Αναρτήσεις

Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2020

Το "χαρτάκι" της Ρούλας

 


Η Ζωή μένει στην πολυκατοικία μας. Είναι ογδόντα χρονών, έχει ξανθά μαλλιά και δε βγαίνει ποτέ από το σπίτι χωρίς να φοράει το κόκκινο κραγιόν της. Δεν έχει λουλούδια στο μπαλκόνι της γιατί «είναι μεγάλος μπελάς». Έχει όμως φοβία με τους κλέφτες γι’ αυτό, έβαλε πτυσσόμενη σιδεριά στην πόρτα της. Η Ζωή μένει μόνη της κι ας έχει προσθέσει από χρόνια στο κουδούνι της και ένα αντρικό όνομα. Είναι για παραπλάνηση. Κάποτε παντρεύτηκε και απέκτησε μια κόρη. Αμέσως μετά χώρισε.

Τα τελευταία χρόνια άλλαξε πολύ. Δεν ανοίγει όταν της χτυπούν και ανακρίνει με ύφος ταγματασφαλίτη όποιον συναντάει στις  σκάλες. Όλα της φαίνονται ύποπτα και όλοι την απειλούν. «Κάποιος παρακολουθεί το διαμέρισμά μου απ’ το απέναντι πεζοδρόμιο. Ρίξε μια ματιά και θα τον δεις. Εκεί είναι όλη μέρα.» 

Ξαφνιάστηκα όταν, λίγες μέρες πριν, μου χτύπησε η κόρη της το κουδούνι. Το μυαλό μου πήγε στο κακό. "Έπαθε κάτι η Ζωή;" Εκείνη μου έδωσε ένα τσαλακωμένο χαρτάκι «Είναι δικό σας, γράφει πάνω το όνομά σας» είπε και ζήτησε συγγνώμη για την ενόχληση. Μετά, μου εξήγησε εν συντομία, πως η Ζωή πάσχει από κρίσεις άνοιας τελευταία και παίρνει όποια αλληλογραφία βρίσκει στα σκαλιά της εισόδου. "Αυτή τη φορά, πήρε μαζί με το χαρτάκι σας και τους λογαριασμούς της ΔΕΗ. Θα τους ψάχνουν οι ανθρώποι..."

 Το χαρτάκι πράγματι έγραφε το όνομά μου. Ήταν ειδοποίηση για να παραλάβω το δέμα της Ρούλας. Τη Ρούλα, τη αποκαλώ Σμαραγδάκι γιατί έχει ένα πανέμορφο σμαράγδι για εικόνα στο προφίλ της. Έναν μικρό θησαυρό, σαν την ίδια.

Τη Ρούλα δεν την έχω δει ποτέ από κοντά αλλά διαβάζω τις αναρτήσεις της,  Σμαραγδάκι .  Μου αφήνουν πάντα μια γλυκιά γεύση, με ηρεμούν. Έχει την αύρα των ανθρώπων που ζουν για τη Ζωή! Είναι μια γυναίκα με πληθωρικά αισθήματα, μεγάλη οικογένεια, μεγάλη αγκαλιά, πολλά ταλέντα και άπειρη αγάπη για όλους και όλα: τους δικούς της, τους ξένους, τα καναρίνια, τις γάτες, τα φυτά, τη θάλασσα, τον ουρανό, τη ζωγραφική, το γράψιμο, τα χειροτεχνήματα, τα ποιήματα, τα παραμύθια. Το παραμύθι της Ρούλας   

Έχει ένα μικρό σύμπαν κλεισμένο στην καρδιά της, που το μοιράζει με γενναιοδωρία στους γύρω της. 

Ναι, η Ρούλα είναι η ίδια η Ζωή και αυτό μου μεταδίδει.

Σ' ευχαριστώ πολύ, με όλη μου την καρδιά για τη σκέψη σου, τον χρόνο σου και τα πολύτιμα δώρα σου. Θα μου κρατούν συντροφιά. Εκτός από τις καραμέλες που καταναλώθηκαν ήδη. Κέρασα και τη Ζωή για το σασπένς που έβαλε στην ιστορία μας χαχα.

Σ’ ευχαριστώ πολύ για όλα Σμαραγδάκι μου.


24 σχόλια:

  1. Συμφωνώ κι επαυξάνω για όλα όσα γράφεις για τη Ρούλα μας.
    Είναι χαρά Θεού κι από κοντά.
    Κι αυτή κι όλη η οικογένειά της.
    Τελικά μέσω του διαδικτύου έχουμε κάνει πολλές φιλίες.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από κοντά ελπίζω να τη γνωρίσω κι εγώ μια μέρα Ρένα μου. Ωραία θα ήταν να της κάνουμε μια επίσκεψη-έκπληξη όλοι μαζί :)
      Σ'ευχαριστώ, κι εσύ να είσαι καλά.
      Καλό βράδυ :)

      Διαγραφή
  2. Ναι είναι ψυχούλα! Εκλεκτή φίλη, άνθρωπος. Απλή, εκφραστική, αυθόρμητη.
    Και πάντα καλόφερτα τα δώρα της.
    Μαρία μου να χαρείς τα όμορφα δώρα σου και εμείς όλοι να χαιρόμαστε το Σμαραγδάκι μας.
    Καλησπέρα καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα χαίρομαι Γιάννη μου :)
      Να είναι πάντα καλά το Σμαραγδάκι μας και να συνεχίζει να μοιράζει την αγάπη της σε όλους.
      Καλό βράδυ :)

      Διαγραφή
  3. Να είναι καλά πρώτα η Ζωή που παρ όλη την άνοια της, ήξερε να σου φέρει το χαρτάκι που θα σε οδηγούσε στο δώρο της Ρούλας μας, γιατί φυσικά η Ρούλα είναι η αγαπημένη όλων μας!
    Επίσης μη ξεχνάς πως είσαι τυχερή που κληρώθηκες κατόπιν "σωστών διαδικασιών" και τα δωράκια σου που είναι και χρήσιμα θα σου θυμίζουν όταν τα χρησιμοποιείς την δοτικότητα- αγάπη!

    ΑΦιλάκια πολλά και χαρούμενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά τα λες Στεφανία μου, όπως πάντα.
      Μια μικρή "αποκατάση" μόνο:το χαρτάκι, μου το έφερε η κόρη της Ζωής.
      Καλό βράδυ και πολλά φιλάκια κι από μένα :)

      Διαγραφή
  4. Εξαιρετικό, το να λαμβάνεις δώρο από ένα τόσο δημιουργικό άνθρωπο όπως η Σμαραγδένια - Ρούλα! Να τα ευχαριστηθείς!!!

    (Και όταν ετοιμάζουμε εμείς πακέτο εκεί η χαρά είναι διπλή χχχ)

    στέλνω φιλάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα χαίρομαι ήδη με όλη μου την καρδιά ψαροματάκι μου.
      Ναι,συμφωνώ μαζί σου. Την ίδια χαρά νιώθει και ο φιλόδωρος άνθρωπος.
      Και τα δικά φιλιά :)
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  5. Ουάου! Και βιβλίο και πιάστρες και καραμέλες και σημειωματάκια! Πλήρες το σετ.
    Αλλά έτσι κάνει η Ρούλα.
    Τι να πω για το Ρουλάκι; Μόνο το ότι την αγαπάω θα πω.
    Τα υπόλοιπα είπες εσύ και συμφωνώ πέρα για πέρα και είναι όλα τόσο αληθινά.
    Καλοδεχούμενα τα δώρα σου Μαρία Γ., να τα χαρείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Αρτίστα μου.
      Μου έδωσε πολλή χαρά το Σμαραγδάκι μου.
      Καλό σου βράδυ.
      Σε φιλώ γλυκά.

      Διαγραφή
  6. Βρε την κυρία ζωή!!!Οστε έτσι με το χαρτάκι ε; σκέψου πόσο φόβο έχουν μέσα τους οι άνθρωποι !!! Να την έχεις στην έννοια σου Μαρία μου...μόνο λίγη κατανόηση και αγάπη χρειάζονται κάποιοι...πολύ καλά έκανες και την γλύκανες!!! 😊 να της δώσεις ένα φιλί από μένα αν γίνεται...
    Βρε κορίτσι μου τι παινέματα είναι αυτά; μην μου λέτε τέτοια, γιατί πρώτον δεν έκανα και τίποτε σπουδαίο, δεύτερο ντρέπομαι...και τρίτο μπορεί να πάρουν τα μυαλά μου αέρα να καβαλήσω κανένα καλάμι και άντε να κατέβω μετά.. 🤣
    Μου αρέσει να κάνω τους ανθρώπους να χαρούμενους με ότι αυτό συνεπάγεται...
    Ενα γνωμικό λέει... όταν παίρνεις γεμίζουν τα χέρια όταν δίνεις γεμίζει η καρδιά...
    Και όταν αυτό γίνεται με αγάπη, τότε γεμίζεις πληρότητα!
    Χαίρομαι Μαρία μου που το χαρτάκι μου παρά την περιπέτεια του έφτασε στα χέρια σου 😊
    Να είσαι καλά να κάνεις ότι αγαπάς Μαρία μου και μακάρι να τα πούμε κάποτε και από κοντά.!!
    Καλό σου ξημερωμα 🌙 φιλιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και λίγα έγραψα για σένα Σμαραγδάκι μου
      :)
      Έχω και μάρτυρες πρόθυμους να μαρτυρήσουν το ποιόν σου :) Ανθρώπους που σε γνωρίζουν πολύ περισσότερο και ξέρουν.
      Την κυρία Ζωή την έχουμε όλοι έννοια στην πολυκατοικία. Της αλλάζουμε τις λάμπες, της ψωνίζουμε όταν δεν μπορεί και δεν κάνουμε στεπ μετά τις 7 το απόγευμα γιατί την φοβίζει ο ήχος.
      Πριν την κυρία ζωή είχαμε τον κύριο Νίκο που δυσκολευόταν να κατέβει τις σκάλες. Σταματούσε κι έκλαιγε...
      Είναι δώρο να μεγαλώνει κανείς κοντά στα παιδιά του αλλά να, που αρκετές φορές δεν γίνεται.
      Να είσαι καλά Ρούλα μου και σ'ευχαριστώ πολύ για την χαρά που μου έδωσες.
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Η κυρία Ζωή...
    Και κάθε "κυρία Ζωή" της διπλανής μας πόρτας.
    Μικρές και μεγάλες δυστυχίες της ίδιας της ζωής που απρόσμενα μπορούν να επισκεψτούν τους πάντες, όλους μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έτσι είναι Ιχνηλάτη μου.
    Ανοιχτό το ενδεχόμενο για τους περισσότερους.
    Καλό είναι να περνάει ως σκέψη, απ' το νου μας, πότε-πότε..
    Να είσαι καλά.
    Καλό βραδάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. να ειστε καλα γλυκια μου
    ειναι ακρως συγκηνητικο και σπουδαιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου,
      κι εσύ να είσαι καλά και να χαίρεσαι τις φιλίες σου.
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  10. Τι ωραία ιστορία. Ώστε δεν έχετε γνωριστεί από κοντά με τη Ρούλα. Πίνετε καφεδάκι μόνο διαδικτυακά. Και όμως, έχετε μια όμορφη φιλία. Πολύ όμορφη η κίνηση της Ρούλας, να τιμήσει την φιλία σας με δώρα.
    Οσο για την κυρία Ζώη, μπράβο της που δεν βγαίνει από το σπίτι χωρίς να φορέσει πρώτα το κόκκινο κραγιόν της. Πόσοι τρόποι να χαιρόμαστε τη ζωή.
    Καλό μήνα στην παρέα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Ρούλα με τα μικρά της θαύματα που κάνουν τόσο όμορφη τη ζωή των ανθρώπων γύρω της!
      Σπάνιο δώρο για όσους την χαίρονται. Τώρα τη χαίρομαι κι εγώ :) Ένα μικρό κομματάκι της ψυχής της, μου ανήκει :)
      Το ίδιο καμαρώνω κι εγώ τη Ζωή με το κόκκινο κραγιόν της.
      Όταν εμείς παραιτούμαστε από κάθε ίχνος κοκεταρίας, η Ζωή μας θυμίζει πώς πρέπει να νιώθουμε.
      Σ'ευχαριστούμε πολύ. Καλό μήνα να έχεις κι εσύ Τζοάννα μας!

      Διαγραφή
  11. Καλό βράδυ Μαρία !! Ένα βιβλίο είναι ένα καλό δώρο και περισσότερο όταν σου αρέσει . Είσαι τυχερή που έχεις φίλη τη προικισμένη κ. Σμαράγδα . Νομίζω ότι η κυρία Ζωή σε νοιάζεται για να μαζέψει το χαρτάκι,
    ελπίζω να συγκατοικείτε αρμονικά . Χαίρομαι που το διαδίκτυο αποτελεί μέσο για ανταλλαγή σκέψεων , γνώσεων , ανάπτυξη κοινωνικών σχέσεων . Εύχομαι ολόψυχα ένα όμορφο ζεστό σ-κ !!Πολλά φιλιά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι τυχερή, Κυριακή μου. Όλοι είμαστε, όσους αγγίζει το μαγικό ραβδάκι της :)
      H κυρία Ζωή, όταν επικοινωνεί, μας νοιάζεται όλους.
      Όταν χάνεται, γεμίζει η ψυχούλα της φοβίες.
      Πράγματι, είναι στο χέρι μας να χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο με δημιουργικό και ωφέλιμο τρόπο.
      Σ'ευχαριστώ πολύ, κι εσύ να το χαρείς όπως επιθυμείς Κυριακή μου.
      Σε φιλώ γλυκά :)

      Διαγραφή
  12. Ασε και την έχω μπερδέψει με την Σμαραγδούλα τη δική μας και μετά προσπαθήσα να τις ξεμπερδέψω και βρήκα την δική μας αλλά έχασα αυτή τη Σμαραγδούλα και και νομίζω πως θα πάω να κάνω παρέα στην κυρία Ζωή χαχαχαχαα
    Θα ψάξω να την βρω τώρα που έβαλες και λινγκ :)
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. χαχα κι εγώ το ίδιο έπαθα πέρυσι που συναντηθήκαμε και περίμενα να δω το Σμαραγδάκι από την Κρήτη. Τώρα τις ξεχωρίζω από τo "γένος". Το Σμαραγδάκι είναι στην Κρήτη και η Σμαραγδούλα στον Πειραιά.
    Πολλά φιλιά κι από μένα Μανιούσκα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή