Αναρτήσεις

Τρίτη 18 Ιουνίου 2019

Δε συμβαίνει τίποτα;


(  ένα καλοκαίρι στην Αγ. Μαρίνα  )


"Δε συμβαίνει τίποτα;"  αναρωτήθηκε η Άλλη. "Πραγματικά; Δε συμβαίνει τίποτα;


Ή μήπως συμβαίνουν τα πάντα κάτω απ’ την επιδερμίδα του Κόσμου;" συμπλήρωσε τη σκέψη της κι ανατρίχιασε  στην ιδέα πως, αν μια μέρα, αποφασίσει να μιλήσει ανοιχτά για όσα βλέπει γύρω, το ανώνυμο πλήθος θα ορμήσει κατά πάνω της. Θα τραβήξει έξω τις φλέβες της, το αίμα θα τρέξει στην άσφαλτο, θα την ακρωτηριάσει και θα πετάξει τα κομμάτια της στα σκυλιά. 

"Νομίζω πως τελείωσα με τους ανθρώπους αλλά όχι με την Ανθρωπότητα! 
Μέσα σ’ αυτήν κρύβονται ακόμα μικρές σταγόνες ελπίδας..."

Moby - Love Of Strings 2013 



25 σχόλια:

  1. Μαρία μου, πόσο δίκιο έχουν οι λίγες γραμμές σου. Και πόσα πολλά λένε. Ευτυχώς, φίλη μου, υπάρχουν ακόμη οι σταγόνες ελπίδας. Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γι' αυτές τις σταγόνες αξίζει να ζούμε να ελπίζουμε και να προσπαθούμε να αλλάξουμε κάτι Mia.
      Καλό απόγευμα και τα δικά μου φιλιά :)

      Διαγραφή
  2. Το δράμα Μαρία μου, είναι για την δική μου γενιά που ως "αρκετούτσικα" μεγαλύτερη από όλους σας, έχω δει τον πλανήτη μας να διαλύεται (πχ παιδί, κολυμπούσα στον Βόσπορο!)... και χθες διάβασα πως το 40% των πάγων λιώσανε στην Γριλανδία...
    Τα εγγόνια μας, μόνο μέσα από ντοκιμαντέρ θα μαθαίνουν πώς ήταν κάποτε η Γη μας!
    Δράση και μόνο δράση, σε όλα τα επίπεδα!

    ΑΦιλάκια με μπουμπουνιτά! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για όσους πρόλαβαν -και σε κάποια ακόμα μέρη προλαβαίνουν- να χαρούν τη Γη στα καλύτερά της, είναι ιδιαίτερα οδυνηρό να βλέπουν την καταστροφή που συμβαίνει γύρω τους και που δεν μένει δυστυχώς μόνο εκεί αλλά επεκτείνεται και στους ανθρώπους, τους κατ' εξοχήν υπαίτιους αυτής της καταστροφής. Ο άνθρωπος είναι ο καρκίνος της Γης. Την τρώει συστηματικά και την νεκρώνει με ταχύτατους ρυθμούς τελευταία.
      Η αντίσταση λοιπόν σε όλη αυτή την καταστροφή είναι μονόδρομος.
      Καλό απόγευμα Στεφανία μου με καταιγίδες και δροσιές!
      Πολλά δροσερά φιλάκια κι από μένα :)

      Διαγραφή
  3. Θεωρώ πως καμιά φορά περιοριζόμαστε στο "δεν συμβαίνει τίποτα", γιατί ξέρουμε πως δεν είμαστε έτοιμοι να αναγνωρίσουμε πως συμβαίνουν πολλά ή να τα αντιμετωπίσουμε.
    Σε έναν κόσμο που γυρνάει πάντως, δεν θα μπορούσε να μην συμβαίνει τίποτα.
    Σε φιλώ Μαρία μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστά Μαρίνα, πάντα συμβαίνουν πράγματα που μας αφορούν ατομικά και συλλογικά και ειδικότερα στην εποχή μας. Μας παρασέρνουν σ'έναν ανεμοστρόβιλο εξελίξεων που η ανθρώπινη συμμετοχή μετράει συνήθως αρνητικά είτε ηθελημένα είτε αθέλητα.
      Ο άνθρωπος δυστυχώς καταστρέφει και ο ρυθμός της καταστροφικής του μανίας είναι πολύ μεγαλύτερος της προστασίας που οφείλει στη Γη.
      Καλό απόγευμα κορίτσι μου φιλιά κι από μένα! :)



      Διαγραφή
  4. Η Δύναμη της σκέψης σου, σοκαριστική. Περνάει στην εικόνα σου, στο μήνυμά σου.
    Τι μου φέρνεις τώρα στον νου ξέρεις;

    "I 'm finished with the men!" Τέλειωσα με τους ανθρώπους!

    Αναφώνησε το "τέρας". Ξέσπασε μέσα σε βρυχηθμό το τέρας-δημιούργημα του Φρανκενστάιν! Στο μεγαλειώδες ομώνυμο έργο της Μαίρης Σέλλεϋ. Δια φωνής Ρόμπερτ ντε Νίρο. Στην μεγαλειώδη μεταφορά του θρυλικού αυτού έργου. Είναι η στιγμή της αποκήρυξης των ανθρώπων. Μια συγκλονιστική στιγμή.

    Μαρία. Έχεις μια δύναμη, σαν τη φύση, να αφήνεις τους κεραυνούς σου να ηλεκτρίζουν την ατμόσφαιρα με σκέψεις.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι φέρνεις τώρα και στο δικό μου νου Γιάννη! Την ανθρωπιά του τέρατος του Φρανκενστάιν! Χαίρομαι πολύ για το συνειρμό σου. Έχεις πιάσει ακριβώς το νόημα αυτού που ήθελα να εκφράσω. Σ' ευχαριστώ πολύ γι' αυτό και επίσης για τα καλά σου λόγια.
      Καλό σου απόγευμα φίλε μου!

      Διαγραφή
  5. Αφού ξέρεις, βρε Μαρία μου, η αδιαφορία και το πού-να-ξεβολεύεσαι-τώρα βρίσκει άριστο καταφύγιο σε πεποιθήσεις "δεν συμβαίνει τίποτα, όλα είναι καλά", ή/και ακόμα "αφού δεν έφτασε το πρόβλημα μέχρι την πόρτα μου..." συνοδευόμενο με αλλαγή ποδιού στο σταυροπόδι. Όπως κι οτιδήποτε παρεκκλίνει απομονώνεται απευθείας ή αφού έχει μασηθεί πρωτίστως, σαν τσίχλα, και φτύνεται δίπλα, σε ένα ρείθρο. Και, δυστυχώς, λίγο ή πολύ, σε σημαντικές ή λιγότερο σημαντικές καταστάσεις, έχουμε περάσει οι περισσότεροι σ' αυτές τις ζώνες, αν όχι όλοι. Κι εάν όχι σκόπιμα και κακόβουλα, τότε από φόβο, δειλία κλπ.

    Πολλά πολλά φιλιά, Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εμένα αυτό που με φοβίζει ακόμα περισσότερο, είναι η ευκολία μεγάλης μάζας ανθρώπων να αναπαράγουν το κακό και την καταστροφή τη στιγμή που τα αποτελέσματά τους είναι εμφανέστατα και στη δική τους ζωή. Με τρομάζει η ελαφρότητα που περιγράφεις τόσο καλά,όταν ολόκληρη η Γη δεν είναι παρά ένας μικρός λαμπερός βόλος μέσα στο σκοτάδι. Μια σπάνια συμφωνία συμπτώσεων που μας δίνει ζωή και όμως αυτό δεν εκτιμάται παρά από ελάχιστους συνειδητοποιημένους (;) ονειροπόλους.
    Τι ειρωνεία όμως!! Θα μείνουν τα ντοκιμαντέρ!
    Καλό απόγευμα και τα δικά μου φιλιά Λυσίππη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό καλοκαίρι Μαρία !! Να απολαύσουμε τις γαλαζοπράσινες θάλασσες με τις χρυσαφένιες ακτές . Να χαρύμε τον καλοκαιρινό ήλιο με τον καταγάλανο ουρανό , να δροσιστούμε και να αισθανθούμε βαθιά στη
    ψυχή μας τον ίσκιο των δέντρων και των φυτών . Να ευχηθούμε , ότι για μια φορά να βγεί σε καλό για όλον τον κόσμο οι συνέπειες της κλιματικής αλλαγής χωρίς θύματα από ακραία καιρικά φαινόμενα , φυσικές καταστροφές ,λιγότερη ατμοσφαιρική ρύπανση . Ένα καλοκαίρι χωρίς εντάσεις και συρράξεις μια μεγάλη προσευχή για παγκόσμια ειρήνη χωρίς πρόσφυγες , ορφανά και μετανάστες .
    Καλό δροσερό βράδυ !! φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. H προσευχή σου, προσευχή όλων μας Κυριακή μου. Εσύ πιο ευαισθητοποιημένη, πιο ψαγμένη σε τέτοιου είδους θέματα, γνωρίζεις περισσότερα και μιλάς για να αφυπνίσεις όσο γίνεται πιο πολλούς, χρόνια τώρα.
      Χαίρομαι πάντα τα θέματά σου που μιλούν για τη Γη δηλαδή για την αισιοδοξία που μας περιβάλλει. Γιατί η Γη είναι η μόνη μας ελπίδα μέσα στο αχανές σκοτάδι που μας κυκλώνει όχι μόνο γύρω μας αλλά και μέσα μας.
      Καλό βράδυ φιλενάδα μου και καλό καλοκαίρι σου εύχομαι απ' την καρδιά μου!!

      Διαγραφή
  8. Ιχνηλάτη εσύ είσαι ένας από τους πρωταγωνιστές του αγώνα για την προστασία της Γης και της ιστορίας της μέσα από τις υπέροχες φωτογραφίες σου και τα κείμενά σου.
    Αντίσταση ξεκινώντας από το μικρόκοσμό μας: το σπίτι, τη γειτονιά, την πόλη κ.ο.κ. έχοντας πάντα στο νου την μεγάλη εικόνα του γαλάζιου πλανήτη μας.
    Καλό βράδυ Ιχνηλάτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για τον καλό λόγο.
      Ο αγώνας είναι συλλογικός, εκεί κατοικοεδρεύουν η δύναμή μας και οι αντοχές μας!

      Διαγραφή
  9. Εστω και μια μικρη ελπίδα να υπαρχει πως οι καινουργιες γενιες θα αγαπησουν αυτον τον πλανητη που τον λενε ΓΗ...τοτε Μαρία μου θα μεγαλωσει αυτη η ελπίδα και θα γινει προσπαθεια.. μπορεί να ειναι λιγοι αυτη που εχουν βαλει το λυθαρακι τους γι αυτον τον σκοπό ...αλλα ας προσεξουμε και εμεις να φερόμαστε με σεβασμο στο περιβαλον μας..για μια καλυτερη ποιοτητα ζωης..!!!
    Να είσαι καλα Μαρια μου ας κανει ο καθενας μας την αντισταση του με οτι μπορεί..
    Καλο καλοκαίρι την αγαπη μου φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Σμαραγδούλα μου, να ξεκινήσουμε από το σπίτι μας, τον κήπο μας τα δικά μας ζώα και φυτά, και μετά πάμε στη μεγαλύτερη εικόνα.
      Τα παιδιά και τα εγγόνια μας θα μας βλαστημούν, φοβάμαι...
      Σ' ευχαριστώ πολύ, καλό καλοκαίρι να περάσεις και εσύ με χαρά και ξεκούραση.
      Φιλιά με πολλή αγάπη κι από μένα Σμαραγδούλα μου :)

      Διαγραφή
  10. Κάποτε διάβαζα βιβλία επιστημονικής φαντασίας και δεν πίστευα ότι η γη καταστράφηκε ολοσχερώς αρκετές φορές.
    Νομίζω ότι πάμε να την καταστρέψουμε για άλλη μια φορά κι αφού επουλωθούν οι πληγές της, θα ξαναγυρίσει η ζωή επάνω της.
    Εύχομαι από πιο νοήμονα όντα αυτή την φορά.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλουν λέει να βρουν άλλο πλανήτη για να μετοικήσουμε όσοι κριθούμε άξιοι να διαιωνίσουμε εκεί το είδος μας. Χμμμ...εμείς δεν το βλέπω να προλαβαίνουμε ευτυχώς. Θα αφήσουμε τα κοκκαλάκια μας στα..πάτρια εδάφη χαχα.
      Είναι γελοίο όλο αυτό. Ζούμε σε ένα παράδεισο και δεν το εκτιμάμε.
      Έχω ένα όνειρο Ρένα, θα ήθελα πριν πεθάνω να έχω προλάβει να γνωρίσω τον πλανήτη που με φιλοξενεί. Φιλοξενούμενοι είμαστε απλά και μάλιστα απ' τους χειρότερους.
      Κι εσύ να είσαι καλά Ρένα μου, καλό απόγευμα, καλό καλοκαίρι
      Σε φιλώ γλυκά :)

      Διαγραφή
  11. Πρέπει να παρθούν τεράστια μέτρα και άμεσα!
    Να σώσουμε ό,τι σώζεται τουλάχιστον.

    Τί ωραίο βιντεάκι, η φύση μας είναι σαν μαγική εικόνα!!!

    Καλό απόγευμα Μαρία μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνούμε όλοι μας σε αυτό πιστεύω ψαροματάκι μου.
      Μακάρι να συσπειρωθούμε μια φορά για κάτι καλό.
      Ο παράδεισός μας, η μαγική μας εικόνα! Ναι ναι...
      Καλό απόγευμα κούκλα μου :)

      Διαγραφή
  12. Όσο δεν τελειώνει ο άνθρωπος Μαρία μου θα διαρκεί η λυσσαλέα μάχη του καλού ενάντια στο κακό, της δημιουργίας ενάντια στην καταστροφή,της ομορφιάς ενάντια στην ασχήμια,του φωτός ενάντια στο σκοτάδι κ.λ.π.
    Ποιος θα βγει νικητής κανείς δεν ξέρει.Η ζωή θα αποφασίσει αν θα συνεχιστεί θριαμβευτής ή,θα μας βαρεθεί και θα πάρει των οματιών της....

    Φιλιά σου και καλό καλοκαίρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει ράμματα για τη γούνα μας Λυγερή μου. Πότε θα μας το δείξει; Ε...σιγά-σιγά μας μιλάει, μας προειδοποιεί αλλά ποιός ακούει;
      Σ'ευχαριστώ Λυγερή μου επίσης κι εσύ να περάσεις όμορφα.
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Είμαστε τυχεροί που γεννηθήκαμε στην Ελλάδα και στην Ευρώπη, και δε βιώνουμε την πείνα, την δυστυχία τους διωγμούς την εκμετάλευση που δέχονται σε άλλες χώρες. Το χρέος μας είναι να κάνουμε κάτι για να σταματήσει αυτό, αλλά πώς να αφήσουμε τη βόλεψη του καναπέ μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσο το σκεφτόμαστε υπάρχει ελπίδα Νατάσσα μου. Το εύχομαι δηλαδή.
      Όταν εντοπίσει κανείς το πρόβλημα θα πρέπει και να το λύσει κάποια στιγμή. Πόση αυτοκαταστροφή πια;
      Να είσαι καλά. Καλά να περνάς:)

      Διαγραφή