώς ήρθες Σμαραγδούλα μου!
    Με το "καλησπέρα" έπεσες στα καλύτερα :) Δώρο από μια φίλη είναι πάντα ευπρόσδεκτο με πολλή χαρά.
    Έχω να φυλάξω πολλά εκεί μέσα. Περιμένω πως και πως να δροσίσει...λέμε τώρα, για να πάρει εμπρός το σύστημα μου καθότι με τη ζέστη, νερουλιάζει :)
    Θα τα λέμε Σμαραγδούλα μου..
    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ωραία τα δωράκια το ταλέντο της Μαίρης στα όμορφα ξύλινα κουτάκια πέρασε και τον ατλαντικό στην προηγούμενη σκυτάλη
    Που να δεις την σχέση που είχε ο Τσέστερ μου (σκύλος) με τον ταχυδρόμο (ε αφού πείραζε το κουτί μας !!!)
    Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάνια μου πολύ καθυστερημένα σου απαντώ αλλά θα με συγχωρέσεις πιστεύω γιατί το καλοκαίρι μου πήρε τα μυαλά :)
      Πρωτόγνωρη χαρά να παίρνεις δώρο χειροποίητο από άνθρωπο που δεν έχεις γνωρίσει από κοντά. Νομίζω πως έτσι η χαρά είναι μεγαλύτερη. Αλλά τι σου λέω τώρα αφού κι εσύ το ξέρεις.
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Αυτό το συναισθημα που ενιωσες Μαρια μου πόσο το καταλαβενουμε να ηξερες !!οπως ειπες και η Αριστεα πιο πανω καλως όρισες στο κλαμπ ..των δωρων..
    Ολες λιγο πολύ εχουμε νιωσει αυτην την χαρα και περισσοτερο χαιρεται εκεινος που το στελνει πιστεψε με.. από εκεινον που το λαβενει.. παντως όλα χαρα ειναι και χαιρομαι που την ενιωσες και εσύ Μαρια μου με το καλο και στα υπολοιπα..το δωρο της Μαιρης ειναι πολυ ωραιο και θα την θυμασαι οποτε το χρησιμοποιεις φιλη μου
    Να περνας ομορφα οτι και να κανεις καλο υπολοιπο καλοκαιρακι ..φιλακιαααα!!😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αυτή η θετική ενέργεια που περνάει από άνθρωπο σε άνθρωπο με αυτές τις πολύτιμες χειρονομίες είναι τόσο όμορφη που για όσους δεν έχουν συνηθίσει σε αυτή την προσφορά αγάπης, φαντάζει πραγματική ευλογία.
    Το χρησιμοποιώ ήδη και είναι πολύτιμο για μένα.
    Πολλά φιλιά Σμαραγδούλα μου και σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
    Κι εσύ να περνάς τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή