Αναρτήσεις

Δευτέρα 26 Αυγούστου 2019

AMARGI...






Σαν σήμερα γνωριστήκαμε!

Σαν σήμερα έγινα μαμά!

Σαν σήμερα στις δώδεκα και μισή το μεσημέρι ήρθες στη ζωή μου ως κοριτσάκι, αναπάντεχα, και σε πείσμα του γιατρού που επέμενε μέχρι την τελευταία στιγμή πως είσαι αγόρι.

Παρέκαμψες όλα τα ιατρικά προγνωστικά και μπήκες στη ζωή με το δικό σου τσαμπουκά.

Όπως ακριβώς ζεις, δημιουργώντας, ανατρέποντας, εκπλήσσοντας τους άλλους και κοιτώντας τα βάθη σου με γενναιότητα και ηρεμία.

Εύχομαι να βρεις τον τρόπο να φτιάξεις ένα μικρό πλανήτη μέσα στο χάος. 

Να είναι πράσινος και γαλάζιος, με πουλιά, ψάρια, δέντρα, ουρανό και θάλασσα.

Να κατοικείς εκεί και να προσφέρεις άσυλο σε όποιον άλλον σε χρειαστεί και σε έχει ανάγκη για να επιβιώσει.

Εσύ και η γενιά σου, εύχομαι, να αντιστρέψετε το χρόνο και την καταστροφή.

Εύχομαι να "μετοικήσετε" σε μια "πατρίδα" ελεύθερη, όμορφη, προστατευτική, γαλήνια και γεμάτη αγάπη όπως πρέπει να είναι οι πατρίδες και οι καρδιές όλων μας.
ΑΜΑRGI… (θυμάσαι;)

Υ.Γ. Εύχομαι μια μέρα να γυρίσεις πίσω στον άνεμο και τη μουσική του δάσους που δεν έπαψες ποτέ να κουβαλάς μέσα σου.

Ivan Torrent Rêverie Full Album




39 σχόλια:

  1. Ωωωωωω τι έχουμε σήμερα Μαρία; Μεγάλη μέρα! Σπουδαία μέρα ζωής και δημιουργίας!
    Να την χαίρεσαι καλή μου, να την χαίρεστε στην οικογένειά σας και να την καμαρώνετε στα δικά της ταξίδια, στα δημιουργικά της πετάγματα στον κόσμο του φωτός και των συναισθημάτων.
    Στέλνω κάθε μου ευχή κοντά σας.
    Καλή βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ'ευχαριστώ πολύ Γιάννη μου!
    Ναι, σαν σήμερα ξεκινήσαμε μαζί μια καινούργια ζωή, μηδενίζοντας την παλιά δική μου και αρχίζοντας απ' το μηδέν τη δική της.
    Να είναι καλά όλοι οι νέοι άνθρωποι και να συνεχίζουν να αντιστέκονται ονειρευόμενοι :)
    Καλή εβδομάδα. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στέλνω και εγώ τις καλύτερες ευχές μου για το κοριτσάκι σου Μαρία μου. Να είναι γερή, τυχερή, να περπατάει πάντα σε δρόμους που θα την οδηγούν σε ότι ονειρεύεται.
    Και εσύ φιλενάδα να είσαι πάντα καλά και να την καμαρώνεις.
    Χρόνια πολλά σας φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Nα είσαι καλά φιλενάδα μου, σ' ευχαριστώ πολύ. Η ζωή μας είναι ένα αλισβερίσι χαράς και λύπης. Μη στενοχωριέσαι για ό,τι δεν γίνεται να αλλάξει ή να διορθωθεί. Η Ποκαχόντας έλεγε "πάω με τον άνεμο..." :)
    Καλή εβδομάδα Βιργινία μου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ από τα μικράτα μου με τον άνεμο πάω, αλλά δόξα το θεό με πάει γιαλό, γιαλό.

      Διαγραφή
    2. Εσύ Βιργινία μου είσαι απ' τους καλύτερους καπετάνιους. Έχεις εκπαιδευτεί σε μεγάλες τρικυμίες και έχεις καταφέρει να φτάσεις σε απάνεμο λιμάνι πολλές φορές. Είσαι από τους παλιούς και έμπειρους ναυτικούς. Αυτούς που διάβαζαν τα αστέρια, το Σταυρό του Νότου και είχαν παραμάσχαλα τον Αστρολάβο. Δεν σε φοβάμαι εσένα λοιπόν.

      Διαγραφή
  5. Με την σειρά μου σας χαιρετώ και σας φιλώ :)τι ωραία εικόνα με χρώματα και αέρηδες !!
    Πιστεύω ότι η πιο καλή , ευγενική μαμά στον κόσμο .Έχεις πνεύμα , φαντασία , αγάπη και καλοσύνη , τυχερή η μικρή να ζει δίπλα σου , τυχεροί όσοι σε γνωρίζουν !! Να περνάτε γαλήνια και όμορφα σε ειρηνικό και πράσινο κόσμο . Να χαίρεστε την κόρη σας , έχετε την αγάπη μου , καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ θερμά κορίτσι του Βορρά που μας φέρνεις πάντα τη δροσερή αύρα σου και μας θυμίζεις ν' αγαπάμε περισσότερο και περισσότερο τη γη που μας φιλοξενεί.
      Σ'ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια σου.
      Καλή εβδομάδα να έχεις κι εσύ Κυριακή μου με πολλά φιλιά και αγάπη από μένα.

      Διαγραφή
  6. Να της δείξεις με την Αγάπη σου, Μαρία μου, τον δρόμο της καρδιάς, γιατί μόνο εκεί φωλιάζει η ευτυχία... και θα την βρει γιατί έχει εσένα οδηγό!
    Χρόνια της πολλά και να είναι φωτεινά και ευλογημένα!
    ΑΦιλάκια και στα δυο σας! <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οι ευχές σου πιάνουν δυο φορές μαγισσούλα μου. Η αγάπη...ναι. Άλλη μια μάγισσα κι αυτή.
    Σ'ευχαριστώ πολύ και για την χρυσόσκονή σου.
    Να είσαι πάντα καλά.
    Πολλά φιλάκια με αγάπη κι από μένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η πιο ωραία πρώτη γνωριμία. Οδήγησε σε μια σχέση ζωής, γεμάτη αγάπη! Να την χαίρεσαι Μαρία μου και να την καμαρώσεις στις πιο ωραίες στιγμές της ζωής της!
    Χαρές, αγάπη και γαλήνη εύχομαι.
    Σε φιλώ. Καλή βδομάδα & καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου, σ'ευχαριστώ πολύ!!
      Σε σας προσβλέπουμε μάτια μου, στα δικά σας οράματα και στη δική σας δύναμη για ζωή.
      Εμείς, μπορούμε μόνο να φανταζόμαστε το μέλλον σας.
      Να είσαι καλά!
      Καλό ξημέρωμα, σε φιλώ :)

      Διαγραφή
  9. Πολλές ευχές στέλνω !!! Χρόνια πολλά και Καλά στο πιο όμορφο δημιούργημα της ζωής σου !!!! πόσο λίγες είναι οι λέξεις για να εκφράσουν εκτίμηση και θαυμασμό!!!! φιλιά πολλά Μαρία μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Νεραϊδούλα μου! Τρυφερό μου πλάσμα!
    Σ'ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου!
    Έτσι γίνεται πάντα. Οι μανούλες μηδενίζουν το κοντέρ απ' τη στιγμή που φέρνουν στη ζωή το παιδί τους και μετά, όλα συμβαίνουν μέσα στα μάτια του.
    Σ'αγαπώ πολύ! Να είσαι καλά και να συνεχίσεις να δημιουργείς όλα τα όμορφα που ανακαλύπτει η φαντασία σου. Ακόμα και την ίδια τη ζωή σου.
    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα Κική μου
    Σ'ευχαριστώ πολύ!
    Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να τη χαίρεσαι Μαρία μου.
    Κι εγώ ελπίζω στα παιδιά, γιατί εμείς τα κάναμε μαντάρα για να μη πω άλλη λέξη.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου σ'ευχαριστώ πολύ!
      Και τα κάναμε μαντάρα και είμαστε απρόθυμοι να σταθούμε δίπλα τους στις αλλαγές. Έτσι βλέπω να γίνεται τουλάχιστον.
      Κι εσύ να είσαι καλά και να ευτυχείς με την οικογένειά σου.
      Πολλά φιλάκια κι από μένα :)

      Διαγραφή
  13. Χρόνια σου πολλά και στο παιδί σου και οι ευχές σου να πραγματοποιηθούν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σ'ευχαριστώ πολύ Νατάσσα μου!
    Δέχομαι τις ευχές σου με χαρά και τις ανταποδίδω. Κι εσύ να χαίρεσαι το πεταλουδάκι σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ..Υποκλίνομαι... στην ωραιότερη 'προσευχή' που έχω ακούσει γονιού προς το παιδί του...

    Εχεις τόσα χαρίσματα κι εσύ η ίδια..
    Εχοντας εσύ πρώτη εμπνεύσει, δημιουργήσει, εκπλήξει, έφτιαξες εσύ πρώτη έναν μικρό, πράσινο πλανήτη -το σπιτικό σου, δίνοντας έτσι τα καλύτερα εφόδια στην νεότερη γενιά που έπλασες...

    Με συγκινούν πάντα οι εγγραφές σου Μαρία..

    Να είσαι καλά να χαίρεσαι την υπέροχη οικογένειά σου...Να τα εκατοστήσετε!! (πάντα πίστευα ότι τα 'γενέθλια' είναι γιορτή δύο ανθρώπων: και μητέρας, και παιδιού)..

    Με αγάπη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σ' ευχαριστώ πολύ Σμαραγδούλα μου για όλα: τα όμορφα λόγια σου, τις ευχές σου και τη γενναιοδωρία της ψυχής σου που - με το τόσο κολακευτικό για μένα σχόλιό σου- μου χαρίζεις.
    Το ίδιο νιώθω κι εγώ με τις δικές σου εγγραφές!! Το κέντρο τους είναι βαθύ και οι πολλοί ομόκεντροι κύκλοι γύρω του, όσο απλώνονται, τόσο με τραβάνε μέσα τους.
    Να είσαι καλά, κι εσύ να χαίρεσαι τη δική σου οικογένεια που γνώρισα μέσα απ' τη λάμψη των ματιών σου όταν μου μιλούσες γι' αυτήν :)
    Σ'ευχαριστώ..σ'ευχαριστώ πολύ!!
    Καλή σου μέρα με την αγάπη μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μαρία μου άργησα αλλά ήρθα για να σου ευχηθώ κι εγώ με τη σειρά μου να την χαίρεσαι την κορούλα. Εύχομαι στη ζωή τους τα παιδιά μας να βρουν και να κάνουν αυτό που θα αγαπούν. Το όνειρό μας να τα δούμε ευτυχισμένα να βγει αληθινό. Και κυρίως να τα καμαρώνουμε υγειή.
    Πραγματικά μεγάλη η μέρα των γενεθλίων και στ' αλήθεια διπλή γιορτή, μια για τους γονείς και μια για το παιδ'ι.

    Την αγάπη μου
    τα φιλιά μου
    και στις δυό σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σ' ευχαριστώ πολύ..πολύ ψαροματάκι μου!
    Με τόσες ζεστές ευχές είμαι σίγουρη πως η καινούργια χρονιά της θα είναι παράδεισος :)
    Kι εσύ να είσαι καλά και να χαίρεσαι τα βλαστάρια σου όπως λαχταράει η ψυχή σου και η ψυχή τους.
    Καλό σου βράδυ με φιλιά και αγάπη από μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Να ζήσει να την χαίρεσαι και όπως επιθυμείς να την δεις
    με αγάπη , ευτυχία και ΥΓΕΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Να χαίρεσαι την κορούλα σου, Μαρία μου. Πολλά φιλιά, φίλη μου. Επέστρεψα από τις διακοπές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Mia μου!!
      Ελπίζω να πέρασες όμορφα και να ξεκουράστηκες.
      Σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
      Πολλά φιλιά κι από μένα :)

      Διαγραφή
  21. Πρώτα καλό μήνα γλυκιά μου και ..συγκινήθηκα από το τόσο όμορφο και τρυφερό κείμενο ψυχής σου. Να χαίρεσαι το κοριτσάκι σου και σε διαβεβαιώ πως τα κορίτσια είναι δώρο Θεού στη μάνα.Λυπάμαι που ήρθα για επίσκεψη αργά μα ..τώρα γύρισα και κάνω βολτίστες σε φίλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Σ'ευχαριστώ πολύ Αχτίδα μου και καλό μήνα να έχεις κι εσύ :)
    Mη λυπάσαι καθόλου, οι ευχές πιάνουν και 40 μέρες μετά λένε χαχα.
    Σ'ευχαριστώ και πάλι που στάθηκες να μου ευχηθείς και σύ να χαίρεσαι τα κορίτσια σου που τόση χαρά σου δίνουν.
    Να είμαστε καλά, να περάσουμε όλοι μας ένα γλυκό φθινόπωρο και έναν ζεστό χειμώνα :)
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Να τη χαίρεσαι την κορούλα σου κι εύχομαι οι ευχές σου να εισακουστούν ψηλά και να την ακολουθούν.
    Καλό μήνα Μαράκι μου. Σας επισκέπτομαι έναν έναν τώρα που γυρίσαμε...Μου λείψατε!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Άννα μου, κι εμάς μας έλειψες. Θα έχεις πολλά και ωραία να μας πεις και να μας δείξεις με τις φωτογραφίες σου.
      Σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και ναι, μακάρι να εισακουστούν οι προσευχές μου:)
      Kαλό μήνα, πολλά φιλιά κι από μένα!!

      Διαγραφή
  24. Και εγω καθυστερημενη ήρθα να αφησω τις ευχες μου Μαρία μου για το κοριτσακι σου..!! να το χαιρεσαι γλυκεια μου να τα εκατοστησει και εσύ να καμαρωνεις για το πλασμα σου οπως και όλη η οικογενεια σας.. Μακαρι Μαρία μου να γινουν οι ευχες σου ,που ειναι ευχες ολων μας πραγματικοτητα και τα παιδια να φτιαξουν ενα κοσμο απο την αρχή οπως τον ονειρευονται ομορφο και χαρουμενο μονο η αγαπη να κυριαρχεί σ αυτον !!!
    Χαιρομαι που βλεπω οτι σιγα σιγα μαζευομαστε..
    Να περνας ομορφα παντα..να έχεις ενα καλο μηνα και ενα ομορφο φθινοπωρο.. φιλακιααα!!😀🧡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι Σμαραγδάκι μου!! Nα έχουν υγεία πάνω απ' όλα και να κρατούν αλώβητη την ευαισθησία τους απέναντι στα πράγματα. Θα τα καταφέρουν, το πιστεύω.
      Σ'ευχαριστώ πολύ..πολύ για τις ευχές σου κι εσύ να χαίρεσαι την οικογένειά σου.
      Θα έχουμε να πούμε πολλά κι εγώ χαίρομαι πολύ που μαζευόμαστε αν κι εγώ θα κάνω όψιμες διακοπές αλλά πάλι εδώ θα γυρίσω χαχα, στον τόπο του εγκλήματος!
      Καλό μήνα, πολλά φιλάκια κι από μένα Σμαραγδάκι μου :)

      Διαγραφή
  25. Το παιδάκι σου είναι τυχερό που σε έχει μαμά του, Μαρία μου! Χρόνια πολλά και ονςιρεμένα.
    Καλό μήνα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Σ'ευχαριστώ πολύ Αλεξάνδρα μου για τις ευχές σου και τα γλυκά λογάκια σου!
    Καλό μήνα και φιλάκια από μένα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Να τη χαίρεσαι την κορούλα σου Μαρία μου και να την καμαρώνεις! Να είναι γερή, τυχερή και να έχει πάντα ανοιχτούς δρόμους μπροστά της!
    Υπέροχο κείμενο, τρυφερό, συναισθηματικό και δυνατό!!
    Να είσαι πάντα καλά, φίλη!!
    Φιλιά, καλό μήνα!
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ω, Μαρινάκι μου, σ'ευχαριστώ πολύ!
    Πολύτιμες οι ευχές σου, σ'ευχαριστώ πολύ και για το όμορφα λόγια σου.
    Να είμαστε όλοι καλά Μαρίνα μου και να ζήσουμε τον ομορφότερο Σεπτέμβρη των τελευταίων χρόνων. Η δική μου ευχή :)
    Καλό μήνα με χαμόγελα!
    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή