Αναρτήσεις

Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2021

Καλό "ξημέρωμα" ονειροπόλοι μου...

 



ΚΑΛΗ  ΧΡΟΝΙΑ 💝



«Αν ξαφνικά μπορούσε κανείς να ξεφλουδίσει όλα τα περίπλοκα παγκόσμια προβλήματα όπως ένα κρεμμύδι, στο τέλος δε θα ‘μενε παρά ένα μόνο: Ζωή ή θάνατος. Κι αυτό μπορεί ο καθένας να το καταλάβει πολύ εύκολα έστω κι αν τα μάτια του είναι γεμάτα δάκρυα απ’ τα κρεμμύδια

Αυτά έγραψε ο Γκύντερ Ρύκερ, στο θεατρικό έργο του «Μου επιτρέπετε να σας

 προσφέρω ένα ποτήρι τσάι;»

Ζωή ή θάνατος;

Αλήθεια, αν όλα συνοψίζονται σ’ αυτό το τελικό ερώτημα – πρόκληση, τότε γιατί

 παγιδευόμαστε σε σκέψεις αδιέξοδες και περίπλοκες που μόνον άγχος και

 απελπισία μπορούν να μας προξενήσουν; Γιατί σκεφτόμαστε προϋποθέσεις για να

 ζήσουμε το θαύμα όταν έχουμε ολόκληρο το θαύμα ήδη στα χέρια μας;

Η ζωή χρειάζεται προϋποθέσεις για να τη ζήσουμε ή είναι από μόνη της

 σημαντική;

Όταν κινδυνέψεις να χάσεις το ξημέρωμα της καινούργιας μέρας, τότε

 η απάντηση στο ερώτημα είναι απλή.

Εύχομαι,  το νέο χρόνο, να βλέπουμε νικήτρια μόνο τη Ζωή.

Kαλό "ξημέρωμα" ονειροπόλοι μου! 💝


Carol Of The Bells - Arranged /Performed by Pianist Composer





Casting Crowns - Oh My Soul (Official Lyric Video)



  

32 σχόλια:

  1. Η ζωή είναι από μόνη της σημαντική φτάνει να την ζεις όρθια.
    Εγω για την καινούρια χρονιά εύχομαι να είναι Χαρούμενη, δημιουργική, γεμάτη όνειρα, μηνύματα, προκλήσεις .Νέα Χρονιά με όμορφες και ξεχωριστές στιγμές! Χρώματα, ήχοι, μουσικές και αρώματα να ομορφαίνουν την κάθε σου μέρα Μαρία μου!
    Καλή Χρονιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Βιργινία μου. Με τις ευχές σου γέμισα από αισιοδοξία.
      Να είσαι καλά και όλα όσα εύχεσαι για τον νέο χρόνο να γίνουν πραγματικότητα και στη δική σου ζωή.
      Καλή Χρονιά με όλη μου την αγάπη φιλενάδα μου!!!

      Διαγραφή
  2. Υπέροχη η ευχή σου Μαρία μου!

    Καλή χρονιά, γεμάτη ζωή!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου
      Να είσαι καλά και να δημιουργείς ομορφιές για όλους μας.
      Καλή Χρονιά με υγεία και αγάπη, πολλή αγάπη! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Η ζωή είναι από μόνη της σημαντική. Καμιά φορά δεν μπορούμε να το διαπιστώσουμε με την περιπλοκότητα που της έχει ο κόσμος φορτώσει.
    Πανέμορφη η ευχή σου και εύχομαι να βγει αληθινή.
    Να έχουμε ένα πανέμορφο 2022 με υγεία και χαμόγελα ❄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Μαρίνα μου. Να εχεις υγεία κορίτσι μου και δύναμη για να συνεχίζεις να ονειρεύεσαι. Οι ονειροπόλοι κρύβουν μεγάλη δύναμη μέσα τους.
      Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  4. Ζωή ή θάνατος; το τελικό ζήτημα! Μπροστά σε αυτό το δίλημμα, όλα τα υπόλοιπα φαίνονται τόσο, μα τόσο μικρά. Μα από την άλλη, η ενασχόληση μας με εκείνα θα μικρά και ανόητα, δεν αποτελούν το αλατοπίπερο της ζωής μας; Λες να κάνω λάθος; Ίσως!
    Όπως και να έχει, εγώ θέλω να σου ευχηθώ, Μαρία, Καλή Χρονιά για το 2022, με υγεία, δύναμη και πολλές πολλές χαρές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασίλη μου Καλή χρονιά και Χρόνια πολλά για τη γιορτή σου!
      Τα μικρά και ανόητα όπως γράφεις είναι χαριτωμένα φτάνει να μην τους δίνουμε μεγαλύτερη διάσταση κσι αξία- πολλές φορές -από αυτή που έχουν.
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και τις ανταποδίδω με αγάπη.
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Η ζωή είναι γεμάτη προκλήσεις μεγάλες ή μικρές που ανάλογα διευρύνουν ή στενεύουν τους ορίζοντές μας. Ένας δρόμος είναι που χωρίς κάποιον δίπλα μας δεν μπορούμε να τον περπατήσουμε. Ο καλύτερος συνοδοιπόρος είναι ο εαυτός μας, φτάνει να ξέρουμε που πάμε, φτάνει να βάζουμε φρένο στο φόβο και σ’ αυτό που μας επιβάλλουν οι άλλοι, φτάνει να ακολουθούμε την πυξίδα της ψυχής μας.
    Καλή κι ευλογημένη χρονιά Μαρία μου με ότι ορίζει η καρδιά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ πιστεύω πως όλα είναι καλά στην ώρα τους και πάντα ο άνθρωπος έχει κάτι να κερδίσει απ' όσα ζει και αναγκάζεται να αντιμετωπίσει. Κάποια στιγμή τα μαθήματα της ζωής τελειώνουν και αρχίζει ο απολογισμός. Νομίζω πως το ερώτημα "ζωή ή θάνατος" πρέπει να λειτουργεί σαν φίλτρο αξιολόγησης των σημαντικών επιλογών μας που μας δυσκολεύουν πολύ.
      Ο φόβος σε κάποιες λίγες περιπτώσεις είναι καλός γιατί μας ζώσει από σοβαρούς κινδύνους. Τις περισσότερες φορές όμως- θα συμφωνήσω πως είναι τροχοπέδη.
      Αλλά κι αυτό πρόκληση είναι.
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου Αννίκα μου και σου τις ανταποδίδω με αγάπη.
      Πολλά φιλιά!
      Καλή χρονιά με υγεία!

      Διαγραφή
  6. Λίγες ώρες πριν μπει το 2022 Μαρία μου, σου γράφω λίγες σκέψεις καρδιάς.
    Η ζωή και ο θάνατος είναι ένα. Κάθε στιγμή που περνά είναι και ένας θάνατος για την προηγούμενη και μόνο όσοι καταφέρνουν να ζήσουν το παρόν αισθάνονται την αιωνιότητα αυτή!
    Να ονειρευτούμε πώς θέλουμε τον κόσμο και να φυτέψουμε βαθιά μες τη καρδιά μας αυτό τον σπόρο και αυτός θα βλαστήσει και θα αλλάξει και την ζωή όλου του πλανήτη!
    ΑΦιλάκια αγάπης, φωτός, υγείας και χαράς να μας ακολουθήσουν το 2022!
    ΥΓ: Ναι. Για το υπέροχο τραγούδι που μας επιβεβαιώνει πως δεν είμαστε μόνοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Στεφανία μου!

      Σ' ευχαριστώ πολύ που μοιράζεσαι πάντα μαζί μας τις σοφές σκέψεις σου.
      Να έχεις υγεία χαρά και αγάπη στη ζωή σου. Ο νέος χρόνος να σου δώσει όλα όσα επιθυμείς.
      Πολλά φιλιά πεντάγλυκα!

      Διαγραφή
  7. Nαι Μαρία μου, ναι!
    Να δούμε την αυγή της ζωής νικήτρια βρε κορίτσι μου! Να τη δούμε, να την γευτούμε, να τη ζήσουμε.
    Με ποίηση, με μουσική, με τέχνη. Με αισθήματα στην καρδιά μας, με ανοιχτές αγκαλιές.
    Καλή χρονιά κορίτσι μου με κάθε μου ευχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μείνεις για πάντα ο ενθουσιώδης έφηβος που λατρεύει να ζει. Αυτό εύχομαι για σένα Γιάννη :)
      Να ενθουσιάζεσαι και να ονειρεύεσαι.
      Καλή χρονιά με υγεία και δημιουργικές εκκινήσεις.
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Καλή χρονιά Μαρία μου. Εύχομαι οι ευχές σου όλες να πραγματοποιηθούν.
    Η ζωή όντως είναι ένα θαύμα. Με προυποθέσεις θα πω, γιατί μιλάμε για ζωή όχι για ζωτικές λειτουργίες, ναι;
    Εύχομαι να πέρασες καλά
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πέρασα όμορφα οικογενειακά Άννα μου.Σ' ευχαριστώ πολύ.
    Δεν λέμε "όχι" στις προυποθέσεις αλλά βλέπω και ανθρώπους που, ενώ δεν τις έχουν και δεν προβλέπεται να τις αποκτήσουν ποτέ, λατρεύουν τη ζωή.
    Καλή χρονιά με όλα τα καλά σου εύχομαι.
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η αλήθεια είναι πως κάνω διαφορετική κατανομή περισσότερο για να μην μπερδεύομαι. Για μένα δεν είναι στο τέλος του κρεμμυδιού το ερώτημα ζωή ή θάνατος. Αλλά μόνο ζωή, και αυτό γιατί ο θάνατος είναι μέσα στη ζωή. Ζωή = έρωτας και θάνατος. Από τη στιγμή λοιπόν που θα επιλέξεις να μπεις στη διαδικασία να καθαρίσεις ένα κρεμμύδι είναι πως και θα κλάψεις και θα μπερδευτείς και ίσως και να απογοητευτείς. Δεν ξέρω.. μου Είναι δύσκολο να διαχωρίσω τη ζωή από το θάνατο.
    Τέλος πάντων, η απάντηση είναι απλή. Μπαίνουμε στη διαδικασία να καθαρίσουμε ένα κρεμμύδι. Έ ναι δεν γίνεται αλλιώς, ότι προϋπόθεση και να βάλεις ένα δάκρυ το έχεις στο τσεπάκι. Υπάρχουν άνθρωποι που θέτουν προϋποθέσεις γιατί πριν μπουν στη διαδικασία να καθαρίσουν ένα κρεμμύδι ρωτούν ποιος είναι ο σκοπός;¨ οι θέλουν τις απαντήσεις, πριν ξεκινήσουν, στα βασικά ερωτήματα ποιος, που, πότε, πώς και γιατί.
    Μεταξύ μας όλοι τις θέλουμε αυτές τις απαντήσεις. Απλώς κάποιοι ήμαστε πιο γρήγοροι στην εσωτερική μας οργάνωση. Εκτός ... χοχοχοχο αν σε έχει χτυπήσει ο έρωτας κατακούτελα .. χαχαχαχαχ

    Ναι μάλλον σε μπέρδεψα χαχαχαχααχ άρα. Λατρεύω τη ζωή σημαίνει λατρεύω και το θάνατο. ε και όσο πιο ερωτευμένος είμαι με το συγκεκριμένο κρεμμύδι τόσο δεν βάζω προϋποθέσεις απαντήσεων στα 5 βασικά ερωτήματα. αυτάααα \

    Καλή χρονιά και από δω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Eίδες; Παντού ο έρωτας βρε παιδί μου. Όποια συνταγή ζωής κι αν ακολουθήσει κανείς, μια πρέζα έρωτα θα την ρίξει μέσα :)
    Με μπέρδεψες, είναι αλήθεια, αλλά στο τέλος είπες εκείνη τη μαγική φράση περί έρωτος ή αλλιώς "σουσάμι άνοιξε" και κατάλαβα.
    Ο θάνατος είναι αναπόσπαστο μέρος της διαδικασίας της ζωής, θα συμφωνήσω, αλλά δεν θεωρώ πως πρέπει να τον βάζουμε και δερβέναγα στις σκέψεις μας.
    Προσωπικά, είμαι πολύ ανώριμη για να τον αγαπώ. Όμως τον κατανοώ και αναγκαστικά τον ανέχομαι.
    Καλή χρονιά κι από 'δω Μάνια μου :) ()

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κάτω από τους ήχους της μουσικής σου αφήνω Μαρία μου τις ευχές μου συνοψισμένες και των Χριστουγέννων που λόγο 'έλλειψης χρόνου δεν τα είπαμε...Ευχές πολλές από καρδιάς για μια όμορφη καινούργια χρονιά που ΄ήδη κάνει τα πρώτα της βήματα, να είναι για σένα και για όσους αγαπάς η καλύτερη από κάθε άποψη με υγεία αγάπη και να πραγματοποιηθούν όσες περισσότερες επιθυμίες σου και στόχους σου!!
    Απόλαυσα όση ώρα διάβαζα και τις ευχές των φίλων, την πλαστικότητα της χορεύτριας μαζί με τον υπέροχο τραγουδιστή!!!
    Ετσι χαρούμενη να είναι η ζωή σου όλη!! Χρόνια πολλά και καλά Καλή χρονιά Μαρία μου φιλιαααα!! 🎁🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Σμαραγδάκι μου για τις ευχές σου και σου τις ανταποδίδω με πολλή αγάπη.
      Να δούμε λοιπόν τον νέο χρόνο με αισιοδοξία. Κανένα κακό δεν συμβαίνει για πάντα. Θα έρθουν καλύτερες μέρες. Ας ξεκινήσουμε από τώρα.
      Καλή χρονιά για σένα και όοοοολη σου την οικογένεια :) Να είστε γεροί και χαρούμενοι!
      Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  13. Ο φόβος τής απώλειας είναι μεγάλο φορτίο, Μαράκι μου..
    Ας δούμε όμως το ποτήρι μισογεμάτο, κι ας "ξημερώσει"
    μια καλύτερη χρονιά για όλους μας! Πολλά φιλιά! ⭐⭐

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσο είμαστε ζωντανοί και πατάμε στα πόδια μας, το ποτήρι είναι γεμάτο :)
      Να είμαστε όλοι καλά και έχουμε τόσα πράγματα να κάνουμε μέσα στο νέο χρόνο.
      Εύχομαι αυτή η χρονιά να μας εκπλήξει ευχάριστα.
      Πολλά φιλιά Πέτρα μου!!

      Διαγραφή
  14. Καλή χρονιά Μαρία μου με υγεία και χαρά.
    Ελπίζουμε ότι όλα θα πάνε καλύτερα και η ζωή θα νικήσει. Πάντα νικάει. Βέβαια κάποιο πληρώνουν βαρύ τίμημα στις μέρες μας κι έγιναν αφορμή να εκτιμήσουμε περισσότερο αυτά που έχουμε.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα έρθουν οι καλύτερες μέρες. Το πιστεύω γιατί αυτός είναι ο νόμος της εξέλιξης.
      Ας ευχηθούμε αυτό να γίνει σύντομα για να μην υπάρξουν ακόμα περισσότερα θύματα και να επιστρέψουμε επιτέλους σε μια κανονικότητα. Δεν θα είναι όπως πριν αλλά τουλάχιστον θα μπορούμε να κάνουμε ελεύθερα περισσότερα πράγματα.
      Σ'ευχαριστώ για τις ευχές σου Ρένα μου.
      Να έχεις μια ήρεμη και δημιουργική χρονιά με υγεία και σήμερα να γιορτάσεις με υγεία και χαρά γιορτή των Φώτων.
      Χρόνια πολλά
      Πολλά φιλιά :)


      Διαγραφή
  15. Καλή χρονιά με υγεία, αξιοπρέπεια, ψυχή βαθιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά και για σένα Ευρυτάνα μου με υγεία και επιτυχία σε όλους τους αγώνες σου.
      Ψυχή βαθιά μέχρι την τελική δικαίωση!

      Διαγραφή
  16. Καλό βράδυ Μαρία !! Χρόνια Πολλά -Καλή Χρονιά !!
    Να είναι μαγική όπως η μαγεία που μας χάρισες με την ωραία μουσική !!
    Να την ζήσεις με υγεία , αγάπη , δημιουργικά , πολλές χαρές !!
    Καλή ζεστή εβδομάδα !;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σ' ευχαριστώ πολύ Κυριακή μου για τις πολύτιμες ευχές σου που τις ανταποδίδω με πολλή αγάπη.
    Να είμαστε γεροί και να πιστεύουμε στις καλύτερες μέρες που θα έρθουν. Ακόμα κι αν δεν είναι όσο καλές θέλουμε, έχουμε τα "υλικά" να τις ομορφαίνουμε όπως μπορούμε.
    Να είσαι καλά και να συνεχίσεις και φέτος την σημαντική προσπάθειά σου.
    Εμείς σε ακολουθούμε.
    Πολλά φιλιά και ευχές για μια υπέροχη χρονιά για σένα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλησπέρα Μαρία. Τι κάνεις; Καλό σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eίμαι καλά Κώστα μου, σ' ευχαριστώ πολύ
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  19. Καλημέρα.
    Στο http://www.e-radio.gr/ERT-Kosmos-936-Athens-i113/live?preload=none κάθε Κυριακή βράδυ απο τις 20:00 - 22:00 έχει μια πολύ ωραία εκπομπή για βιβλία και μουσική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Σ' ευχαριστώ πολύ Ανώνυμε για την πληροφορία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή