Αναρτήσεις

Παρασκευή 31 Μαΐου 2019

γιατί ο έρωτας...






 ...γιατί ο έρωτας δεν είναι ούτε άνοδος, ούτε κάθοδος αλλά ένα σταθερό σημείο, μια λίμνη με βάθος, υδρόβια φυτά και σιωπή.

γιατί όσο περισσότερο ερωτευόμουν τόσο περισσότερο σιωπούσα και περίμενα να τη δω να βυθίζεται στα θαλερά νερά ανίσχυρη και παραδομένη 

γιατί με καθήλωνε

στροβίλιζε το νου μου γύρω από τον κόσμο της

γιατί όλη μέρα ζούσα με την ανάμνηση της προηγούμενης νύχτας και την προσμονή της επομένης

και ήταν οι νύχτες εκείνες ταξίδια στο άγνωστο

σάλπαρα, με γαλέρα το κορμί της, για να διασχίσω τον ερεβώδη ωκεανό ενός ανοίκειου πόθου

και  πάντα, στο τέλος, ανακάλυπτα ένα νέο τόπο με άγνωστη ενδοχώρα και βραχώδεις ακτές

επειδή ήταν ανεξερεύνητη

δεν κατακτιόταν ποτέ ολοκληρωτικά και 

μ' έκανε να νιώθω αιώνιος κονκισταδόρ...



(απόσπασμα:  "Οι από των κήπων" )


Dr. Project Point Blank ~ A Song For V.



17 σχόλια:

  1. καλησπέρα Μαρία!
    Πρώτα πρώτα να πω, τί επιλογή ωραιά τραγουδιού αυτή!!!
    Απολαυστικότατο!

    Αυτό είναι έρωτας, όσον αφορά τους στίχους του υπέροχου ποιήματος, ή μάλλον το απόλυτο του έρωτα μέσα σε λίγες λέξεις.
    Θα σταθώ στη φράση
    ''γιατί όσο περισσότερο ερωτευόμουν τόσο περισσότερο σιωπούσα και περίμενα να τη δω να βυθίζεται στα θαλερά νερά ανίσχυρη και παραδομένη''
    Δεν θέλω να απογοητεύσω τον ήρωα του ποιήματος, αλλά συνήθως ο ένας εκ των δύο είναι ο ανίσχυρος και παραδομένος, κι είναι ολοφάνερο πως πρόκειται για τον ίδιο :-)
    Δεν ξέρω αν δίνει μια συνέχεια ο ποιητής, αλλά εγώ εύχομαι σε όλους τους ερωτευμένους να βρίσκουν αυτή την πολύτιμη και πολυπόθητη ανταπόκριση, ακόμη κι αν ο άλλος δεν πέσει στα βαθιά, μια έστω ελαφριά ανταπόκριση είναι δικαίωση.

    Αιώνιοι εξερευνητές / κονκισταδόρες θα θέλαμε να είμαστε όλοι.
    Το αλατοπίπερο της ζωής λένε, δεν ξέρω!

    Ωραία φωτεινή κι ευχάριστη πινελιά συμπλήρωσες στο λίγο βροχερό απόγευμα μου
    τα φιλιά μου :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ώρα κοντεύει τέσσερις και δεν έχω ύπνο, έβαλα και το τραγούδι που μας αρέσει και θα απαντήσω στα όμορφα που γράφεις ψαροματάκι. Δεν μπορώ να διαφωνήσω μαζί σου.
      Ο ένας απ'τους δυο αγαπάει πιο πολύ αυτό είναι κανόνας αλλά έχει και τις εξαιρέσεις του. Ο ήρωας είναι ακριβώς όπως τον περιγράφεις. Αιχμάλωτος των δικών του συναισθημάτων, ελπίζει σε μια κάποια ανταπόδοση.
      Και σ'αυτό που γράφεις τόσο ωραία "Αιώνιοι εξερευνητές / κονκισταδόρες θα θέλαμε να είμαστε όλοι.Το αλατοπίπερο της ζωής λένε, δεν ξέρω!" Σου απαντώ "Ξέρω..ξέρω αυτό είναι!!" :))
      Σ'ευχαριστώ πολύ Στέλλα μου.
      Αύριο θα είναι μια καλύτερη μέρα :))

      Διαγραφή
  2. ...my heart will burn to light your way,
    I'll be there,
    I'll be your man.

    ...Η καρδιά θα καίγεται για να φωτίσει τον δρόμο σου,
    Θα είμαι εκεί,
    θα είμαι ο άνθρωπος σου.

    Λόγια αγάπης που ούτε ο βαθύτερος έρωτας μπορεί να σβήσει!
    Τυχεροί όσοι έχουν υπάρξει ερωτευμένοι και κρατούν μια παρόμοια αγάπη "εκεί" στη καρδιά τους...
    Υπέροχο κείμενο και συγκλονιστικό τραγούδι, ευχαριστούμε!

    ΑΦιλάκια πάντα αγάπης Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σ'ευχαριστώ Στεφανία που ήρθες και μας έφερες τη μαγική σου αύρα.
      Ο έρωτας, αυτός ο κλέφτης, από μένα έκλεψε τα φτερά κι από σένα το μέλι μέλισσα (τραγούδι του Λουδοβίκου των Ανωγείων)
      Ο έρωτας λέω συχνά είναι η αγάπη των ονειροπόλων.
      Καλό ξημέρωμα όμορφη Αιναφετς!
      Πολλά γλυκά φιλιά και από μένα :)

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα Μαρία μου,
    φλογερά λόγια για μακρινά και ξεχασμένα συναισθήματα.
    Όμορφο Σαββατοκύριακο να έχουμε αγαπημένη μας φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί τόση συγκατάβαση Γιάννη;
      Ο έρωτας είναι εκεί έξω και περιμένει. Φόρεσε μόνο το πιο γλυκό χαμόγελό σου για να σε αναγνωρίσει.
      Όμορφο να είναι και το δικό σου Σαββατοκύριακο φίλε μου και θυμίσουν πως οι μοιραίες συναντήσεις δεν υπακούουν σε κανόνες.
      Καλό ξημέρωμα!!

      Διαγραφή
    2. Πέρασε πια ο καιρός που έβλεπα καλόδεχτα και ανοιχτά τις μοιραίες συναντήσεις Μαρία μου. Τώρα πια μόνο φόβος, περισυλλογή και εσωστρέφεια. Μέχρι εκεί. Ο έρωτας είναι για άλλους. Εκεί που θα τον τιμήσουν.
      Καλό μήνα κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  4. Αυτό είναι το μυστικό για να έχεις τον άλλον μια ζωή στην τσίτα και να σέρνεται στα πόδια σου!
    Να μην τον αφήσεις να σε κατακτήσει ποτέ ολοκληρωτικά!
    Ωραίο απόσπασμα Μαρία Γ.!
    Και τι είναι αυτό το "Οι από των κήπων";
    Ποίου ή ποίας είναι;
    Πες μου να μαθαίνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο ημιτελές, στο ανολοκλήρωτο βρίσκεται το μυστικό λες και συ Αρτίστα του βωβού.
      Κάτι θα ξέρεις ;)
      Ποιον παίδεψες με το ακαταμάχητο στυλ σου; :)
      Το απόσπασμα είναι από μια ανέκδοτη νουβέλα που κρύβεται στο συρτάρι μου.
      Καλό ξημέρωμα και σ'ευχαριστώ πολύ Αρτίστα του βωβού!

      Διαγραφή

  5. Τι τραγούδι φιλενάδα συναρπαστικό!Ένα αριστούργημα!
    Δεν το γνώριζα.
    Φανταστική κιθάρα, στίχοι και φωνή που τρυπώνει κατευθείαν στην καρδιά!
    Δεν έχω ακούσει τίποτα σαν αυτό, παρόλο που είμαι λάτρεις της μουσικής με εμπειρία!
    Θα μπορούσα να το ακούω για ώρες...
    Σ' ευχαριστώ Γλυκιά μου Μαρία.
    Ενθουσιασμένη σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μένα μου έκλεψε την καρδιά Βιργινία μου!! Έχει αυτή τη ρετρό ατμόσφαιρα που θυμίζει και φιλμ νουάρ -που είσαι Γιάννη να μας το σχολιάσεις;-
      Το ακούω για ώρες χαχα
      Κι εγώ σ'ευχαριστώ πολύ φιλενάδα μου και χαίρομαι που πέρασες καλά.
      Καλό ξημέρωμα με πολλά φιλιά και από μένα.

      Διαγραφή
  6. Εκπληκτικό τραγούδι.
    Αχ αυτός ο έρωτας...
    Πολλά φιλιά, Μαρία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πανέμορφο Mia μου!!
      Ο έρωτας εμπνέει καλή μου.
      Καλό ξημέρωμα και φιλάκια από μένα :)

      Διαγραφή
  7. Ναι διότι η ζωή πρέπει να είναι έρωτας. Έρωτας του Κάλλους (σε όποιο επίπεδο και αν το ορίζει έκαστος), όπως μου έρχεται στο μυαλό τελευταίως.

    (ακόμα η τριβή με ένα επιστημονικό ερώτημα συχνά είναι (κανονικά πάντα πρέπει να είναι) έρωτας, με συναισθήματα όπως αυτά που εκφράζει το ποίημα, και φυσικά με αδύνατη την ολοκληρωτική κατάκτηση)

    Χαιρετισμούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλώς το Γιάννη!!
    Μας έλειψες το ξέρεις; Όμως καταλαβαίνω πολύ καλά πως ήταν οι πολλαπλές σου υποχρεώσεις που σε κράτησαν μακριά.

    Ο έρωτας σε όλες του τις μορφές παρακινεί τη δημιουργία μέσα μας. Και ναι, ακόμα κι όταν πρόκειται για ένα επιστημονικό αντικείμενο.
    Συμπέρασμα: Εσύ Γιάννη είσαι πάντα ερωτευμένος :) Χαίρομαι αλήθεια.
    Καλή συνέχεια σε ό,τι κάνεις και όταν σου μένει χρόνος και διάθεση να γράφεις για μας.
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. είναι ένα σταθερό σημείο γοητείας ... τι να λέμε τώρα?
    α ναι, να πούμε για το συρτάρι ..βρήκα και εγώ κάτι που να με γοητεύει και δεν εκδίδεται λέει ...ουφ!
    Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή