Αναρτήσεις

Κυριακή 28 Ιουλίου 2019

Μικρά θαύματα





Δάφνη Αγγελίδου 



Πρωί.
Το κελάδημα ενός πουλιού με ξεσηκώνει.
Θέλω να πάρω τους δρόμους, να περπατήσω στον ήλιο.
Ο δρόμος ν’ αλλάζει όταν αλλάζει το βήμα μου.
Ν’ αφήνω πίσω μου το γκρίζο και εμπρός μου να ανοίγονται  μονοπάτια μέσα σε χωράφια κίτρινα. Να γίνεται μια έκρηξη χρωμάτων σε κάθε στροφή.
 Ο δρόμος να μην τελειώνει στην Ηρώων Πολυτεχνείου αλλά σε μια λίμνη που πάνω της να καθρεφτίζονται τα άσπρα σποραδικά σύννεφα και το μπλε του ουρανού.
Να μην υπάρχει το φανάρι για να περάσω απέναντι αλλά μια γέφυρα από σκοινί ή ένα πέτρινο γεφύρι, χορταριασμένο από την υγρασία του βουνού.
Να δω στη θέση του γειτονικού βενζινάδικου, μια φάρμα με άλογα, να γυροφέρνουν τον ξύλινο φράχτη.
Να περπατώ μ' ένα κόκκινο σύννεφο στο λαιμό που να δίνει πάθος στις σκέψεις μου.
 Η καφετέρια στον πεζόδρομο, με τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα και τις εξατμίσεις που μας σημαδεύουν, να γίνει πεζούλι στην άκρη ενός χειμάρρου με τις σταγόνες του να μας ραντίζουν το πρόσωπο.

Εκεί να περιμένεις - ψιθυρίζοντας ένα ερωτικό τραγούδι - για να μου πεις πως ακόμα μ' αγαπάς κι η βεβαιότητα αυτή να φτιάχνει στο βλέμμα σου όμορφα σχήματα, όπως εκείνα της πάχνης πάνω στα τζάμια.
Καμιά αμφιβολία…
Καμιά μετέωρη σκέψη…
Καμιά μετέωρη λέξη… που να μικραίνει, έστω και λίγο, την προσμονή του «μαζί».


Ane Brun - Big in Japan





Alphaville - Big In Japan 





37 σχόλια:

  1. Να μπορείς να πεις "σ΄αγαπώ" απ΄όπου και αν βρίσκεσαι...
    Να μπορείς ν' αγκαλιάσεις γιατί βλέπεις τον άλλο στον εαυτό σου...
    Να μπορείς ν΄αποδέχεσαι όχι γιατί πρέπει αλλά γιατί το λέει η καρδιά σου!

    Και να στέλνεις ΑΦιλάκια χωρίς μετέωρες σκέψεις!

    ΥΓ: Κείμενο που "μιλά" και τραγούδια που συνοδεύουν την γλύκα του κειμένου! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα φιλάκια "απευθείας" και επίσης η αγάπη "απευθείας" είναι το καλύτερό μου Στεφανία μου :)
      To έμαθα με πολύ κόπο αυτό το τρίτο που γράφεις:"Να μπορείς ν΄αποδέχεσαι όχι γιατί πρέπει αλλά γιατί το λέει η καρδιά σου!" Ο κόπος έγκειται στο γεγονός πως όταν η καρδιά το λέει, κλωτσάει ο νους! Αυτά τα δυο μια ζωή στα μαχαίρια:)
      Να περνάς όμορφα σε αιώρες πίνοντας βυσσινάδες. Έτσι σε φαντάζομαι!!
      Πολλά φιλιά με αγάπη!

      Διαγραφή
  2. Αυτό είναι μεγάλο κι όχι μικρό θαύμα.
    Εύχομαι κι εγώ να πραγματοποιηθεί όμως.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι Ρένα μου και μάλιστα επιστημονικά αποδεδειγμένο. Ο εγκέφαλός μας λέει είναι ένα τέλειο εργαστήριο χημικών αντιδράσεων, κάτι σαν την ατομική βόμβα από την ανάποδη. Αντί να καταστρέφει τον κόσμο, μπορεί να τον αναπαράγει σε διάφορες εκδοχές :)) ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες.
      Σ' ευχαριστώ πολύ κι εσύ να περνάς όμορφα.
      Φιλάκια κι από μένα :)

      Διαγραφή
  3. Ένα οδοιπορικό γεμάτο θαύματα. Μια στράτα γεμάτη όμορφες εικόνες. Δύο τραγούδια που συνόδευαν πάντα μα πάντα τα νεανικά μας πάρτυ και καλοκαιρινά δρώμενα στην δεκαετία 1980-90.
    Πόσο αξίζει μια θετική ματιά στη ζωή μας ικανή να ζωγραφίσει με παστέλ χρώματα ακόμα και εκείνα τα πιο γκρίζα. Πόσο.
    Στέλνω τα φιλιά και τις καλησπέρες μου σε μια σου σκέψη που πάντα έχει μέσα της τη δύναμη της ζωής.
    Μαρία μου να περνάς καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Γιάννη μου! Παρτάκια-παρτάκια ε; Όμορφο τραγούδι, καλοκαιρινό και με τη δροσιά μιας νοσταλγικής εποχής. Θετική ματιά; Ε ναι. Ο ήλιος και η ζέστη ανεβάζουν στα ύψη την σεροτονίνη ορμόνη στον εγκέφαλο και δεν αφήνουν περιθώρια για μαύρες σκέψεις :))
      Κι εσύ να περνάς τέλεια Γιάννη μου και μείωσε παρακαλώ την πολλή δουλειά τις μέρες του καύσωνα. Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  4. Μερικές φορές αυτό που θυμάσαι είναι πιο δυνατό από αυτό που έζησες.Μιλάω για μένα και τον δρόμο που πήρε η σκέψη με τα γραφόμενα και τα τραγούδια σου.
    Καλησπέρα φιλενάδα μου να είσαι καλά, σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ θα ήθελα να μπορούσα να τρυπώσω στο μυαλό σου Βιργινία μου :)
      Tι να σκέφτηκες άραγε; :)
      Kαλό και ήρεμο βραδάκι φιλενάδα μου!!

      Διαγραφή
  5. Αυτά τα μικρά θαύματα γίνονται όταν υπάρχει η αγάπη και η φαντασία ταξιδεύει...
    Υπέροχη η επιλογή των τραγουδιών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ελένη μου! Ναι, αυτά τα δυο μαζί, μπορούν να προκαλέσουν μικρά καθημερινά θαυματάκια που ομορφαίνουν τη διάθεσή μας :)
      Σ'ευχαριστώ, χαίρομαι που σου άρεσαν.
      Καλό βράδυ, φιλιά!!

      Διαγραφή
  6. Και κάπως έτσι μετατράπηκε ο πολύβουος Πειραιάς στο πιο γραφικό τοπίο..
    Μ'ενα Σ'Αγαπώ που κλείνει μέσα του όλα τα μονοπάτια, τα χρώματα, τα πέτρινα γιοφύρια, τις φαρμες και τους ουρανούς των ονείρων σου...

    Ευχαριστώ για το μοναδικό αυτό μονοπάτι που χαραξες αντί για την Ηρώων Πολυτεχνειου..

    Χαιρετώ με αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι όμορφα που το γράφεις Σμαραγδούλα μου!!! "...ενα σ'Αγαπώ που κλείνει μέσα του όλα τα μονοπάτια, τα χρώματα, τα πέτρινα γιοφύρια, τις φάρμες και τους ουρανούς"..
      Κι εγώ σ' ευχαριστώ που το περπάτησες μαζί μου.
      Φιλάκια με αγάπη κι από μένα :)

      Διαγραφή
  7. Καλή δροσιά Μαρία !:)Καταπληκτική εικόνα ένα μεγάλο καταπράσινο δέντρο σε κόκκινο φόντο με ένα ερωτευμένο ζευγάρι να κάνει σχέδια για τη ζωή ..
    Μου αρέσει που αντικαθιστάς το γκρίζο τσιμέντο με χωράφια , φυτά , δέντρα , χείμαρρους , ρυάκια .
    Τα τραγούδια αγαπημένα όπως και να ερμηνευθούν !! Ωραία κίνηση κάνεις με τις δύο διαφορετικές αποδόσεις !!
    Καλό βράδυ !! καλό μήνα !! καλό ξημέρωμα :)
    Σε φιλώ ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ για την παρουσία σου και το όμορφο σχόλιό σου Κυριακή μου!
      Μόνο η φύση μας παρηγορεί και δίνει προοπτική στη ζωή μας. Σε συνδυασμό με την αγάπη γίνονται θαύματα!.
      Καλά να περνάς φιλενάδα μου και η δροσιά σε σας είναι σίγουρα εξασφαλισμένη :)
      Πολλά φιλια!!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν οι δυο εκδοχές του τραγουδιού

      Διαγραφή
  8. Για μια στιγμή πίστεψα, ότι μπορεί να γίνει...γιατί όχι; Αυτή δεν είναι και η ουσία του καλοκαιριού μας!!! Να ζήσουμε λίγο διαφορετικά, σπάζοντας την καθημερινότητα μας; Ήλιος,φως, κάψα!!! Πόσο μου αρέσει!!! Πόσο πιο όμορφα, πιο αισιόδοξα γίνονται όλα!
    Καλά να περνάς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιnception Bασίλη :)
      Όνειρο μέσα στ' όνειρο! Πράγματι θα ήταν υπέροχα να μπορούσαμε με τη δύναμη της σκέψης να αλλάζαμε και στην πραγματικότητα το περιβάλλον μας.
      Σ' ευχαριστώ πολύ κι εσύ να περάσεις τέλεια το υπόλοιπο του καλοκαιριού!

      Διαγραφή
  9. Ποσο ευκολα μπορουμε να μεταμορφωσουμε την καθημερινοτητα μας με δυο σκεψεις ..με δυο στιχους.. και με ενα πολύ ομορφο τραγουδι και στις δυο εκδοχες του Μαρια μου (μου αρεσε καλύτερα η πρωτη) ποσο ομορφα μπορουν να γινουν τα ονειρα με αυτο το ΜΑΖΙ...!! ας σκεπασουμε με ομορφια την ασκημια.!!! πολύ ομορφες σκεψεις!!!
    Να περνας ομορφα οτι και να κανεις..καλο Αυγουστο φιλη μου.. !!!😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα Σμαραγδάκι μου, η πρώτη εκτέλεση με ηρεμεί.
      Να είμαστε καλά για να μπορούμε απερίσπαστοι να ονειρευόμαστε ξύπνιοι μια πιο όμορφη ζωή και λίγο-λίγο θα καταφέρουμε κάτι να αλλάξουμε γύρω μας. Όσο πατάει η γάτα αλλά κάτι θα είναι κι αυτό απ' το τίποτα.
      Το "μαζί" είναι μαγική λέξη :)
      Σ' ευχαριστώ πολύ, εύχομαι κι εσύ να περάσεις έναν υπέροχο Αύγουστο!!!!

      Διαγραφή
  10. Έρχομαι πρώτη φορά στο blog σου.Βλέπω που γράφεις στο (με το φεγγαρι αγακαλια) και σκέφτηκα να περάσω να δώ τι γράφεις.
    Είναι πραγματικά η ομορφότερη λέξη το μαζί.Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από το να αισθάνεσαι αγάπη και να μπορείς να κάνεις όνειρα για κάτι καλύτερο.
    Θα έχεις παρατηρήσει οτι λατρεύω την μουσική.
    Το Big In Japan είναι ένα από τα αγαπημένα μου τραγούδια από τα 80s.
    Επειδή δεν ξέρω τι μουσική σου αρέσει περισσότερο θα σου στείλω ένα δικό μου αγαπημένο που πιστεύω ότι ταιριάζει με το κείμενο σου.
    https://www.youtube.com/watch?v=iMW5c1GPoPs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χαίρομαι πολύ για την επίσκεψή σου Ανώνυμε. Το τραγούδι που μας χαρίζεις είναι και δικό μου αγαπημένο όπως αγαπημένη είναι και η δεκαετία του '80 που μας λέει ακόμα πολλά.
    Μαζί λοιπόν στα μικρά ταξίδια του νου που κάνουν σε όλους μας τα μαγικά τους.
    Σ'ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και το σχόλιό σου και ειδικότερα για την μουσική επιλογή σου.
    Καλό απόγευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου.Επειδή μου αρέσει να ψάχνω στην ζωή μου και να ανακαλύπτω αξιόλογα πράγματα,ανθρώπους ετσι ψάχνω και στο ιντερνετ σελίδες (εκτος facebook) να διάβαζω αξιόλογα κείμενα και να γνωρίζω ανθρώπους που ψάχνουν λίγο πολύ το ίδιο με μενα.
      Εάν θέλεις και εχεις χρόνο να ακούσεις http://www.akous.gr/player/inlove

      https://www.e-radio.gr/ManCode-Radio-Internet-Radio-i2195/live

      Μάριος.

      Διαγραφή
    2. Xαίρω πολύ Μάριε! Μοιραζόμαστε το ίδιο όνομα :)
      To τραγούδι γνωστό και αγαπημένο. Σε αυτή την εκτέλεση μου κάνει πιο παρεϊστικο και μου αρέσει πολύ. Μου φέρνει στο νου μια θάλασσα που στραφταλίζει κάτω από το φως του ήλιου κι εγώ στη σκιά ενός πεύκου με το ραδιοφωνάκι στο αυτί να απολαμβάνω ένα υποβρύχιο.
      Σ' ευχαριστώ πολύ.
      Καλημέρα!!

      Διαγραφή
  12. βασικά με σκότωσες με την εξάτμιση που μας σημαδεύει αλλά κάπου έπρεπε να το περιμένω καθότι είσαι και κίλερ!
    Προσωπικά δεν θα επιθυμούσα να μην είμαι μαζί σου μπρρρ είσαι ο φόβος και ο τρόμος της πένας χαχαχα
    Δεν θέλει κόπο θέλει τρόπο, όπως η γαμάτη (ωχ ποιος είπε αυτή την λέξη, όχι όχι εγώ πάντως) εκτέλεση του big in japan !!!
    Καλημέρα εκεί σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλώς το κορίτσι!
    Δεν έχω φονικές προθέσεις, αλήθεια το λέω χαχα, αμύνομαι μόνο. Αλλά καμιά φορά όταν αμύνομαι είναι σα να επιτίθεμαι. Αλλοπρόσαλλες καταστάσεις αυτές που όμως, είμαι σίγουρη, πως εσύ καταλαβαίνεις απόλυτα.
    Περιμένω το ταξιδιωτικό σου αφήγημα με προτεινόμενο τίτλο "Ένα ταξίδι στη Χώρα του Άλλοτε" χαχα.
    Πολλά φιλιά και θα τα λέμε συχνότερα έτσι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα.Με μουσική. https://www.e-radio.gr/ERT-Kosmos-936-Athens-i113/live
    Για να αλλάξει η διάθεση και να δροσίσουμε λίγο την καυτή Κυριακή!!!!(Ας είναι καλά τα κλιματιστικά!!!!!)
    Μάριος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μάριε!
      Η ζέστη καλά κρατεί κι εμείς εδώ, σ' αυτή την πόλη, που ανήκουμε σε μια ξεχωριστή συνομοταξία εγκεφάλων, αρπάζουμε τη "δροσιά" κατακαλόκαιρο απ' όπου μπορούμε. Η επιλογή σου; Ξεσηκωτική! :))
      Σ'ευχαριστώ πολύ και Χρόνια σου Πολλά, μέρα που έρχεται :)

      Διαγραφή
  15. Η ξέφρενη ασύνορη φαντασία σου, Μαρία μου, είχε δεν είχε ,έκανε το θαύμα της.
    Με παρέσυρε στην άκρη του χειμάρρου της προηγούμενης ζωής μου. Οι σταγόνες του-λέξεις- ράντισαν πάλι το πρόσωπό μου. Εκείνες οι λέξεις που ορίζουν την δική μου συνθήκη του «μαζί» κατατεθειμένη στης Ψυχής τα Λόγια στο Path to 2007

    ΠΑΜΕ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΑΖΙ....

    Βιαζόσουν να περάσεις και το φανάρι σούκλεινε το δρόμο.

    Σε κοίταζα με νάζι, σ' άγγιζα απαλά .Σού λεγα δεν πειράζει ένα λεπτό πάρα πάνω μαζί.
    Αν ήταν και δεν σ' άρεσε το στέκι που πηγαίναμε σού λεγα μη σε νοιάζει,
    μαζί νά μαστε και δεν πειράζει.
    Όταν με ρώταγες θυμάμαι "που πάμε;" σού λεγα :" Όπου με πας θα πάω "
    μαζί σου, νάμαι κι όπου νάμαι."
    « Μαζί με Σένα θα ταξιδέψω ως την άκρη τ΄ ουρανού"
    Στον Χατζηδάκη εντολή δίνει ο Θεός να γράψει κι ήταν η ώρα ανοιχτή.
    Με χόρευες. Το πρωτακούσαμε μαζί

    «Κανείς δεν θα με πάρει από σένα ορκιζόσουν στο φεγγάρι.
    Πάνω στην θάλασσα μού ταζες σεργιάνι.

    Όταν ένοιωσες να τελειώνει ο χρόνος σου στη γη
    θλιμμένα χαμογέλασες "Μη λυπάσαι κορίτσι" μου είπες
    «Όπου θέλεις πάμε με τα πόδια ..... ΜΑΖΙ!!!»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Λυγερή μου που μοιράζεσαι μαζί μας τις σκέψεις και τα απύθμενα αισθήματά σου για το δικό σου ΜΑΖΙ, που δεν σβήνει ποτέ ούτε μπορεί να το ξεθωριάσει ο χρόνος και συνεχίζει να παραμένει ζωντανό μέσα σου πέρα από κάθε άλλη σύμβαση. Σε νιώθω και καταλαβαίνω τις διαδρομές του μυαλού και της ψυχής σου.
      Η αγάπη ζει, ακόμα κι όταν φύγει ο ένας απ' τους δυο.

      "...Αχ αγάπη μου, αγάπη
      διαμαντάκι μες τη στάχτη
      και νησάκι που 'χει φάρο
      ένα μεθυσμένο γλάρο
      γύρω σου που φτερουγίζει
      τ'όνομά σου συλλαβίζει
      σημαδεύει τη ματιά σου και αφήνεται.

      Διαγραφή
  16. Χρόνια πολλά για την γιορτή μας αύριο.Με υγεία και χαρά πάντα.Να μας προσέχει πάντα η Παναγία μας.
    Μάριος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ξέχασα κάτι. https://www.youtube.com/watch?v=HxyY0_x2fec
    https://www.youtube.com/watch?v=nPLV7lGbmT4
    https://www.youtube.com/watch?v=Jy2VGRDxSvU

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ φίλε μου, με όλη μου την καρδιά για το χαμόγελο και τα πανέμορφα τραγούδια που μου χάρισες. Εγώ τί να σου χαρίσω; Πού να το αφήσω; Κάτι Θα σκεφτώ :)

      Διαγραφή
  18. https://www.youtube.com/watch?v=s-Rj2I8ZPDE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μου αρέσει κι αυτή η εκτέλεση Μάριε.
    Σ'ευχαριστώ πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Με συνεπήρες με τα λόγια, τις σκέψεις, τις εικόνες των μικρών θαυμάτων σου, Μαρία μου!! Και, ναι! Μου έφτιαξες τη διάθεση τόσο, που ξέχασα τον πόνο που συνοδεύει το άσχημο διάστρεμμα του ποδιού μου!!
    Απ' την ψυχή ξεκινάνε όλα κι εσύ την βοήθησες να ηρεμήσει κάνοντας ένα μικρό θαύμα!!
    Σ' ευχαριστώ και σε φιλώ!
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Διάστρεμμα; Ωχ...πονάει πολύ, ξέρω...ξέρω!
    Ακινησία, όχι κάτω, να κρέμεται, γιατί χειροτερεύει ο πόνος και μέρα με τη μέρα θα περνάει.
    Περαστικά γρήγορα εύχομαι Μαρίνα μου και χαίρομαι που αυτό το κείμενο σε βοήθησε να ξεχαστείς και να χαλαρώσεις λιγάκι.
    Πολλά γλυκά φιλάκια από μένα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή