Αναρτήσεις

Πέμπτη 18 Απριλίου 2019

Όσο γεμίζει το φεγγάρι...



...ας αφεθούμε στην ομορφιά :)






Παρακολουθούμε τον πολυβραβευμένο Ουκρανό χορευτή μπαλέτου Σεργκέι Βλαντιμόροβιτς Πολούνιν (20/11/1989), τον νεώτερο κύριο χορευτή του The Royal Ballet (2010), 
σήμερα, κύριο χορευτή του Μουσικού Θεάτρου της Μόσχας.

To 2014, συνεργάστηκε με τον Αμερικανό φωτογράφο και σκηνοθέτη Ντέιβιντ ΛαΤσάπελ και πήρε μέρος στο χορευτικό βίντεο του Take Me to Church, χάρις στο οποίο έγινε ευρέως γνωστός. 






20 σχόλια:

  1. Ααααααα τι τέλεια!
    Ωραίο άνθος, ωραίος χορευτής και, εδώ που τα λέμε, κομματάρα και το Take Me To Church!
    Μου αρέσει το μπαλέτο!
    Αν δεν ήμουν αρτίστα του βωβού, θα ήμουν πρίμα μπαλαρίνα στα Μπολσόι!
    Αλλά η μητέρα Θεοδοσία από τη μια βαριόταν να με πηγαίνει στη σχολή μπαλέτου κι από την άλλη δεν με άφηνε να πηγαίνω μόνη μου και με σταμάτησε.
    Βλέπεις, ζούσαμε σε προάστιο των Αθηνών και η σχολή ήταν στο κέντρο!
    Στις καλύτερες δασκάλες είχα πάει, ξεκινώντας στα τέσσερά μου χρόνια με τη Ραλλού Μάνου και μετά, στα οκτώ μου, στην Έλλη τη Ζουρούδη!
    Μάλιστα στη Ζουρούδη ήμουν συμμαθήτρια με τον, χορευτή και χορογράφο σήμερα, τον Δημήτρη τον Παπάζογλου, ο οποίος μετά τη σχολή κέρδισε μια υποτροφία για Λωζάνη και πήρε άλλη εξέλιξη η πορεία του και παντα λέει οτι όλα τα χρωστάει στη Ζουρούδη.
    Στα δώδεκα με σταμάτησε η μητέρα.
    Κι ύστερα χόντρυνα!
    Λοιπόν, λέω να ξαναδώ το βίδεο και μετά μήπως βάλω το παλτό και βγω στο μπαλκόνι να απολαύσω το φεγγάρι που γεμίζει σιγά-σιγά, για να γίνει η ροζ αυριανή πανσέληνος, μιας και μου έδωσε άδεια απόψε ο εργοδότης μου, γιατί ήταν θεόκουλο το χέρι σήμερα!
    Καλό βράδυ Μαρία Γ.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με εξέπληξες Αρτίστα μου! Είχες ξεκινήσει τέτοια πορεία! Με τέτοιες δασκάλες!! Θεωρώ το μπαλέτο εξαιρετικά δύσκολο και θαυμάζω πολύ όσους καταφέρουν απλά να το ακολουθούν φαντάσου να γίνονται και πρώτοι χορευτές σε τέτοια θέατρα. Πόσο πονούν και καταπονούν το σώμα τους δε λέγεται. Πολύ σκληρή δουλειά χρειάζεται για να σταθεί ένας χορευτής ή χορεύτρια αξιοπρεπώς τουλάχιστον πάνω σε σκηνή. Καταλαβαίνω πως πρέπει να σου λείπει αλλά σου άφησε την ευαισθησία, το "νιώθεις" περισσότερο από τους κοινούς θεατές ή απλά θαυμαστές.
      Προσωπικά δεν ασχολήθηκα ποτέ αλλά από παιδί με μάγευε η δυνατότητα των χορευτών να ελέγχουν τόσο πολύ το σώμα τους.
      Σε σταμάτησε ε; Δεν ξέρω, καμιά φορά όμως σκέπτομαι, μήπως έτσι ήταν να γίνει ή μήπως έτσι γλύτωσες από κάποιο άσχημο ατύχημα. Μάλλον λέω βλακείες αλλά προσπαθώ να δω το καλό μέσα σε κάτι που μου φαίνεται παράλογο.
      Το χεράκι να το προσέχεις και εύχομαι να πονάει όλο και λιγότερο.
      Πολλά φιλιά φιλενάδα μου Αρτίστα του Βωβού :)

      Διαγραφή
  2. Εντάξει δεν περίμενα κάτι διαφορετικό από εσένα Μαρία! Και μιλάω για την ποιότητα και το θέμα.
    Μου αρέσει πολύ αυτό το τραγούδι. Πραγματικά απόλαυσα το χορό και τον χορευτή! Σαν να πετά, σαν να υπερνικά τη βαρύτητα. Λες και ο ρυθμός μπαίνει σε κάθε του κύτταρο και εκφράζεται.
    Μοναδική αίσθηση.
    Μας γέμισες ομορφιά σήμερα Μαρία μου! αλήθεια είναι.
    Και σε ευχαριστούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που πέρασες όμορφα και το χάρηκες Γιάννη μου.
      Πανσέληνος σήμερα.
      Βγες στον κήπο σου και απόλαυσε το ροζ φεγγάρι :)
      Σε φιλώ
      Καλό βραδάκι :)

      Διαγραφή
  3. Εντάξει καλός είναι :-)
    Μαρία, δεν μ εντυπωσιάζουν τα γυμνασμένα κορμιά. Βέβαια θαυμάζω τα κορμιά που έχουν ρυθμό.
    Προτιμώ να δω μια πολύ καλή ταινία. Εκεί θα με βρεις!
    Ωστόσο δεν μπορώ να πω κι ότι δεν μου αρέσει :-)
    Η ζωγραφιά, ομορφότερη!!!
    Δεν ήξερα πως ζωγραφίζεις Μαρία.
    Νιώθω μια ησυχία, καθώς σιγά σιγά μπαίνουμε στη μεγάλη βδομάδα.
    Καλό weekend εύχομαι, καλό απόγευμα
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα η ζωγραφιά ομορφότερη! Θα του το πω να σκάσει από το κακό του :)
      Σ'ευχαριστώ Στέλλα μου, σημασία έχει να περνάμε καλά με ό,τι τραβάει η ψυχούλα μας.
      Σ'ευχαριστώ πολύ.
      Να περνάς όμορφα
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  4. Τώρα που γέμισε και το φεγγάρι, αφού σήμερα έχουμε πανσέληνο, γέμισε ομορφιά και η καρδιά μας, κάτι σαν συγκοινωνούντα δοχεία!
    Ο χορευτής είναι άψογος όπως και το τραγούδι που τον εμπνέει, όπως και η ανεμώνη σου!
    Ο Μπαρίσνικοφ για μένα ενσαρκώνει αυτή την τελειότητα γιατί πάντα με άγγιζε πιο πολύ να βλέπω άνδρες να χορεύουν παρά γυναίκες ακόμα και το πεντοζάλη όταν το χορεύουν άνδρες, μου "μιλάει" πιο πολύ!
    Να ευχηθώ καλή πανσέληνο, μια και η νύχτα φαίνεται ξάστερη!
    ΑΦιλάκια πολλά και γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε φαντάζομαι Στεφανία μου στον κήπο σου να παίζεις κρυφτό με το φεγγάρι :)
      Ήσυχη βραδιά, ας την χαρούμε όπως μπορούμε καλύτερα.
      Ναι, είναι θαυμάσιος χορευτής όπως και ο Μπαρίσνικοφ αλλά τον Νουρέγιεφ δεν θα τον φτάσει κανείς.
      Καλό σαββατοκύριακο Στεφανία μου με πολλά φιλάκια κι από μένα!

      Διαγραφή
  5. Στην αρχή απόρησα. Λέω, κάνει ανάρτηση για την ομορφιά κι όμως δε μου έχει ζητήσει ούτε μια φωτογραφία!!
    Εντάξει, όμως. Μετά είδα το λουλούδι και έκανα "ααααα" και ζήλεψα (ως συνήθως) και καμάρωσα (αυτό είναι αλήθεια!)και μετά είδα και άκουσα το βιντεάκι και έκανα "ωωωω" και, τέλος πάντων, καθρέφτη καθρεφτάκι μου, φαίνεται πως υπάρχει ομορφιά κι αλλού στον κόσμο!!

    Σεμνά σεμνά σας χαιρετώ. Μια καλή Κυριακή. Χρωματιστά και χορευτικά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα εσένα είχα στο νου μου όταν τον είδα! Λέω αφού δεν έχω φωτογραφία του Διονύση ας βάλω κάποιον που του μοιάζει.
      Η ροζ μαργαριτούλα είναι ένα "ααααα" από τη φύση της και σ'ευχαριστεί πολύ για το θαυμαστικό σου τόνο.
      Στο βιντεάκι ευτυχώς που σου βγήκε το "ωωωωωω" και όχι το ωχχχχχχ" αλλά είπαμε είσαι ένας ευγενικός και ανώτερος,άνθρωπος και δεν θα μπεις τώρα στη διαδικασία να συγκριθείς μαζί του. Σιγά το πράγμα. Τι κάνει πια; Ένα πήδημα παραπάνω και κάτι στροφές δήθεν και όπ ένα στριφογυριστό μπουρδούκλωμα. Κι εμείς κάνουμε τέτοια όταν δούμε κατσαρίδα στο μπάνιο.

      Σεμνά ανταποδίδουμε -η μαργαρίτα κι εγώ- το χαιρετισμό και σ'ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη και όλα τα θαυμαστικά σου Διονύση :)
      Να περάσεις κι εσύ μια πανέμορφη Κυριακή!
      Πολύχρωμα εξοχικά φιλάκια :)

      Διαγραφή
  6. Πέρασα για ν αφησω τις ευχες μου.
    🌹🌹Πασχαλινές δέξου ευχές από την καρδιά βγαλμένες,όλες οι μέρες της ζωής σου να είναι Αναστημένες. Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!!🌸🌸

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ για τις όμορφες ευχές σου SKROYTZAKO :)
      Σου εύχομαι κι εγώ να είσαι καλά και να έχεις ένα ειρηνικό και φωτεινό Πάσχα με τους αγαπημένους σου!!

      Διαγραφή
  7. ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΑΡΊΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σ'ευχαριστώ πολύ Ελένη μου!
    Επίσης Καλό Πάσχα με την οικογένεια σου.
    Να είσαι καλά και περάσεις όμορφα.
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κάτι τέτοια μου κάνεις και γουργουρίζω ...
    Το λατρεύω αυτό το τραγούδι !!!
    Τι στο καλό αυτοι οι χορευτές του μπαλέτου της Μόσχας τάμα το έχουν και τους φτιάχνουν όλους να πετούν ???
    Ναι πήγαινε με στην εκκλησία την αμαρτωλή χαχα
    Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι παιδί μου, μας δουλεύουν αυτοί. Μοντάζ είναι. :)
      Να πάμε αλλά πώς θα γυρίσουμε δεν ξέρω :)
      Kι εγώ σε φιλώ Μάνια μου και σου εύχομαι ένα θερμό και φωτεινό Πάσχα στη Μορεάλη σου!!

      Διαγραφή
  10. Δεν εντυπωσιάστηκα, έτσι κινούμαι εγώ το πρωί για να φτιάξω καφέ!!!
    Υπέροχο το βίντεο, Μαρία μου!
    Εύχομαι ένα όμορφο Πάσχα, δημιουργικό και χαρούμενο! Φιλιάαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πρωί!!!
      Φαντάζομαι όταν μεσημεριάσει τι γίνεται χαχαχα
      Μου χάρισες το πρώτο γέλιο της ημέρας.
      Σ'ευχαριστώ πολύ. Να είσαι καλά γούμαν και να περάσεις ένα χαρούμενο Πάσχα με τους αγαπημένους σου.
      Πολλά φιλιά κι από μένα :)

      Διαγραφή