Αναρτήσεις

Πέμπτη 9 Ιουλίου 2020

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ :)




"...Αλλά πότε είναι κανείς παιδί στη ζωή του; Δυο φορές μόνον. Όταν είναι πραγματικά παιδί και όταν είναι τόσο μεγάλος που να μπορεί να ξανακατακτά όλα, ένα προς ένα, όσα τον έκαναν κάποτε παιδί."

Οδυσσέας Ελύτης από (ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΕΨΙΛΟΝ-  222) 



Ερωτευτείτε...Ερωτευτείτε...
Στην ανάγκη επινοείστε φανταστικούς έρωτες και γράψτε για αυτούς..
Στην ανάγκη επινοείστε φανταστικούς έρωτες και τραγουδήστε γι' αυτούς...
Το Φθινόπωρο θα ήθελα να διαβάσω μια μικρή ερωτική ιστορία απ' τον καθένα σας. Αν είναι και αληθινή ακόμα καλύτερα :)



"..Στα χτήματα βαδίσαμε όλη μέρα
Με τις γυναίκες τους ήλιους τα σκυλιά μας
Παίξαμε τραγουδήσαμε ήπιαμε νερό
Φρέσκο καθώς ξεπήδαγε από τους αιώνες
Το απομεσήμερο για μια στιγμή καθίσαμε
Και κοιταχτήκαμε βαθιά μέσα στα μάτια.
Μια πεταλούδα πέταξε απ' τα στήθια μας
Ήτανε πιο λευκή
Απ' το μικρό λευκό κλαδί της άκρης των ονείρων μας
Ξέραμε πως δεν ήταν να σβηστεί ποτές
Πως δε θυμότανε καθόλου τι σκουλήκια έσερνε
Το βράδυ ανάψαμε φωτιά
Και τραγουδούσαμε γύρω τριγύρω:
Φωτιά ωραία φωτιά μη λυπηθείς τα κούτσουρα
Φωτιά ωραία φωτιά μη φτάσεις ως τη στάχτη
Φωτιά ωραία φωτιά καίγε μας
Λέγε μας τη ζωή."

Ο ΗΛΙΟΣ Ο ΠΡΩΤΟΣ XIV
Οδυσσέας Ελύτης


Σας εύχομαι 


Aνεμελιά με γλυκές αναμνήσεις...  
(Καλοκαιράκι - Γιοβάννα)







Καλοκαιρινό σινεμά με αεράκι ποπ κορν φρέσκα τσιπς και μια αγκαλιά όταν σβήνουν τα φώτα. Μαγεία!!
"Sophia Loren -Mambo Italiano"





Πολύ πάθος. Το κλασικό είναι προτιμότερο.    
Brigitte Bardot "Και ο Θεός έπλασε τη γυναίκα" 






...και...τη Τζέσικα Ράμπιτ για έμπνευση  (Λείπει ο Μάρτης απ' τη Σαρακοστή; :) :)





ΚΑΛΟ  ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΟΝΕΙΡΟΠΟΛΟΙ ΜΟΥ :) 
Τα λέμε πάλι από φθινόπωρο... 

27 σχόλια:

  1. Καλό καλοκαίρι Μαρία μου.
    Ο έρωτας για τις εγγονές μου, μετράει;
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό καλοκαίρι Ρένα μου με πολλές δημιουργίες!
      Και βέβαια μετράει αυτός ο έρωτας :)

      Διαγραφή
  2. Έρωτας το ζητούμενο.... Για να δούμε τι θα βγάλει αυτό το τόσο παράξενο καλοκαίρι!!!
    Καλό καλοκαίρι Μαρία!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ό,τι και να βγάλει Βασίλη μου, εμείς να έχουμε την εναλλακτική στο τσεπάκι μας.
      Σ'ευχαριστώ πολύ!
      Καλό καλοκαίρι :)

      Διαγραφή
  3. Καλό καλοκαίρι Μαράκι μου με έρωτες πολλούς δυνατούς και συναρπαστικούς
    Καλά να περάσεις
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό καλοκαίρι Αννιώ μου!
      Κι εσύ να αφεθείς στις ομορφιές του :)
      Πολλά φιλιά κι από μένα

      Διαγραφή
    2. Τι υπέροχος πίνακας αυτή η θαλασσογραφία σου; Μπράβο Μαρία μου...Θαυμάσια δουλειά!!

      Διαγραφή
  4. Αχ βρε Μαρία μου, είναι δυνατόν, μπροστά σε ένα τέτοιο μήνυμα να μείνεις ανεπηρέαστος; Είναι δυνατόν να μην νιώσεις τη θετική δύναμη της σκέψης και παραίνεσής σου; Να γίνουμε πάλι παιδιά ναι! Αυτό ζητάμε! Ξανά παιδιά, με την ωριμότητα και αρμονία της δεύτερης φοράς.
    Και ναι, να ερωτευθούμε! Να αφήσουμε τις αισθήσεις μας να γευτούν τον έρωτα και τις ηδονές του. Και αν αυτές δεν υπάρξουν στην πραγματική ζωή να τις πλάσουμε εμείς, ως σύγχρονοι "δημιουργοί". Που; Μα στον φανταστικό κόσμο.
    Ανατρεπτικό κάλεσμα Μαρία μου και το δεχόμαστε. Αφηνόμαστε στην μαγεία του.
    Και ακολουθούμε ή το προσπαθούμε.
    Καλό καλοκαίρι καλή μου φίλη γεμάτο υπέροχες παραστάσεις για σένα και τους αγαπημένους σου.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι εδώ μέσα "παιδιά" είμαστε Γιάννη μου. Το έχουμε κατοχυρώσει το δικαίωμα της όψιμης παιδικότητας :)
      Να περάσεις όσο καλύτερα γίνεται αυτό το καλοκαίρι, σε πείσμα των καιρών.
      Πολλά φιλιά κι από μένα

      Διαγραφή
  5. Καλό καλοκαίρι Μαρία μου, με πάθος για ζωή στις καρδιές μας!
    Ναι να ερωτευτούμε, τον ήλιο, τον γαλάζιο ουρανό, την γλάστρα του βασιλικού, το δροσερό αεράκι το βραδάκι και να μη ξεχνάμε να λέμε ένα "μπράβο" στον εαυτό μας, όταν το βράδυ πριν κοιμηθούμε θα αισθανθούμε την καρδιά μας ελαφριά από ένα μεγάλο ευχαριστώ στη Ζωή!
    Πάω να απολαύσω πάλι τα τραγούδια σου!

    ΑΦιλάκια γλυκά πολύ γλυκά και αγάπης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ζωή είναι απαιτητική ερωμένη Στεφανία μου. Ζητάει πολλά. Και πάθος, και φαντασία και ετοιμότητα. Αλλά εμείς δεν μασάμε χαχα. Έχουμε κατακτήσει το Έβερεστ της αυτογνωσίας :)
      Υπερβολές αλλά κάπου εκεί βρισκόμαστε. Στην ανάβαση.
      Καλό Καλοκαίρι να έχουμε με υγεία.
      Σε φιλώ πεντάγλυκα!

      Διαγραφή
  6. Τεράστια παράλειψη ο πίνακας σου, απλά υπέροχος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ... άντε καλά να περάσεις....
    σημείωση να θυμηθώ όταν έρθω Ελλάδα να διαλέξω ένα πίνακα σου για το σπίτι μου χεχεχε
    Έρωτες!!!!καλά κάτι θα γράψω ... είναι που δεν ξέρω και πιο αρσενικό να διαλέξω, φοβάμαι μην παρεξηγηθούν με τη σειρά αναφοράς, και αρχίσουν να τσακώνονται και πάω σαν το Χριστινάκι στη βάρκα !!!
    Αντε να πας διακοπές, αστερίες μην ξεχάσεις να φέρεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα..το καημένο το Χριστινάκι δεν πρόλαβε καν να το ζήσει.
      Να γράψεις και άσε τους να τσακώνονται μόνοι τους. Σημασία έχει η πετρούλα που ταράζει τα νερά όχι η λίμνη.
      Αν δεν βρω, θα ζωγραφίσω και θα στους χαρίσω.
      Αστερίες! Τ' αστέρια της θάλασσας!
      Καλό καλοκαίρι Μανιούσκα μου.
      Η θάλασσα είναι μέσα μας

      Διαγραφή
  8. Βλέπω και τον πίνακα σου τώρα. Έντονα χρώματα που δίνουν δύναμη στη θάλασσα σε αντίθεση με την ακινησία της βάρκας. Υπέροχος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι φοβερός φίλε μου!
      Πρόσεξες την αντίθεση. Η ψυχή μας και ο Κόσμος.

      Διαγραφή
  9. Αγαπημένη μου Μαρία, εύχομαι να περάσουμε όμορφα χωρίς στεναχώριες και πράγματα δύσκολα! Το καλοκαίρι απαιτεί χαλάρωση, θέλει τη θάλασσα του, το βιβλίο του, την καλή παρέα!
    Φιλιά πολλά, εδώ θα είμαστε να τα ξαναπούμε :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό καλοκαίρι με υγεία κυρίως ψαροματάκι μου. Σου το εύχομαι κι εγώ ολόψυχα και ξέρω πως εσύ θα βρεις τον τρόπο να ζήσεις τα καλύτερα!
      Πολλά φιλιά κι από μένα

      Διαγραφή
  10. Καλή δροσιά Μαρία !! Καταπληκτική η εικόνα σου , τα χρώματα αρμονικά φανερώνουν την αγάπη για την θάλασσα και καιρός θα φέρει την καλοσύνη .. με τα γαλάζια σύννεφα .
    Τους στίχους του Οδυσσέα Ελύτη θα τους διαβάσω σιγά-σιγά με το σεβασμό που αξίζει , ένας ύμνος στη ζωή και τη φύση .
    Τα τραγούδια μεταφέρουν τη χαρά του κειμένου για τον ερχομό του καλοκαιριού και τους νέους έρωτες ,που γεννιούνται στη ανέμελη ατμόσφαιρα με τις χιλιάδες μυρωδιές απο τα λουλούδια και τα βότανα των αγρών.
    Καλό καλοκαίρι Μαρία όπως το ονειρεύεσαι με υγεία και μόνιμο σύντροφο τον φύλακα άγγελο σου !!
    Καλό δροσερό μεσημέρι ! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου έστειλες εσύ τη δροσιά με το σχόλιό σου Κυριακή μου.
      Να προσέχεις τον εαυτό σου εκεί ψηλά που ζεις. Διαβάζουμε διάφορα για τον ιό.
      Όλα καλά θα πάνε αν είμαστε καλά μέσα μας.
      Σ'ευχαριστώ πολύ για την ζωγραφιά, για όλα..
      Όμορφο καλοκαίρι να έχεις κι εσύ.
      Σε φιλώ πεντάγλυκα!

      Διαγραφή
  11. Να ερωτευτούμε και να εμπνευστούμε μια όμορφη ιστορία για το φθινόπωρο.. χαρούμενη πρόταση. Μου ακούγεται σαν πρόσκληση σε νέο συλλογικό δρώμενο με θέμα, τον έρωτα του καλοκαιριού.. αν ναι, μέσα!
    Χαρούμενη και η επιλογή των βίντεο. Έχω δει την ταινία όπου ακούγεται το Mambo Italiano. Με Ντε Σίκα και Λόρεν. Δροσερή, αισιοδοξη ταινία, μια υπενθύμιση πως ο έρωτας δεν ξεχνά κανέναν.
    Ευχομαι ο πίνακας σου να σε ταξιδέψει στα μέρη της ψυχής που θέλεις να επισκεφθείς.. καλό καλοκαίρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Τζοάννα μου, συγγνώμη που άργησα να απαντήσω στο σχόλιό σου. Εκεί που μένω δεν έχω καλή σύνδεση.
      Συλλογικό δρώμενο; Ωραία ιδέα! Γιατί όχι; Ας το κάνουμε λοιπόν :)
      Σ'ευχαριστώ πολύ.
      Nα είσαι καλά και να περνάς υπέροχα!

      Διαγραφή
  12. Ταξιδιάρης ο πίνακας σου Μαρία μου και ας είναι ακίνητη η βαρκούλα σου..υπέροχος ότι πρέπει να αφεθούμε για λίγο στην ξενοιασιά του καλοκαιριού...😊
    Ζωγραφίζεις πολύ όμορφα.. Τι ωραίες επιλογές τραγουδιών μας έβαλες..!!! θα περιμένουμε να τα ξαναπούμε τον Σεπτέμβρη...⛱
    Να έχεις ένα όμορφο ξεκούραστο και χαρούμενο καλοκαιράκι... 🌞

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε Σμαραγδάκι μου.
      Ακίνητη η βαρκούλα, ναι αλλά σε ετοιμότητα όπως σωστά παρατήρησες κι εσύ :)
      Υπάρχει άραγε καλύτερη βαρκούλα απ' τη φαντασία μας;
      Σ'ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά λογάκια σου.
      Να είσαι καλά. Το καλοκαίρι στην Ελλάδα αργεί να τελειώσει.
      Κι εσύ να περνάς όμορφα...

      Διαγραφή
  13. Καλό καλοκαίρι με ωραίες στιγμές
    Να περασεις όμορφα 🌊🐬

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ!Επίσης Δελφινάκι μου.
      Ελπίζω μόνον να είναι ένα ήσυχο καλοκαίρι...αλλά δεν το βλέπω.
      Να προσέχετε εκεί...

      Διαγραφή