Αναρτήσεις

Κυριακή 19 Μαΐου 2019

Το νου σας ρεμάλια...



                                         
                                              Tραγούδι και βίντεο...ΥΠΕΡΟΧΑ!!!


Οι καιροί δε σηκώνουν αστεία.
Σε λίγες μέρες θα πάμε να ασκήσουμε το εκλογικό μας δικαίωμα. 
Να μη γίνουν πάλι ατασθαλίες. 
Να σκεφτούμε πρώτα τον τόπο και μετά το στενό προσωπικό μας συμφέρον.
Πριν ξεκινήσετε για το εκλογικό σας κέντρο, πιείτε μια τσικουδιά, ένα τσίπουρο, ρίξτε και ένα πεντοζάλι, ή ένα τσάμικο ή ένα σέρα πολεμικό, ξέρετε,  τον πολεμικό πυρρίχιο των αρχαίων Ελλήνων για να ανάψουν τα αίματα.

 Μετά τη μεγάλη προδοσία του 2015 είμαστε πιο θυμωμένοι, πιο αποφασισμένοι, πιο έτοιμοι για άλματα.
Έτσι δεν είναι;
ΕΤΣΙ  ΔΕΝ  ΕΙΝΑΙΙΙΙΙΙ;  


Σ.Σ 
"Το νου σας ρεμάλια..."   (λίγο κλεμμένο από τη Μάνια που, με τη σειρά της, δανείστηκε λίγο την ατάκα του Κωνσταντάρα :)


26 σχόλια:

  1. Κι όχι μόνο.
    Κι ο χορός στο βίδεο είναι υπέροχος.
    Και τα μαλλιά του Λεωνίδα του Μπαλάφα, υπέροχα κι αυτά.
    Κι η τσικουδιά, δεν το συζητώ!
    Κι έχω μπουκάλια δύο, που μου έφεραν από τα Χανιά εφέτος!
    Κι έννοια σου, όλο έχω στο νου μου εκείνο το τραγούδι του Λουδοβίκου των Ανωγείων "Το όχι αποκοιμήθηκε στην αγκαλιά του ναι", που οι στίχοι μπορεί να μην έχουν σχέση με το 2015 (αν εννοούμε το ίδιο πράγμα, αλλιώς μόλις έγινα ρεζίλι), αλλά μου μοιάζει ταιριαστός ο τίτλος!
    Μη σε μέλει λοιπόν, γιατί μπορεί να είμαι κοντή, μα κοντή μνήμη δεν έχω!
    Άρα, όσον αφορά εμένα, μπορείς να κοιμάσαι ήσυχη τα βράδια!

    ΥΓ. Από τις πολύ αγαπημένες ατάκες του ελληνικού κινηματογράφου, που κατά την εφηβεία του γιού μου τη χρησιμοποιούσα συχνά-πυκνά, όταν ερχόταν οι φίλοι του να τον πάρουν να πάνε βόλτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα μαλλιά ομολογουμένως είναι το κάτι άλλο. Συμφωνώ Αρτίστα του Βωβού.
      H τσικουδιά είναι ένα θέμα για τους στομαχικούς αλλά προσθέτει όσο να πεις στο ντεκόρ.
      Το όχι που αποκοιμήθηκε στην αγκαλιά του ναι είναι η καλύτερη εκδοχή που θα μπορούσαμε να δώσουμε. Φοβάμαι όμως πως δεν αποκοιμήθηκε απλά. Μεταλλάχτηκε παιδί μου εντελώς.Και ρεζίλι εσύ ποτέ. Μην ξαναπείς τέτοια. Εσύ βάζεις τους τόνους στα άτονα θέματα.
      Κοντή..κοντή αλλά να που η φύση τα εξισορροπεί όλα και δίνει το ανάστημα αλλού Αρτίστα μου, στο μυαλό ας πούμε.
      Ωραία με σένα το λύσαμε το θεματάκι. Δηλώνεις παρούσα!
      Η ατάκα δηλαδή σου έλυσε τα χέρια. Εμ...έτσι είναι όταν μεγαλώνεις αγόρια :)
      Μερσί μποκού για το χαμόγελο Αρτίστα του Βωβού :)

      Διαγραφή
  2. Όπα, όπα, όπα και καλό μας βόλι!
    Δεν μιλώ για πολιτική για να μη χαλάνε οι ζαχαρένιες!
    Γιατί τελικά μόνο με χιούμορ αντιμετωπίζεται το τώρα μας!

    Πολλά τα ευχαριστώ Μαρία μου, για την ποιοτική προεκλογική σου "καμπάνια"!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι! Το τερπνόν μετά του ωφελίμου Στεφανία μου χαχα.
      Να σου πω, κι εγώ τη στροφή μου την έριξα χαχα
      Σ' ευχαριστώ πολύ καλή μου
      Πολλά φιλάκια κι από μένα!

      Διαγραφή
  3. Το ρεμάλια το αψηφώ. Δεν με αφορά μια και δεν είμαι θυμωμένη, ναι; Τι;;;; Μη φωνάζεις δεν είμαι λέω. Τέρμα οι θυμοί. Δεν μου πρόσφεραν τίποτε. Απλή απογοήτευση γιατί όλοι ένα και το αυτό! Σωστά;;;;;Λέω σωστά;;; Ή Έτσι δεν είναι;;;;;;
    Φιλάκια προεκλογικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστάαααα! μπατ...:) σκιάζομαι λιγουλάκι με τα πολλά ερωτηματικά σου. Nα μαζευτώ στην άκρη μου καλύτερα γιατί με σένα το παράκανα χαχα
      Φιλιά έτσι κι αλλιώς όμορφη Άννα!

      Διαγραφή
  4. Μαρία μου....
    ο τόπος.... χμμμ, έννοια που θέλει ξεκαθάρισμα. Που θέλει και κάτι άλλο μαζί της για γίνει σαφές.
    Για παράδειγμα, άλλο πράγμα σκέφτεται για τον τόπο ο Χ μεγιστάνας του πλούτου και διαπλεκόμενος επιχειρηματίας και άλλο πράγμα ο Ψ εργάτης του.
    Η Προσέγγιση για το "συμφέρον του τόπου" δεν είναι μία. Είναι πολλές. Το "εθνικό συμφέρον" για κάποιους ήταν η Μεγάλη Ιδέα. Για κάποιους άλλους ο εναγκαλισμός με τους κατακτητές.
    Όλοι για το συμφέρον του τόπου μίλαγαν.

    Ξέρω την αγωνία σου, τη συμμερίζομαι, λαμβάνω απόλυτα σοβαρά τις ..παρατηρήσεις σου.
    Ας βάλουμε πρώτιστα το λαϊκό ταξικό συμφέρον γιατί αυτό είναι και το δίκιο των ανθρώπων του μόχθου και της παραγωγής.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τί μας νοιάζει τώρα τι σκέφτεται ο μεγιστάνα και ο επιχειρηματίας;
    Μήπως δεν τα μάθαμε αυτολεξεί χρόνια τώρα;
    Μια χαρά τα "κατέουμε" σύντεκνε Γιάννη (να μπω κι εγώ κάπως στο κλίμα ε;)
    Αλλού είναι το θέμα. Σου αρέσει παιδί μου η τσικουδιά ναι ή όχι;
    Και κάτι τελευταίο:

    Ο τόπος μας είναι κλειστός, όλο βουνά
    που έχουν σκεπή το χαμηλό ουρανό μέρα και νύχτα.
    Δεν έχουμε ποτάμια δεν έχουμε πηγάδια δεν έχουμε πηγές,
    μονάχα λίγες στέρνες, άδειες κι αυτές, που ηχούν και πού
    τις προσκυνούμε.
    Ήχος στεκάμενος κούφιος, ίδιος με τη μοναξιά μας
    ίδιος με την αγάπη μας, ίδιος με τα σώματά μας.
    Μας φαίνεται παράξενο που κάποτε μπορέσαμε να χτίσουμε
    τα σπίτια τα καλύβια και τις στάνες μας.
    Κι οι γάμοι μας, τα δροσερά στεφάνια και τα δάχτυλα
    γίνουνται αινίγματα ανεξήγητα για την ψυχή μας.
    Πώς γεννήθηκαν πώς δυναμώσανε τα παιδιά μας;

    Ο τόπος μας είναι κλειστός. Τον κλείνουν
    οι δυο μαύρες Συμπληγάδες. Στα λιμάνια
    την Κυριακή σαν κατεβούμε ν' ανασάνουμε
    βλέπουμε να φωτίζουνται στο ηλιόγερμα
    σπασμένα ξύλα από ταξίδια που δεν τέλειωσαν
    σώματα που δεν ξέρουν πια πώς ν' αγαπήσουν.

    [πηγή: Γιώργος Σεφέρης, Ποιήματα, Ίκαρος, Αθήνα 1998 (19η έκδ.), σ. 55]

    Για αυτόν τον τόπο μιλάμε εδώ σύντεκνε Γιάννη μας. Το ΔΙΚΟ ΜΑΣ τόπο.
    Φιλί κι από μένα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βλέπω στο βίντεο εκείνη την πεταλούδα που θέλει να βγει στο φως και το τζάμι του παραθύρου την εμποδίζει. Τη βλέπω και κάνω τους συνειρμούς μου, τους συμβολισμούς μου. Δύσκολα τα πράγματα. Άντε να σταθώ στα πόδια μου, λέω κι εγώ, αδύναμα τα νιώθω αλλά θέλω να πιστεύω πως κρατάνε ακόμα, αλλά βλέπω και τα χτυπήματα να μην τελειώνουν. Μεταξύ μα καλά τα λέμε, αλλά τι κάνουμε με τη χυδαιότητα και το ρατσισμό που σ' όλη την Ευρώπη βρίσκει "πολιτική έκφραση"; Στο βίντεο όλοι λεβέντες σε μία ταβέρνα, νιώθεις να είναι όλοι μαζί, να λείπει μόνο μία αρχή, ένα ξέσπασμα και μετά όλα γίνονται. Εγώ γύρω βλέπω να βρίσκομαι σε μια ταβέρνα με τόσα σκουριασμένα και βρώμικα μυαλά που δεν μπορώ να τα νιώσω μαζί μου - πόσο μάλλον αυτοί. Βλέπω τις μεγάλες μάζες να κοροϊδεύονται από τις εξαγγελίες και τις υποσχέσεις - πόσο ανάγκη τις έχουμε, ε; Και στο μεταξύ ο τόπος μας είναι κλειστός, ένα σπίτι που οι τοίχοι του ξεφτάνε και πέφτουνε. Μια διαρκή επανάσταση ποτίζω μέσα μου, τη μεταφέρω παντού, σαν τους γραφικούς που πουλάνε το περιοδικό "Ξύπνα" στους δρόμους, μια διαρκής επανάσταση στους τρόπους μου, τη σκέψη μου, τη συμπεριφορά μου και βέβαια στην ψήφο μου, είναι μια προσωπική οδός.

    Πολλά -και ίσως περιττά - λέω. Μαζί είμαστε, Μαρία! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μεγαλύτερη γενναιότητα του ανθρώπου είναι η αποκοτιά του να πιστεύει και να ονειρεύεται το ανέφικτο.
      Υπήρξαν όμως στην πορεία της Ανθρωπότητας λαμπρές στιγμές αντίστασης και επανάστασης από ανθρώπους που πίστεψαν και ονειρεύτηκαν το ανέφικτο. Και παρ’ ότι ήσαν στιγμές μόνο, καθόρισαν ολόκληρες εποχές και γενιές ανθρώπων.
      Δεν ξέρω αν τελικά είναι μοιραίο τα πάντα να καταστραφούν και όλοι οι ονειροπόλοι να λουφάξουν στις σπηλιές τους. Όμως κάποιοι από αυτούς ζουν για κείνη τη στιγμή που θα μαζευτεί το μεγάλο πλήθος στις πλατείες όλου του Κόσμου και θα πάρει τα πράγματα στα χέρια του. Πρώτα η εξέγερση και μετά η επανάσταση. Και η εξέγερση ξεκινάει από τα θυμωμένα βλέμματα, την άρνηση συμμετοχής στην αθλιότητα, τη μεγάλη υπέρβαση.

      Βλέπεις τώρα τι έπαθα;
      Παρασύρθηκα από το εκ βαθέων σχόλιό σου και υπεραμύνομαι των ονειροπόλων.
      Δεν πειράζει σε τίποτα να τα λέμε Διονύση. Η κουβέντα παράγει ενέργεια που μπορεί στο τέλος να κινήσει και βουνά. Άλλωστε όλες οι μεγάλες κοινωνικές αλλαγές ξεκίνησαν από μικρές στιγμές, όπως το πέταγμα μιας πεταλούδας έξω από το παράθυρο ή ακόμα καλύτερα από την στιγμιαία κίνηση του καρπού να ρίξει στην υποδοχή της κάλπης τον κλειστό φάκελο μιας εφικτής προσδοκίας.
      Πολύ χαίρομαι το «μαζί» σου.
      Σ’ευχαριστώ πολύ για την αμεσότητά σου.
      Φιλιά και καλή εβδομάδα!

      Υ.Γ Γράφε..γράφε μήπως έστω κι έτσι κάτι αλλάξει γύρω :)

      Διαγραφή
  7. Οι εκλογές έρχονται και να δούμε τι θα βγάλουμε πάλι σαν τη γιουροβίζιον έγιναν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ας ελπίζουμε στο καλύτερο δυνατόν Νατάσσα μου.
    Να είσαι καλά.
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα! Τί μού'κανες πρωί-πρωί! Κι είμαι και Κρητικοπούλα (άλλο αν βρίσκομαι στο βουνό των Κενταύρων) και δεν είναι ν'ακούω λύρες και για τσικουδιές, αναστατώνομαι!!! Έτοιμη είμαι να κοπανήσω ένα ρακοπότηρο! (δε "μασάω" από ώρες!)
    Υπέροχο το τραγούδι φυσικά!
    Για μένα προσωπικά, σε γενικότερο επίπεδο, οι επιλογές είναι έως ανύπαρκτες, αλλά αναγκαστικά πρέπει να γίνει κάποια επιλογή... Τουλάχιστον στις "τοπικές" το τοπίο για μας είναι πιο ξεκάθαρο σ'έναν μικρό τόπο, γιατί τα περισσότερα πρόσωπα είναι γνωστά (οπότε και γνωστό το ποιός προσφέρει και ποιός δουλεύει για αυτόν τον τόπο) και, ευτυχώς, παίζουν και ανεξάρτητοι από κόμματα συνδυασμοί.
    Το νού μας, δε λες τίποτα! Κι η τσικουδιά/τσίπουρο, απαραίτητο και για πριν και για μετά!!!
    Υ.Γ. Ωραίος ο πυρρίχιος! Έτσι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Όλγα :)
      Πλησιάζουν οι μέρες και πρέπει να μαζευτούν τα μυαλά. Να γίνουν τα οριστικά ξεκαθαρίσματα.
      Αυτό που λες πως οι επιλογές είναι έως ανύπαρκτες είναι η ωμή πραγματικότητα. Όμως τις εξεγέρσεις τις έκαναν πάντα οι ονειροπόλοι.
      Μακάρι έστω με μια ρακή να έρθουν τα μυαλά στα ίσια τους.
      Σ' αφήνω να γλεντήσεις και να σου θυμίσω ένα τελευταίο ακόμα και οι Σπαρτιάτες πριν τον πόλεμο λούζονταν και χόρευαν.
      Ο πυρρίχιος και το πεντοζάλι βοηθούν πολύ στην ανύψωση του ηθικού :)
      Καλό βράδυ! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  10. Δεν ξέρω τι θα καταφέρουμε αυτή την φορά μα εύχομαι να σκεφτούμε τουλάχιστον να ψηφίσουμε άτομα άξια, εργατικά, μορφωμένα και όχι κάποιους τυχάρπαστους γυρολόγους. Αυτά και καλό βόλι.
    Φιλιά φιλενάδα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστά Βιργινία. Αυτό να κάνουμε οι περισσότεροι γιατί θα υπάρξει όπως πάντα και η φύρα.
      Να αρχίσουμε να γυρίζουμε τον τροχό βρε παιδί μου. Βαρύς αλλά τσουλάει ακόμα ανάθεμά τον.
      Φιλιά πολλά κι από μένα φιλενάδα μου!

      Διαγραφή
  11. Και συ εδώ , στην παρέα των ονειροπόλων που όμως δεν τους νικάει κανείς. Αυτό είναι το μεγαλύτερο πλεονέκτημά τους.
    Να είσαι καλά Αχτίδα μου.
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλό βράδυ Μαρία ! :) Τι να πιστέψει κανείς και εμπιστευθεί πέρα από τη δική του δύναμη , όταν οι ψευδείς ειδήσεις (fake ενημέρωση ) έγινε κανόνας σε καθημερινή βάση από τα κανάλια ;
    Ο κρητικόε γνωρίζει καλά τον χορό του τόπου του και πως να τον διατηρεί , να μη χαθεί .
    Ενδιαφέρουσα η προτροπή για το νου μας , γιατί ευρωεκλογές δεν έχουμε κάθε μέρα , όπως και οι δημοτικές εκλογές είναι σημαντικές αφορούν τις συνθήκες ζωής μας .
    ευχαριστούμε Μαρία Όνειρα γλυκά ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μόνον τη δική του κρίση να εμπιστευθεί εφόσον βεβαίως είναι ένας πολίτης που νοιάζεται να παρακολουθεί τις εξελίξεις στον τόπο του και στους ανθρώπους γύρω του.
    Να τα βάλει κάτω, μετρημένα κουκιά είναι, τί έχω, τί θέλω, πώς μπορώ να το αποκτήσω όχι μόνο για μένα αλλά για το μέλλον των παιδιών μου και της χώρας μου. Και όλο αυτό με κλειστή την τηλεόραση παρακαλώ :) :
    Κι εγώ σ'ευχαριστώ Κυριακή μου για την επίσκεψη και το σχόλιό σου.
    Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μαρία, θα μιλήσω με ένα απόφθεγμα που έχω αναρτήσει στην πρόσφατη ανάρτησή μου, και που -εντελώς συμπτωματικά- κλείνω επίσης, με την ίδια ατάκα τού Κωνσταντάρα: «Οι κακοί πολιτικοί εκλέγονται από καλούς ανθρώπους που δεν πάνε να ψηφίσουν» (Τζ. Νέιθαν) ~ Το νου σας ρεμάλια! 🌸

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μεγάλη η κουβέντα του Τζ. Νέιθαν! Έπρεπε να γίνει αφίσα.
    Διάβασα την ανάρτησή σου και ομολογώ πως πολύ χάρηκα για τον εξάψαλμο σου και την συνάντηση των πνευμάτων μας :)
    Καλό ξημέρωμα Πέτρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μαρία μου ποτε εχουμε λεει εκλογες; ασε παιδι μου να πιουμε καμια τσικουδια να στανιαρουμε ..και να τους χορεψουμε στο ταψι ...το νου μας ..το νου μας...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου συγγνώμη που καθυστέρησα να απαντήσω στο σχόλιό σου. Μου πήραν τα μυαλά οι εκλογές και τα πεντοζάλια και πάνε..:)
      Εμείς είχαμε το νου μας αλλά πολλοί δεν τον είχαν και ο Θεός μαζί μας από δω και πέρα.
      Φιλί!

      Διαγραφή
  17. είπα να έρθω Ελλάδα και θα έχετε εκλογές λέει ... το νου σας ρεμάλια λοιπόν, αξίζει βέβαια να σημειώσουμε πως τελικά την γκάφα την κάνει ο Κωνσταντάρας στην ελληνική ταινία
    Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και τι περίμενες Μάνια; Πως θα ερχόσουν χωρίς τυμπανοκρουσίες και φασαρία; Μέχρι εκλογές στήσαμε για χάρη σου. Απ' όλα θα έχουμε. Και Ιούλιο και καύσωνες και εκλογές και εκλογικό σασπενς και σίγουρα μια αναστάτωση στο Σύνταγμα θα προκύψει (μη πω τίποτα άλλο...)
      Μια χαρά! Δεν θα πλήξεις καθόλου. Να θυμηθείς και πως είναι η Ελλαδίτσα μας βρε.
      Καλώς να μας έρθεις!!!
      Πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή